Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Irriteer jij je ook al zo erg aan de als/dan (+ ik/mij) verloedering? *Pfew* ik ben misschien niet de enige .
Grote excuses voor het offtopic, maar als je zo bijdehand bent: je ergert je ergens aan, of iets irriteert je. De contaminatie van "irriteren aan", is echt heel vervelend.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Grote excuses voor het offtopic, maar als je zo bijdehand bent: je ergert je ergens aan, of iets irriteert je. De contaminatie van "irriteren aan", is echt heel vervelend.
Hehe, dit stukje kwam ook voor in een show van Theo Maassen.
Men complimenten, ik gebruik het nu als naslag om men eerst opkomende vragen te beantwoorden en tot nu toe is dat gelukt!
Ik heb wel een vraag nu, ik weet niet of die in dit topic hoort maar anders hoor ik het wel.
Ik wil massa kweken, hoeft niet snel, maar wel goed en gezond. Ik moet rond de 2500 Kcal binnen krijgen voor onderhoud. Ik weeg 68 kg. Ik ben 1,78 lang. Vet 16%.
Moet ik dan hoe dan ook plus minus 500 boven mijn onderhoud eten? Of beter, welk percentage moet ik aanhouden voor mijn vet? Ik hoef niet perse droog gespierd er uit te zien.
Ik vroeg in zon ander topic of je spieren kon trainen / aankomen tijdens cut.
Als je niet absurd weinig eet en goede dingen blijft eten.
Zo wil ik voor de zomer nog iets minder vet hebben, maar ook niet te veel spieren verliezen.
Ik heb het hele ding doorgelezen, mooi stuk thx.
Maar heb er niet een concreet antwoord op.
Ik vroeg in zon ander topic of je spieren kon trainen / aankomen tijdens cut.
Als je niet absurd weinig eet en goede dingen blijft eten.
Zo wil ik voor de zomer nog iets minder vet hebben, maar ook niet te veel spieren verliezen.
Ik heb het hele ding doorgelezen, mooi stuk thx.
Maar heb er niet een concreet antwoord op.
Met de juiste voeding, ja.
Er zijn ook verschillende dieeten zoals burn the fat, feed the muscle als voorbeeld.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment