Originally posted by beunhaas
View Post
mammoth weight gainer
Collapse
X
-
Iemand ervaring met Body en Fit Shop en vooral met de "voor 18:00" volgende dag thuis..? Bodylab leverde altijd perfect maar verkoopt geen mammoth..
Comment
-
Mammoth ligt idd helemaal stil. Wij krijgen het ook niet meer.
Erg goed vond ik hem eigenlijk ook niet. Veel te veel enkelvoudige suikers waardoor je suikerspiegel veel te hard omhoog knalde. Ook het eiwit gehalte vond ik wat beperkt.
Een meer dan waardige vervanger vind ik nu de RAW IRON Professional Weightgainer. Veel verschillende eiwit bronnen en veel complexe carbs waaronder Boekweit granen vlokken.
Hierdoor blijft deze gainer je voeden tot 7 uur na inname.
Wellicht een interessant alternatief.
Zit tot eind december ook nog eens 500 gram GRATIS Creatine bij.
RAW IRON:
SportFood.nl voor sportvoedingwww.sportfood.nl
Comment
-
Tsja iedereen prijst zijn eigen merk als top.. maar uiteindelijk krijgt Mammoth over het algemeen superreacties van mensen die topgains maken..
Moet nu echt een WeightGainer hebben waar flink gewicht mee kan pakken.. tuurlijk niet té veel vet maar een aantal procentjes kan er makkelijk bij!!Last edited by little; 22-12-2008, 17:14.
Comment
-
Originally posted by little View PostTsja iedereen prijst zijn eigen merk als top.. maar uiteindelijk krijgt Mammoth over het algemeen superreacties van mensen die topgains maken..
Moet nu echt een WeightGainer hebben waar flink gewicht mee kan pakken.. tuurlijk niet té veel vet maar een aantal procentjes kan er makkelijk bij!!www.sportfood.nl
Comment
-
-
ik heb afgelopen vrijdag ook een pot mammoth gekocht
omdat ik al een half jaar tussen de 83 en 84 kg schommel en maar niet aankom.ik heb hem zaterdag, zondag en vanochtend genomen. heb me maandag avond weer gewogen: 85,5.
dus ga er rustig meer door
Comment
-
Voor de jongens die willen:
Mammoth is bij ons gewoon op voorraad...de enige smaak/pot die er niet is, is de 2200gr chocolade.
Body Supplies :: Spieropbouw :: Weightgainers :: Mammoth 2500
Uitgebreide smaakkeuze mogelijkheden.http://www.body-supplies.nl
Comment
-
Originally posted by bodysupplies View PostVoor de jongens die willen:
Mammoth is bij ons gewoon op voorraad...de enige smaak/pot die er niet is, is de 2200gr chocolade.
Body Supplies :: Spieropbouw :: Weightgainers :: Mammoth 2500
Uitgebreide smaakkeuze mogelijkheden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...17 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment