mammoth weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gewoon suikers die geen koolhydraten opleveren lijkt me.. gewoon om de zooi te zoeten.

clean gainer = weinig tot geen suikers als ik het goed had

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      gewoon suikers die geen koolhydraten opleveren lijkt me.. gewoon om de zooi te zoeten.

clean gainer = weinig tot geen suikers als ik het goed had
      Bestaat er suiker waar geen koolhydraten inzitten, behalve dan de zoetstoffen maar dat is weer geen suiker maar een vervanger.

Comment

Je bedoelt gewoon suikers Posseltje. Er zijn geen suikers die 4 kcal/gram leveren, maar geen kh zijn.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en is het een beetje te zuipen? zoja dan bestel ik morgen ook wat kilotjes.

Comment

Het is redelijk goed te drinken.....
            Maar als het om de smaak gaat vind ik Supermass van MDY beter te drinken
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Heb ook een pot Mammoth 2500 aangeschaft om een keer te proberen.
              Wil naast mijn voedingsschema toch nog wat extra's binnen krijgen!

Zal wel iets laten weten als de pot leeg is

BTW, kun je weightgainer blijven gebruiken of moet je dat ook pauzeren?

Lijkt me van niet omdat het volgens mij niets bevat dat je lichaam een opdonder geeft zoals creatine. Maar toch ff vragen voor de zekerheid .

En dan nog een vraag, kan ik deze weightgainer gewoon nemen terwijl ik al Whey gebruik? Of krijg ik dan een overload aan eiwitten?

Comment

Je kunt rustig weightgainer en whey gebruiken. Je hoeft inderdaad ook geen pauzes in te lassen met je weightgainer.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Die shit is echt goed voor mij. Je moet ze iig alleen nemen als je een x een maaltijd hebt geskipt ofzo zodat je nog aan je behoefte komt. Maar never uit luiheid ofzo.

Heb er vandaag één op toevallig omdat ik pas om 2 uur mn nest uitwas en maaltijd 3 heb geskipt zodat ik nog voor 1 uur klaar kon zijn met mijn schema lol.

Maar ik ga pitten, ik hoor nog wel hoe het bevalt.
                  Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Koop volgende week ook een potje (banaan???).
                    Vorige weightgainer die ik ooit eens een jaar geleden heb geprobeerd, voelde ik soms ook een beetje overload aan energie (gaat naar je kop stijgen) maakte me opzich niet zoveel uit alleen moet ik niet hebben nu ik tentamens heb hehe.. daaromheen maakt het me geen niks uit.

Comment

Originally posted by little View Post
                      voelde ik soms ook een beetje overload aan energie (gaat naar je kop stijgen) maakte me opzich niet zoveel uit alleen moet ik niet hebben nu ik tentamens heb hehe..
                      en DAT zijn nou de gigantische hoeveelheden suikers en andere troep die erin zitten...
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

neemt gij deze met magere melk of met water en wat zijn de verhoudingeen die gij neemt hoeveel scheppen en hoeveel water /of melk is het lekkeer van smaak

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                          en DAT zijn nou de gigantische hoeveelheden suikers en andere troep die erin zitten...
                          Tsja maar die overload is wel lekker bij trainen en alle andere intensieve dingen
                          Maar nu ik rustig in de boeken zit moet ook een beetje kalm koppie hebben.

Comment

Originally posted by little View Post
                            Koop volgende week ook een potje (banaan???).
                            Vorige weightgainer die ik ooit eens een jaar geleden heb geprobeerd, voelde ik soms ook een beetje overload aan energie (gaat naar je kop stijgen) maakte me opzich niet zoveel uit alleen moet ik niet hebben nu ik tentamens heb hehe.. daaromheen maakt het me geen niks uit.
                            Zijn de zoetstoffen die er in zitten..
                            Banaan is niet de meest gewilde, maar die vind ik zelf ook
                            het lekkerst. Heb alleen choco nog nooit gehad
                            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by ice-t View Post
                              neemt gij deze met magere melk of met water en wat zijn de verhoudingeen die gij neemt hoeveel scheppen en hoeveel water /of melk is het lekkeer van smaak

Ik neem per shake 2 afgestreken scheppen met halfvolle melk.

Comment

mammoth

ik ben al twee weken bezig om mammoth te bestellen maar ze zijn bijna overal uitverkocht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X