Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Uhm...*bloos* ik liep met een 30cm ceremonieel egyptische dolk over straat van 2000 tot 2004. Verborgen dat wel omdat ik niks wilde uitlokken, maar als iemand in een groepje irritant deed had ik wat extra hulp bij de hand. En je zou verbaasd opkijken als je hoort hoe vaak ik hem heb moeten gebruiken in die jaren. Je kon zelfs niet eens rustig op een bankje zitten terwijl de ex even een winkel in ging of daar stonden weer 3 bosmongolen voor me neus van "wat kijk je" "wat moet je". Eerste paar keer kun je ze nog negeren, maar na verloop van tijd zorgde ik er voor dat de eerste van die groep al gestrekt lag voor zijn eerste zin uitgesproken was.
en ze zijn nooit een keer met ze allen op je gedoken?
en ze zijn nooit een keer met ze allen op je gedoken?
Als je snel genoeg bent om de eerste klap uit te delen valt dat wel mee hoor. Ik kwam er niet altijd zonder kleerscheuren uit, maar zolang je zorgt dat de anderen het slechter hebben...
Als je snel genoeg bent om de eerste klap uit te delen valt dat wel mee hoor. Ik kwam er niet altijd zonder kleerscheuren uit, maar zolang je zorgt dat de anderen het slechter hebben...
Ben je nooit opgepakt of zo voor zoiets, het lijkt wel alsof jij dat allemaal mag
Alles mag zolang je niet gepakt wordt...inclusief auto rijden zonder rijbewijs
Enige keer dat ik een weekend in voor-arrest heb gezeten was in de brug klas toen ik me knie vol op iemand zijn neus/kaak plantte.
Maar kijk ik ga bijna nooit op zoek naar ruzie. Al die dingen gebeuren puur uit zelfverdediging. 1 van de regels in het Satanisme is dat je niemand lastig valt zolang ze jouw ook met rust laten. Val je mij lastig, moet je niet zeuren over de gevolgen.
MHmm je gaat nooit op zoek maar toch heb je tiemtallen verhalen over gevechten etc. lijkt me sterk dat ze altijd jou moeten hebben en dat jij iedere keer weer iedereen neerbeukt,
Ben je niet in de war met je LARP-wereld
Larp wereld is lachen en anders. Beetje door bos heen rennen. Zo'n boogschutten met grote beschermingsdoppen op zijn pijlen schoot een gast van 2.10m in zijn kruis. Wel lachen om te zien hoe zo'n klein ventje een grote kerel neer haalt met zo'n kunststof pijl
In dat wereldje gebruik ik latex zwaarden. En in de re-enactment wereld gebruikte ik vroegah echte scherpe metalen zwaarden. Zolang die dingen niet voor komen in mijn herinneringen op straat kan ik ze wel aardig gescheiden houden lijkt me :P
Ijsballen was ook leuk in de 4e. Aantal gasten ijsballen smijten en raakte de bestuurden toen hij net in zijn auto wilde stappen. Dus draaide zich om en ging achter de kleinste aan die gooide...wat gewoon triest is. Uiteindelijk wilde hij weg rijden, maar moest de hoek om en kwam zo uit aan andere kant van ons pleintje waar we hem op stonden te wachten. Wij gooien met ijsballen, hij stapt uit, wordt geraakt en begint weg te rennen richting winkelcentrum. En toen gebeurde het meest komische. Hij rende vol tegen de glazen deuren toen deze dicht gingen
Larp wereld is lachen en anders. Beetje door bos heen rennen. Zo'n boogschutten met grote beschermingsdoppen op zijn pijlen schoot een gast van 2.10m in zijn kruis. Wel lachen om te zien hoe zo'n klein ventje een grote kerel neer haalt met zo'n kunststof pijl
In dat wereldje gebruik ik latex zwaarden. En in de re-enactment wereld gebruikte ik vroegah echte scherpe metalen zwaarden. Zolang die dingen niet voor komen in mijn herinneringen op straat kan ik ze wel aardig gescheiden houden lijkt me :P
Ijsballen was ook leuk in de 4e. Aantal gasten ijsballen smijten en raakte de bestuurden toen hij net in zijn auto wilde stappen. Dus draaide zich om en ging achter de kleinste aan die gooide...wat gewoon triest is. Uiteindelijk wilde hij weg rijden, maar moest de hoek om en kwam zo uit aan andere kant van ons pleintje waar we hem op stonden te wachten. Wij gooien met ijsballen, hij stapt uit, wordt geraakt en begint weg te rennen richting winkelcentrum. En toen gebeurde het meest komische. Hij rende vol tegen de glazen deuren toen deze dicht gingen
mhh jij bekogeld iemand met ijsballen, waarmee je iemand invalide kunt gooien en dan vind je hem triest, volgens mij zoek je dus wel degelijk ruzies op
mhh jij bekogeld iemand met ijsballen, waarmee je iemand invalide kunt gooien en dan vind je hem triest, volgens mij zoek je dus wel degelijk ruzies op
Het is wel triest als je als volwassen kerel op het kleinste jochie af gaat.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment