mammoth weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TektRo View Post
    kan je deze gebruiken ook al train je niet?
    met mijn werk heb ik geen tijd om te trainen maar zou toch willen aankomen,
    helpt het veel als je het neemt en niet traint?
    Als je vetter wil worden kan het wel helpen.
    AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

en als je thuis zo af en toe met een paar halters begint the goochelen?

Comment

Dan ben je vrij stom bezig
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

en als je thuis zo af en toe met een paar halters begint the goochelen?

Ik goochel er ook wel eens mee... Zijn ze opeens verdwenen... En een spieren dat ik dan kweek!!!!!

Even serieus kerel, als je dit soort vragen stelt wordt het hoogste tijd dat je even de stickies gaat lezen (voeding en training).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dat wil ik zeer graag doen en ik zal er zo aan beginnen, maar nog een vraag, sorry dat ik lastig ben maar in de beschrijving van mammoth staat er altijd dat het is om te groeien enzo...
            ...maar groei je er eigenlijk van of alleen verdikken of vervetten?

Comment

Mammoth is niet echt een cleane gainer (veel suikers), maar of je er echt van aankomt heeft in de eerste plaats te maken met het caloriesurplus dat je hebt. Daarna gaat meespelen dat veel van de kcal uit suikers komen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dat wil ik zeer graag doen en ik zal er zo aan beginnen, maar nog een vraag, sorry dat ik lastig ben maar in de beschrijving van mammoth staat er altijd dat het is om te groeien enzo...
                ...maar groei je er eigenlijk van of alleen verdikken of vervetten?
                Ga nou eerst maar fatsoenlijk eten en trainen en denk dan aan supplementen

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Ik goochel er ook wel eens mee... Zijn ze opeens verdwenen... En een spieren dat ik dan kweek!!!!!
                  haha grappige opmerking
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ga vanaf maandag weer aan de slag, mét ee voedingsschema, waar ik ook shakes in verwerk.

Heb zelf alles uit de potten gehaald en het in een megagrote zak gedaan, dus weet de hoeveelheden niet meer.

Zou iemand mij misschien de cals,eiw,kh en vetten kunnen vertellen per 100g?

Alvast bedankt!

P.s. Indien iemand het weet, hoeveel van de kh zijn suikers en welke verschillende vetten zitten erin verwerkt?
                    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

www.zoekhetevenopviagoogle.nl
                      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

NA 1 MINUUT:

Samenstelling (Per 235 gram (4 maatscheppen))
                        ADH* Carbohydrates 152 gr Fat 18 gr Protein 50 gr Energy 970 Cal - 4058 kJ
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Heb net ook en pot gehaald van 4,4 kg ben benieuwd naar het resultaat
                          !!!
                          Net eentje genomen moet zeggen dat de smaak perfect is!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X