Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by niet_hier View Post
    als ik meerdere dagen niet kan trainen door zakenreizen en dergelijke dan begin ik me al slapjes te voelen.
    Ik heb mijn hele leven aan sport gedaan en zocht wat anders na te zijn gestopt met voetballen. Ik ben één van die duracelkonijntjes. Als ik me sportief niet kan uitleven, flip ik helemaal door. Natural high rules gewoon.
    Ik ben er mee begonnen puur voor de gezondheid (nadruk op cardio dus). Breder worden was absoluut geen doel. Das ondertussen wel veranderd sinds ik voor het eerst in mijn leven mijn biceps kan zien .

Even betreffende de opmerking hierboven. Vanaf wanneer heeft stoppen invloed? Stel ik ga 2 weken op vakantie waar ik niet train. Ben ik dan de helft van mijn spiermassa kwijt als ik thuiskom?

O ja en Rinie: hele wijze woorden. Volledig mee eens!
    Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Bullshit
      Ik wil ze ook wel eens beoordelen hoor
      Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by Keyser Soze View Post
        Even betreffende de opmerking hierboven. Vanaf wanneer heeft stoppen invloed? Stel ik ga 2 weken op vakantie waar ik niet train. Ben ik dan de helft van mijn spiermassa kwijt als ik thuiskom?
        Nah.. 1 weekje rust op zijn tijd is helemaal niet erg. Zeker als je pas begonnen bent maakt het niet veel uit. Als je goed eet dan zal 2 weken ook niet zo'n drama zijn. Daar hoef je je echt niet druk om te maken.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Omdat ik een te dikke reet heb!
          Laatst kwam je nog met een ideaal foto van een donkere vrouw met een huge ass
          Groeten

Comment

die ass wil ze omdat ze zelf een platte pannenkoek is :P

Comment

Originally posted by Revius View Post
              Laatst kwam je nog met een ideaal foto van een donkere vrouw met een huge ass
              Volgens mij zei ik toen al dat ik dat geen huge ass vind.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Omdat ik een te dikke reet heb!
                Pics? Zodat wij kunnen beoordelen..
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Pics? Zodat wij kunnen beoordelen..
                  Doe ik wel voor je

http://www.dorifun.com/wp-content/up...04/fat-ass.jpg
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

En dit is de 'huge' ass waar Revius het over had:

Misc Pros 2 - Bodynet Gallery
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En dit is de 'huge' ass waar Revius het over had:

Misc Pros 2 - Bodynet Gallery
                      huh, was het geen andere dat je er 2 postte? dacht dat het een foto van de zijkant was en wat groter
                      Groeten

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Hmm.. Valt eerlijk gezegd wel een beetje tegen. Had een betere ass verwacht van Pinada.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Hmm.. Valt eerlijk gezegd wel een beetje tegen. Had een betere ass verwacht van Pinada.
                          hahahaha....pinada beter bewijs je dat jordy niet gelijk heeft

Comment

- Ontspanning
                            - Mooi lichaam (Na een geslaagde cut:P)
                            - Je wordt aantrekkelijker gevonden door mensen (ik mag graag de beste zijn, ook in intelligentie en zo)
                            - Ik voel me veel beter, zekerder en rustiger als ik 3x in de week los ga
                            - Ik vind het veel belangrijker om gezond te blijven leven en kan me hier hartstikke goed aanhouden dankzij de sport
                            - Er zit uitdaging in
                            - Ik heb er heel veel voordeel bij
                            - Dagritme wordt nog belangrijker voor mij
                            - Ik ben lang en slungelig, maar spieren kunnen mijn houding toch echt in grote mate verbeteren
                            - Ik heb iets voor te leven en ik moet manieren vinden om mijn sport te behouden (geld, vriendinnen die voor je kunnen zorgen, nog meer geld, geld en meer geld en ook nog veel tijd)
                            - En ik kom veel sneller in aanmerking voor rijke vrouwen die ik leeg kan plukken, zodat ik nieuwe supplementen kan kopen wat weer voordelig is voor spiergroei en mijn gezondheid.
                            - Oh jah, ik wil geen enge ziektes

Comment

Ik dacht ik reageer ook maar eventjes . Wel zo leuk...

Waarom train ik??

- Onder andere omdat ik niet graag naar andere mannen kijk en denk van, hey hij heeft een mooier lichaam dan ik. Ik wil diegene zijn waar naar wordt gekeken en mannen jaloers op zijn (Not in a gay way,... by the way) haha dat rijmt.

- Het is superleuk en verslavend.

- Progession = motivation

- Streefgewicht nog 8/10 kilo @ 8% bodyfat.

- Ontspanning / Ontsnapping van tijdelijke problemen (school/stress etc, daarom zet ik het samen bij ontspanning)

- Attention from the ladies.

- Later wil ik dat mijn kinderen trots op me kunnen zijn en kunnen pronken tegen hun vriendjes.
                              1.78M / 79KG - BP: 120 DL: 150 Squat: 115

Comment

Originally posted by Revius View Post
                                huh, was het geen andere dat je er 2 postte? dacht dat het een foto van de zijkant was en wat groter
                                Wellicht andere foto, zelfde vrouw, zelfde lichaam. En ik vind dat geen huge ass.

Originally posted by Mr007 View Post
                                hahahaha....pinada beter bewijs je dat jordy niet gelijk heeft
                                Gelijk? Jordy geeft een persoonlijk mening. Valt niks aan gelijk hebben te bewijzen. Hoe kan ik nou bewijzen dat jordy het niet vindt tegenvallen? Of dat hij geen betere ass had verwacht?

Dat even terzijde, zoals jullie zien is er nog veel werk aan de winkel.

Dus dat is mijn reden om te trainen. En de mentale ontspanning. Dat laatste is de laatste tijd steeds belangrijker gezien de drukte op mijn werk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X