mammoth weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by beunhaas View Post
    ik ben al twee weken bezig om mammoth te bestellen maar ze zijn bijna overal uitverkocht
    hebt ge op body en fit al eens gehoord die hebben die normaal zonder problemen in huis zene deze week hebben ze bij mij nog geleverd

Comment

Iemand ervaring met Body en Fit Shop en vooral met de "voor 18:00" volgende dag thuis..? Bodylab leverde altijd perfect maar verkoopt geen mammoth..

Comment

De leveringen van mammoth zijn idd stil gelegd. Wij krijgen ze ook niet meer
        geleverd, komen in het nieuwe jaar pas weer binnen helaas

Wij verkopen nu erg veel xxl gainer van MDY... is vergelijkbaar met mammoth
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Mammoth ligt idd helemaal stil. Wij krijgen het ook niet meer.
          Erg goed vond ik hem eigenlijk ook niet. Veel te veel enkelvoudige suikers waardoor je suikerspiegel veel te hard omhoog knalde. Ook het eiwit gehalte vond ik wat beperkt.

Een meer dan waardige vervanger vind ik nu de RAW IRON Professional Weightgainer. Veel verschillende eiwit bronnen en veel complexe carbs waaronder Boekweit granen vlokken.
          Hierdoor blijft deze gainer je voeden tot 7 uur na inname.
          Wellicht een interessant alternatief.
          Zit tot eind december ook nog eens 500 gram GRATIS Creatine bij.

RAW IRON:
          SportFood.nl voor sportvoeding
          www.sportfood.nl

Comment

Tsja iedereen prijst zijn eigen merk als top.. maar uiteindelijk krijgt Mammoth over het algemeen superreacties van mensen die topgains maken..

Moet nu echt een WeightGainer hebben waar flink gewicht mee kan pakken.. tuurlijk niet té veel vet maar een aantal procentjes kan er makkelijk bij!!
            Last edited by little; 22-12-2008, 17:14.

Comment

Originally posted by little View Post
              Tsja iedereen prijst zijn eigen merk als top.. maar uiteindelijk krijgt Mammoth over het algemeen superreacties van mensen die topgains maken..

Moet nu echt een WeightGainer hebben waar flink gewicht mee kan pakken.. tuurlijk niet té veel vet maar een aantal procentjes kan er makkelijk bij!!
              Ik snap heel goed dat je zo redeneert (zou ik ook doen hoor) maar wij verkopen meerdere weightgainers dus het is om het even welke er verkocht wordt. Alleen als je naar de samenstelling van de RAW IRON kijkt dan springt ie toch echt boven de andere uit. De Boekweit granen en de 3 fast/medium en slow released eiwitten maken het grote verschil. Vergelijk het gerust met andere gainers (wel per 100 gram terugrekenen) en maak op basis daarvan je keus.
              www.sportfood.nl

Comment

Ik heb hem ook gebreukd en vind hem super maar gebruik ne true-mss en die vind ik beter maja mammoth is ook super vind ik zelf
                Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Originally posted by Arlando1987 View Post
                  Ik heb hem ook gebreukd en vind hem super maar gebruik ne true-mss en die vind ik beter maja mammoth is ook super vind ik zelf
                  gewoon een vraagje.... heb jij een weight gainer echt nodig???
                  HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

ik heb afgelopen vrijdag ook een pot mammoth gekocht
                    omdat ik al een half jaar tussen de 83 en 84 kg schommel en maar niet aankom.ik heb hem zaterdag, zondag en vanochtend genomen. heb me maandag avond weer gewogen: 85,5.
                    dus ga er rustig meer door

Comment

Originally posted by sickno View Post
                      gewoon een vraagje.... heb jij een weight gainer echt nodig???
                      Ja waarom niet hoe harder ik groei hoe beter,En vind hem super fijn
                      Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Voor de jongens die willen:

Mammoth is bij ons gewoon op voorraad...de enige smaak/pot die er niet is, is de 2200gr chocolade.

Body Supplies :: Spieropbouw :: Weightgainers :: Mammoth 2500

Uitgebreide smaakkeuze mogelijkheden.
                        http://www.body-supplies.nl

Comment

Originally posted by bodysupplies View Post
                          Voor de jongens die willen:

Mammoth is bij ons gewoon op voorraad...de enige smaak/pot die er niet is, is de 2200gr chocolade.

Body Supplies :: Spieropbouw :: Weightgainers :: Mammoth 2500

Uitgebreide smaakkeuze mogelijkheden.
                          Potje banaan besteld

Comment

bedankt voor je bestelling. deze is ook vandaag verzonden
                            http://www.body-supplies.nl

Comment

1 x 6600 gram besteld
                              Wat ben ik een spetter

Comment

Vind 'm lekkerder dan de syntha 6 smaken die ik heb geprobeerd (ook als het geen eiwit maar weightgainer).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X