Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij is hij niet helemaal geestelijk in orde.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik ga eerlijk zijn , zodat de meisjes mij eens zouden nakijken ipv mijn vrienden (ik was heel dik woog 127) en nu 94kg en begin nu strakker en gespierder te worden...Ik wil ook graag een vriendinnetje en dat is de eerlijke waarheid..

Comment

Omdat het heerlijk is en ik er gelukkig van wordt

Comment

Originally posted by Domenique View Post
          Ik ga eerlijk zijn , zodat de meisjes mij eens zouden nakijken ipv mijn vrienden (ik was heel dik woog 127) en nu 94kg en begin nu strakker en gespierder te worden...Ik wil ook graag een vriendinnetje en dat is de eerlijke waarheid..
          Ik hoop dat u vrouwen in overvloed zult hebben (maar niet alle mooie voor mn neus wegkaapen XO )
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Wat al eerder is geschreven: een goed gevoel, een goed uiterlijk. Maar ook omdat je met het ouder worden anders aftakelt. Wat je niet gebruikt verdwijnt, dus ook spiermassa. Daarnaast snap ik niet dat vrijwel iedereen z'n auto en/of huis goed onderhoud, maar het eigen lichaam verwaarloosd.

Comment

Originally posted by Rinie View Post
              Daarnaast snap ik niet dat vrijwel iedereen z'n auto en/of huis goed onderhoud, maar het eigen lichaam verwaarloosd.

Wijze woorden

Comment

Idd, het is toch je visite kaartje, net als kleren is je lichaam ook belangrijk.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                  Tja... Ik merkte ook opeens meer vrouwelijke aandacht te krijgen. In begin is het leuk. Maar had het al weer snel gezien met die leeghoofden. :P

Comment

@ filmpje soort zoekt soort

@ dominique, goed bezig kerel respect

wijze woorden rinie =)

@ fally als je haar nou niet meteen der tandne uit der mond swaffelt

Comment

Waar zijn die zaad depots anders voor Possel? :P

Comment

Ik train om een strakker, sterker lichaam te krijgen en ik vind het heerlijk om te doen.
                        Daarbij is mijn houding verbeterd en voel me echt een stuk beter in m'n vel dan toen ik niets aan sport deed.

Comment

Originally posted by Rinie View Post
                          Daarnaast snap ik niet dat vrijwel iedereen z'n auto en/of huis goed onderhoud, maar het eigen lichaam verwaarloosd.
                          Ik doe alles net andersom, huis is van de woningstichting en voor m'n auto krijg ik toch te weinig terug dus.

Comment

Om sterker en wat groter te worden, meer massa... Ik woog voordat ik begon 68 kilo, was erg dun en daar begint zo langzaam aan verandering in te komen. Je voelt je ook zelfverzekerder als je fit ben en goed in je vel zit
                            leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Omdat ik een te dikke reet heb!
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Omdat ik een te dikke reet heb!

Bullshit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X