mammoth weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

4 en halve kilo besteld ben erg tevreden over de smaak van mammoth, nu nog wat meer dicipline met inname en het eten zelf en dan komt het wel goed denk ik.

Comment

Het blijft goed spul, ben inmiddels alweer dik 2 maanden aan het knallen en van 75 kilo maar 81 kilo gegaan

Natuurlijk voornamelijk door veel en gezond te eten, maar de Mammoth weightgainer zal ongetwijfeld z'n steentje hebben bijgedragen.

Ben momenteel ook bezig met creatine van Dymatize, genaamd Xpand en voor dit spul heb ik alleen een dikke thumb up.

Comment

het is nu ook weer op voorraad hier....
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Hallo,

Ik heb het nu zojuist besteld
          maar ik heb nog een paar vragen erover:
          Wanneer nemen jullie het? In de beschrijving staat er na de training, maar ik ga nu ook nie weer iedere dag gaan trainen, dus ik vroeg me af wanneer de beste tijden zijn om het te nemen.
          en hoeveel je ongeveer bijkomt in een maand. Ik heb er hier al een paar gelezen, maar ik vroeg me af als jullie mss een gemmidelde weten ofzo.

Alvast bedankt; NicoA

Comment

Originally posted by NicoA View Post
            Hallo,

Ik heb het nu zojuist besteld
            maar ik heb nog een paar vragen erover:
            Wanneer nemen jullie het? In de beschrijving staat er na de training, maar ik ga nu ook nie weer iedere dag gaan trainen, dus ik vroeg me af wanneer de beste tijden zijn om het te nemen.
            en hoeveel je ongeveer bijkomt in een maand. Ik heb er hier al een paar gelezen, maar ik vroeg me af als jullie mss een gemmidelde weten ofzo.

Alvast bedankt; NicoA
            Zo, leuk dat je je even voorsteld.

Hoeveel je bijkomt per maand? Tussen de 12 en 13.4 kilo gemiddeld.
            Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Nee joh 15kg minimaal per 3 weken met deze weightgainer.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Nee joh 15kg minimaal per 3 weken met deze weightgainer.
                Het gemiddelde ligt tussen de 12 en de 13.4. Er zijn ongetwijfeld beesten zoals jij die het flikken om 15kg in 3 weken te gainen, maar niet iedereen heeft dat geluk Nex. Vergeet dat niet.

Comment

Super! bedankt voor de info, kan al nie meer wachten :-).

Comment

Aah.. ik wou net zeggen want ik won namelijk 25kg in 4.2 weken dus dat is best goed! Mammoth is zelfs beter dan anabolen!

Als je me niet gelooft moet je het maar zelf eens testen!

Comment

Comment

Je krijgt er alleen wel heel veel puisten van. Één van de vier acné vormen, maar meestal type 1 of 2. Die vallen nog wel mee. Bij 2 krijg je maar klein beetje van die kuiltjes en 1 houdt je amper iets aan over. Maar Nex, je bent nu toch totaal 62kg in 3.5maand bijgekomen (ja had meer gekund, weet ik, maar dan had je het consequenter moeten nemen)? En wat weeg je nu?

Comment

Weeg nu 190kg! Groei gewoon te snel door die mammoth gainer.. binnenkort mr. olympia.

Ok genoeg zo lol..

Comment

Originally posted by Nex- View Post

Ok genoeg zo lol..
                            Agreed. Stickies lezen en dan niet meer dergelijke vragen stellen als hoeveel kom je aan ervan.

Ligt aan hoeveelheid die je neemt in combinatie met hoeveel je eet en wat je behoefte is.

Succes ermee.

Comment

Gast, pleur nou is op met die k***** weightgainers. Ga gewoon normaal vreten. Ik trek het echt zo slecht, van die trieste gasten die dan verwachten dat ze met een weightgainer ineens veel meer aankomen dan met gewoon voedsel en het feit dat je de eerste helft van het verhaal hierboven nog geloofde ook, geeft blijk dat je gewoon geen verstand van zaken hebt en al helemaal niet hebt rondgelezen.
                              Last edited by Leo1988; 23-02-2009, 01:29.
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

kan je deze gebruiken ook al train je niet?
                                met mijn werk heb ik geen tijd om te trainen maar zou toch willen aankomen,
                                helpt het veel als je het neemt en niet traint?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X