Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    Ik ga ook niet naar de gym in de hoop mooie vrouwen te spotten. Maar mochten die toevallig toch binnenlopen denk ik wel dat op z'n minst toch ff het een en ander bekijk. Het oog wil ook wat toch. Ik train ontzettend graag, maar de test en natuurlijke drift overwinnen het op dat moment wel van de trainingsdrang. Tja, you can't blame me. Toch..?

Maar helaas/gelukkig (maar beter ook, dus vandaar) gebeurt dat toch nooit. Heb 1 keer een lekkere chick gezien bij ons de gym, verder nog nooit. Maar ja, dan kunnen we teminste wel de focus volledig bij het trainen leggen. Geen afleiding.
    zullen we dan maar ruilen van gym, bij mij vrouwtjes in overvloed soms beetje te veel om volledig te concentreren op het trainen maar gelukkig is het krachthonk boven en daar komen de vrouwtjes niet graag
    Calisthenics / Street workout

Comment

• bij ons trainen er zowat geen vrouwen

Comment

• Originally posted by punani View Post
        bij ons trainen er zowat geen vrouwen
        Die heb ik ook niet nodig tijdens het trainen. Leiden me alleen maar af
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik train om er goed uit te zien.
          Paar jaar geleden was ik aardig vettig, en dat is al een stuk minder.
          Nu komen er ook nog eens spieren bij!
          Ik vind het helemaal geweldig. hahaha:P
          Nobody said it was easy...

Comment

• Hmm. Ik ben eigenlijk gaan sporten omdat ik wou afvallen. Nja helaas wist ik niet echt welke manieren ik moest gebruiken dus 3kg per week afgevallen. Nu probeer ik voornamelijk mijn overtollige vel weg te werken door hard te trainen en hierdoor een operatie te verkomen. Ik hoop dat het harde werkt ooit betaald gaat worden !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X