ach als jij je er goed door voelt is het belangrijkste toch, succes met trainen iig.
Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?
Collapse
X
-
Originally posted by o-eilering View PostIk ben niet van plan die vent nog een keertje een bezoekje te brengen, Ik bedoel iemand die zo hard op iemand inbeukt zonder reden is gewoon ernstig ziek in zijn hoofd....Dus je lost bij zulke gasten helemaal niet op met geweld, dat maakt hem alleen maar kwader en dan komt hij een tijdje later met een mes........(de dader zij namelijk na de beukpartij dat hij er niet tegen kan als iemand hem aanraakt en het zwart voor zijn ogen werd en hij zichzelf niet meer onder controle had)Dus hij is makkelijk in staat iemand neer te steken zonder echte reden)Dus met geweld los je niets op, en praten met deze gast heeft ook geen zin......Dus we moesten gewoon het nederlandse rechtsysteem vertrouwen()
In totaal heeft de hele rechtzaak 2,5jaar geduurd......En heel veel geld gekost, en de zaak is iets van 6x uitgesteld......
En uiteindelijk maar 80uur werkstraf, voor poging tot doodslag, echt belachelijk gewoon!.....Ik kan me daarom ook goed voorstellen waarom sommige mensen het recht in eigen handen nemen..
En wat betreft trainen, Nee het helpt niets bij een gevecht als je niet weet hoe je die extra spierkracht kan gebruiken....Snelheid en afweren is veel belangrijker dan kracht,,,Maar ik voel me gewoon super zeker van mezelf met extra kracht, ik weet gewoon, als er iets gebeurt of ik in een lastige situatie kom(wat ik nooit zelf zou uitlokken!)Dat ik gewoon genoeg kracht heb om me te verdedigen, en ik ben er zeker van dat een bodybuilder makkelijk kan winnen van een ongetraind persoon(qua kracht)Maar een bodybuilders tegen een echte vechtsporter maakt weinig kans,tenzij de bodybuilder hem op de grond weet te werken, dna knijpt die hem zo fijn
Maargoed, techniek is veeeeeeeel belangrijker dan kracht!
Comment
-
-
Originally posted by o-eilering View PostIk ben begonnen met bodybuilding, omdat ik toen ik 13jaar was en net in de 1e zat, door een 4e klasser van 16jaar inelkaar geslagen ben...(hij bleek op allerlei vechtsporten te ziten)Hij liep mij voorbij en gaf een paar flinke duwen, en ik gaf een duw terug..........Daar was ie niet van gediend, en begon er helemaal op los te slaan(8vuistslagen in mijn gezicht om precies te zijn)dit ging echt super snel, binnen 7seconden en kon me ook niet afweren door de snelheid. Toen heeft een andere 4e klasser hem van me af getrokken en redleijk gekalmeerd, toen Had ik een flinke bloedneus, en een enorme deuk aan mijn hoofd, met spoed naar het ziekenhuis foto's laten maken, bleek dat hij een stuk uit mijn schedel had geslagen, gebroken neus, en gescheurde oogkas, ik moest met spoed een operatie van 8uur...Bleek dus als hij nog 1klap had gegeven ik in een rolstoel was beland, of erger......
Ik was in die tijd echt vreselijk depresief, en negatief ik had totaal geen zelfvertrouwen meer, ik was voor iedereen zobeetje bang etc...En toen raadde mijn vader aan om wat sterker te worden, zodat ik me wat zekerder ging voelen, dus daarom ben ik beginnen met bodybuilding... Ik wou dit verhaal even met jullie delen
Comment
-
Haha, ja want de jongeren van tegenwoordig zijn losgeslagen en hebben houvast nodig! Wat een bullshit vind ik dat, dat onderzoek van laatst, past precies in het het straat van Balkenende en Rouvoet's politiek. Wat een enorme discriminatie van jongeren, ik zou er ook onder vallen, nou ik voel me niet echt losgeslagen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZeg dat maar tegen die kampioen boksen die als voetbal werd gebruikt door Mariusz Pudzianowksi 5x world strongest man die geen enkele vecht techniek had tijdens hun MMA debut gevecht :PGroeten
Comment
-
Daarom heb ik altijd een traditioneel scheermes op zak
Jammer dat jij je toekomst verkloot als je iemands zijn oren, neus en ogen eruit snijdt met zo'n mes. Ik voorkom ruzies, maar mocht het mij overkomen dan wil ik er toch echt als winnaar uitkomen zonder enige vorm van schade...Last edited by Mindgamer; 28-12-2009, 11:49.
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostDaarom heb ik altijd een traditionele scheermes op zak
Jammer dat jij je toekomst verkloot als je iemands zijn oren, neus en ogen eruit snijdt met zo'n mes. Ik voorkom ruzies, maar mocht het mij overkomen dan wil ik er toch echt als winnaar uitkomen zonder enige vorm van schade...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ben definitief gestopt met voetballen rond m'n 18de, had wel wat talent maar kwam er niet altijd uit door sociale/mentale problemen.
Hierna ben ik met 'fitnessen' begonnen, omdat ik toch nog iets van sport wou doen en best ijdel ben. Lange tijd maar wat aangemodderd. Ging enkel in het weekend, dan liep ik 10 km of zo en ging daarna redelijk clueless nog wat uitzweten op de krachttoestellen. Elke avond deed ik voor de tv ook ontelbare buikspieroefeningen en halve ROM-bicepscurls.
Dankzij bodynet ben ik nu veel efficiënter bezig.Last edited by roelinho; 28-12-2009, 11:58."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMisschien ben ik een zeveraar...maar dit vind ik toch wel de zieligste post die je tot nu toe geplaatst hebt. We leven niet in het wilde westen waar iedereen gewapend de straat op gaat of wel soms???
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...23 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: