Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die shit is echt goed voor mij. Je moet ze iig alleen nemen als je een x een maaltijd hebt geskipt ofzo zodat je nog aan je behoefte komt. Maar never uit luiheid ofzo.
Koop volgende week ook een potje (banaan???).
Vorige weightgainer die ik ooit eens een jaar geleden heb geprobeerd, voelde ik soms ook een beetje overload aan energie (gaat naar je kop stijgen) maakte me opzich niet zoveel uit alleen moet ik niet hebben nu ik tentamens heb hehe.. daaromheen maakt het me geen niks uit.
voelde ik soms ook een beetje overload aan energie (gaat naar je kop stijgen) maakte me opzich niet zoveel uit alleen moet ik niet hebben nu ik tentamens heb hehe..
en DAT zijn nou de gigantische hoeveelheden suikers en andere troep die erin zitten...
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
neemt gij deze met magere melk of met water en wat zijn de verhoudingeen die gij neemt hoeveel scheppen en hoeveel water /of melk is het lekkeer van smaak
en DAT zijn nou de gigantische hoeveelheden suikers en andere troep die erin zitten...
Tsja maar die overload is wel lekker bij trainen en alle andere intensieve dingen
Maar nu ik rustig in de boeken zit moet ook een beetje kalm koppie hebben.
Koop volgende week ook een potje (banaan???).
Vorige weightgainer die ik ooit eens een jaar geleden heb geprobeerd, voelde ik soms ook een beetje overload aan energie (gaat naar je kop stijgen) maakte me opzich niet zoveel uit alleen moet ik niet hebben nu ik tentamens heb hehe.. daaromheen maakt het me geen niks uit.
Zijn de zoetstoffen die er in zitten..
Banaan is niet de meest gewilde, maar die vind ik zelf ook
het lekkerst. Heb alleen choco nog nooit gehad
neemt gij deze met magere melk of met water en wat zijn de verhoudingeen die gij neemt hoeveel scheppen en hoeveel water /of melk is het lekkeer van smaak
Ik neem per shake 2 afgestreken scheppen met halfvolle melk.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment