Originally posted by Ashley
View Post
Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostDan heb je iets fout gedaan. als je klaar bent wil ik niks meer met sport te maken hebben tot de volgende dag zo uitgeput ben ik na een echt goede work-out. Als ik na de work-out nog zin heb om te sporten dan ben ik niet goed bezig.
Ik heb die gedachte wel, zelfs als ik mijn longen er zowat uit heb gespuugd na een benen training. Je bent gewoon een mietjeความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
idd... als je klaar bent met trainen, zwaar ontspannen en een goed gevoel
Voordat ik trainde kon je ribbetjes tellen als het x hard waaide vloog ik weg... is verslavend om jezelf te zien groeien... en eigenlijk een spelletje om steeds net wat meer kilos te tillen.
+ wat te doen en train eigenlijk met alleen maar bekende dus zat te ouwehoeren
Comment
-
Heb zoveel redenen waarom ik aan bb doe.
- Voel me er ontzettend goed bij, er zijn zeer weinig dingen die ik liever doe. Als ik een paar weken er uit lig ben ik ontzettend humeurig en depri. Ik moet gewoon trainen, anders voel ik me kut.
- Als ik gestressd ben of gefrustreerd kan ik daar m'n ei in kwijt. Voel me gelijk een stuk lekkerder na een training.
- Ik ben verliefd op het ijzer. Deadliften en squatten is gewoon een passie geworden.
- Een beter lichaam
- Meer kracht
- Meer zelfvertrouwen en dus zelfverzekerheid
- Meer test aanmaak
- Meer aandacht van het andere geslacht
- Ik heb een liefde voor eten en dat komt goed van pas bij deze sport
En ik ben waarschijnlijk vast nog wel iets vergeten. In elk geval zijn dit allemaal redenen waarom ik aan bb doe.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post*kucht* nog zwakker? :P
Je bedoelt die abductor machine.....is voor echte mannen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postdanku, ecto's zijn noou eenmaal niet van nature sterk, ipv. die dikke messo's
waarom doe je deze? ik doe het om mijn schaats slagen te verstevigen.
Ik heb rugklachten, dit was gewoon een aanvulling. Doe hem eigenlijk nooit.
Is eigenlijk een wijven oefening.....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
ik vind het meesterlijk om ervoor te gaan en te zien dat ik vooruitgang boek. spierpijn is idd lekker. en het is voor mij een erg goede uitlaatklep voor m,n emoties en stress. het verslavende gedeelte vind ik om te merken dat je grenzen qua gewicht en uithouding steeds een stukje toenemen.
oh ja , falstyr en ashley , jullie zijn best wel grappig!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-