Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Creatine ester is creatine gekoppeld aan een ester. Esters zijn organische verbindingen die worden gevormd door esterificatie – de reactie van carbonzuur en alcohol. De chemische koppeling van een ester aan de creatine molecuul maakt het ongelooflijk lipofiel (door vet aangetrokken). Hierdoor kan de creatine ester snel en efficiënt door de vetmembranen van de maag gaan en direct in de bloedstroom komen voor direct transport naar je spiercellen.
grt f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Ik lees al een tijde alle Info over Creatine maar ik heb de info die bij mij hoort nog niet gehoord.
Ik ben 17, Ik wil Creatine gebruiken maar ik ben nog beetje bang. Er staat dat je dagelijks moet gebruiken. Ik ga 1 of 2 keer fitnesse in een week, op die dagen neem ik dan het hoeveelheid creatine in en de volgende dag niet. Want wat ik heb geleerd is dat Creatine je extra energie geeft waardoor je harder kan trainen, en groter spiermassa kan krijgen. Miischien praat ik onzin maar vergeef me daarvoor)))
Alvast bedankt...!
heb ook een vraagje over creatine nl wanneer is het best dit in te nemen? of is dit zelf nuttig om het te nemen in mijn geval?
ik train nu ongeveer 3 maand ( 5 uur per week) ben redelijk vlot bezig al zeg ik het zelf. ben beginnen trainen met gewichten van 10 tot 20 en dat ging moeizaam.( lange tussenpauzes en minder herhalingen was noodzakelijk) en nu zit ik met gewichten tussen de 20 en de 35 kg. meestal lukt dit probleemloos maar af en toe lukt dit heel moeizaam en moet ik 3 series doen van 12 ipv 4 series van 15-20.
mijn eerste vraag is dus eigenlijk is het nuttig om te beginnen met creatine of is het beter om met whey te beginnen?
mijn 2de vraag is wanneer gebruik je het dan best? voor, na of tijdens de training? 1 maal per dag of verspreid? ( hoeveelheid en met wat best mengen water, (half) volle melk,...)
mijn 3de vraag= kan je whey en creatine samen innemen of is het beter om het apart in te nemen? ( bv 's morgens op nuchtere maag de whey dan iets eten na een uurtje ofzo, dan voor, na of tijdens de training de creatine te nemen, en dan rond 4 uur nog eens de whey, en 's avonds voor het slapengaan nog eens.
Dit staat volgens mij overal rondom het forum verspreid. Het zou fijn zijn te zien dat je zelf wat research doet. Waarschijnlijk ook de reden dat niemand de moeite heeft genomen om je te helpen met je vraag.
Je trainingsmethode heeft niet zoveel van doen met het gebruik van Creatine. Het lijkt me voor jou geval nog niet slim om Creatine te gebruiken. Toen ik 3 maanden trainde heb ik het ook gebruikt, maar het was toch echt weggegooid geld. En ik had wel puur Creatine Monohydraat (waar je ook op moet letten bij je aankoop).
Als je toch nog even extra power nodig hebt dan kun je het gebruiken, en dan kun je het best ervoor zorgen dat je het altijd een half uurtje na de training inneemt, terwijl je de Wheyshake ongeveer 5-10 minuten Na de training inneemt.
Wheyshakes en Creatine kun je ook beide s'ochtends innemen. Zorg er iig altijd voor dat je Wheyshakes niet als maaltijdvervanger, maar als Extraatje gebruikt.
kan je rea het beste als poeder nemen of in capsules?? maakt dit verschil uit?? en met wat kan ik crea goed combineren?? vorige keer had ik crea in poedervorm en mengde ik met water maar bah :P die smaak :d
kan je rea het beste als poeder nemen of in capsules?? maakt dit verschil uit?? en met wat kan ik crea goed combineren?? vorige keer had ik crea in poedervorm en mengde ik met water maar bah :P die smaak :d
Creatine is smaakloos... Het enige wat je ervaart is de structuur van het poeder. Voordeel van capsules is dat je een ge-ijkte hoeveelheid neemt. Ik zie er verder niet echt een voordeel in, een maatschepje doet dat ook vrij nauwkeurig. Daarentegen betaal je vast en zeker een behoorlijke duit extra voor de capsules (het capsuleren).
Creatine neem je het beste in in combinatie met een zoet drankje. (geen citrusvruchten of koffie).
Groet,
Jaap
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Gewoon je creatine in fruitsap knikkeren. Dan proef je er ook niks van en je hebt meteen een grote hoeveelheid vocht wat je inneemt.
maar zoals gezegt is er veel te vinden op internet over creatine.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment