Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Totdat jij me eindelijk onder de tafel deadlift, blijf ik je irriteren
Waarschijnlijk tot aan in je graf dus opa
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Maar weer ff naar de gym geweest lekker getraind.
Alleen voelde ik zondag nog duidelijk in de spieren zitten.
Geprobeerd 132,5kg te drukken en dacht het ook gehaald te hebben.
Maar ik had een gozer gevraagd om een filmpje te maken en daar op zag ik
dat ik toch iets gesmokkeld had.
Jammer dus, volgende keer beter.
Verder.....
BP
8x80kg
8x80kg
3x120kg
2x130kg
1x132,50 maar net niet diep genoeg, dus gesmokkeld
SQ
8x100kg
8x110kg
8x120kg
seated MP
8x50kg
8x60kg
8x70kg
calf raise smith
8x170kg
8x180kg
8x190kg
lat underhand pulldown
8x100kg
8x100kg
6x100kg fail...
De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.
Vorige week kats uit een broek gescheurd en geen klein scheurtje nee de broek in een klap onbruikbaar.
Gisteren een paar boxers weggegooid die onwijs strak om de benen zaten.
De benen liepen blauw aan dus...
En nu heb ik verdomme een broek aan die zo strak zit dat ik de neiging krijg om YMCA te zingen.....%$$#*
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment