Onafhankelijke labtest Whey Perfection - Bodyenfitshop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Dejavu?!
    Vin diesel lust je rauw

Comment

• Haha, Pesl'amore.
      Niet terugkrabbelen he.
      Of ben je bang dat je lijdend voorwerp wordt?
      Als ik moet kiezen ,klinkt Bigdude wel wat omposanter dan Pescatore.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
        Haha, Pesl'amore.
        Niet terugkrabbelen he.
        Hoezo? Vissers kunnen ook buff zijn hoor

Comment

• Originally posted by akito View Post
          Vin diesel lust je rauw

https://www.youtube.com/watch?v=P86JEjcqYYQ
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
            Haha, Pesl'amore.
            Niet terugkrabbelen he.
            Ja, heb foto's van em gezien. Zag er uit als een exceptioneel atletisch talent dus ik pas op mijn tellen. Daarnaast is the word on the street dat hij vrienden is met Al Capone en Batman.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Whaha Ben je me nu via een omweg aan het bedreigen? Waarom denken gasten als jij dat als je er wat test inklapt dat je het opeens goed doet in een fight ofzo. Weet je hoeveel van jouw type ik al heb meegemaakt? Weet je hoeveel er actually wat kunnen? Als je verbaal er niet uitkomt post dan niet op een forum als je semi retarded bent. En fysiek kom je er niet uit, dat beloof ik je. Mocht je ook maar remotely in de buurt komen daarvan dan hadden we er namelijk al tot in den treure over gehoort.

Pas op wie je bedreigd Bigdude, niet alleen hier. Shit might bite you in the ass
              Ik dreig je niet ik stel een vraag. Kan zijn dat je niet zo goed kan lezen kun je niks aan doen. En ik kan redelijk uit de voeten als het nodig liever niet dan wel natuurlijk. Maar klinkt wel als een uitdaging. Ik heb een leuke we gaan een keer off the record een potje sparren (boxen) filmen dit en de winnaar moet de ander een jaar lang heilige noemen hier op het forum en er blindelings achterstaan wat diegenen ook zegt

Comment

Ja, heb foto's van em gezien. Zag er uit als een exceptioneel atletisch talent dus ik pas op mijn tellen. Daarnaast is the word on the street dat hij vrienden is met Al Capone en Batman.
                nee Al Capone en Batman ken ik persoonlijk niet wel andere mensen. Maar ik heb niemand nodig hoor ik doe het helemaal alleen en als ik ergens langs moet om te praten ook dan ben ik alleen. Ik heb al eens eerder netjes mijn excuses opgehaald.
                Maar goed ik zie je berichtje wel via de PM.

Comment

• "Straight outta gym"

Comment

• Maar goed ik laat me wat te veel gaan. Rest kan via PM laten we niet onnodig elk topic bevuilen met onzin

Comment

• Onderschat nooit iemand pescatore, aardige attitude heb je

Comment

• hahaha it's on, bij deze claimt team google de exclusieve pay per view streamingrechten

Comment

• Originally posted by Bigdude View Post
                          Ik dreig je niet ik stel een vraag. Kan zijn dat je niet zo goed kan lezen kun je niks aan doen. En ik kan redelijk uit de voeten als het nodig liever niet dan wel natuurlijk. Maar klinkt wel als een uitdaging. Ik heb een leuke we gaan een keer off the record een potje sparren (boxen) filmen dit en de winnaar moet de ander een jaar lang heilige noemen hier op het forum en er blindelings achterstaan wat diegenen ook zegt
                          Dus ook zeggen dat B&F de boel geflest heeft?
                          Dat wordt leuk.

I'm in.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Niet een grote dreigende bek hebben en het vervolgens proberen te nuanceren. Waarom niet on the record maken we er een BN uitje van, beloof je dat er genoeg mensen komen.

Ik heb dit gesprek al eerder gehad dus ik voorspel even hoe dit gaat verlopen: jij reageert nu stoer omdat je jezelf in de hoek hebt geluld en een vermoeden hebt dat ik wellicht net als jij bluff en mezelf overschat. Vervolgens maak ik het concreet incl regels, datum en gym en ga je nog steeds een bek hebben omdat je ff niet weet waar je met je ego heen moet om vervolgens als de datum dichterbij komt met een laf excuus aan te komen of iets dergelijks. Not my first rodeo, bijna iedere bb'er denkt dat ie een held is.

Set it up, ik vind vechten wel leuk, ook als ik verlies. Krijg wekelijks op mijn donder dus keertje van een talent als jij kan er nog wel bij. Breek wel je arm als het je niet lukt

En nee niks via PM, openbare afspraken zijn wat bindender.
                            Last edited by pescatore; 07-03-2015, 20:32.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by akito View Post
                              hahaha it's on, bij deze claimt team google de exclusieve pay per view streamingrechten
                              Ok krijg je voor een leuke prijs. Ik zal even wat sponsors zoeken

Comment

Ok krijg je voor een leuke prijs. Ik zal even wat sponsors zoeken
                                Ik hoorde dat een groot supplementenbedrijf recent wat sponsorbudget heeft vrijgekregen, misschien daar eens proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X