Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ O-eilering: Leuke jongen! Hoe is dat nog afgelopen dan?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

wow zziek O. Bij dat soort gasten ga ik graag weleens op de koffie

Comment

Originally posted by punani View Post

kortom verslaafd aan trainen en fucking ijdel
        Dat weten de meesten hier wel. Misschien is dat ook wel de reden van je succes...
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          @O
          Daar zou ik dus nog eens een bezoekje aan brengen.
          ...en dan?

Comment

aanklagen wegens achterhaalde mishandeling :P

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              ...en dan?
              Verhaal halen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zal die echt van onder de indruk zijn. Als je niet van plan bent om hem neer te halen of een emotioneel litteken voor de rest van zijn leven te bezorgen als gelijke munt kun je net zo goed thuis blijven en het gewoon achter ja laten.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Verhaal halen.
                  Als de oetlul het ook maar ene moer kan schelen. En dat zal waarschijnlijk niet zo zijn. Berouw tonen doen dat soort bullebakken nooit, ook al sla je ze helemaal tot pulp. Maar ja...als je je er beter door voelt. Ik zou mezelf niet zo willen verlagen.

Comment

Ik heb het niet over praten jongens...
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Ik heb het niet over praten jongens...
                      Ik had ook niet de indruk dat je het over praten had.
                      Wraak is op zijn plaats, in eender welke vorm.

Comment

• Oog om oog, tand om tand? Ben blij dat niet iedereen er zo over denkt. Wel een ziek verhaal man, goed om te horen dat je er op deze manier mee omgaat, positief gebruiken om te sporten, respect!

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                          Oog om oog, tand om tand? Ben blij dat niet iedereen er zo over denkt. Wel een ziek verhaal man, goed om te horen dat je er op deze manier mee omgaat, positief gebruiken om te sporten, respect!
                          Inderdaad, respect dat ie er zo mee omgaat.
                          Oog om oog, tand om tand kan ook betekenen dat er via het gerecht een procedure wordt/werd opgestart om zo de dader enigszins tot de orde te roepen.
                          Hoewel ik betwijfel of zo iemand wel gevoelig is voor schuldgevoelens, denk ik dat bestraffing onder eender welke vorm er kan toe leiden dat die dader de volgende keer twee maal nadenkt voor ie gaat slaan.
                          Spijtig genoeg moeten er altijd eerst slachtoffers vallen voor er gerechtigheid gebeurt.

Comment

• Ik zou ook langs gaan(als ik wist dat ik hem aankon natuurlijk). Je hebt nu een reden om iemand vol op zijn bek te pompem.

Comment

• Ik ben ook zeer benieuwd hoe dat verder is gegaan, het lijkt me niet dat de dader alleen maar geschorst is voor zoiets, het lijkt me dat je ook wel strafrechtelijk vervolgd moet worden. Paar jaar geleden was ik zelf met nog een aantal anderen in een verlaten stuk fietspad in de schemering 2 vechterbaasjes tegen gekomen. Hoewel wij in de meerderheid waren zochten die twee toch ruzie, met als gevolg dat ik en mijn broer het maar moesten oplossen (rest was op een afstandje gaan staan omdat ze niks durfden, lekker zwak en collegiaal natuurlijk), ik vertrouwde het niet en weerde alleen maar af en hielp mijn broer die ze begonnen te slaan. Toen een van de twee mij een karatetrap gaf had ik zijn been vastgepakt en hem naar de grond gewerkt, ik viel echter ook en die ander begon mij te schoppen. Toen ik ook nog met stenen bedreigd werd vroeg ik of iemand wilde bellen, niemand durfde het dus toen had ik mijn vader maar gebeld, mijn vader kwam niet veel later eraan en gelukkig was het toen snel afgelopen. Dezelfde avond nog de politie gebeld en de volgende dag aangifte gedaan. Die twee bleken al vaker ruzie gemaakt te hebben en hadden zelfs bij iemand zijn haren in de fik proberen te steken, de twee kwamen voor de rechter en kregen ieder een flinke taakstraf. Daarnaast moesten de daders ook nog een schadevergoeding betalen.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                                Ik ben ook zeer benieuwd hoe dat verder is gegaan, het lijkt me niet dat de dader alleen maar geschorst is voor zoiets, het lijkt me dat je ook wel strafrechtelijk vervolgd moet worden. Paar jaar geleden was ik zelf met nog een aantal anderen in een verlaten stuk fietspad in de schemering 2 vechterbaasjes tegen gekomen. Hoewel wij in de meerderheid waren zochten die twee toch ruzie, met als gevolg dat ik en mijn broer het maar moesten oplossen (rest was op een afstandje gaan staan omdat ze niks durfden, lekker zwak en collegiaal natuurlijk), ik vertrouwde het niet en weerde alleen maar af en hielp mijn broer die ze begonnen te slaan. Toen een van de twee mij een karatetrap gaf had ik zijn been vastgepakt en hem naar de grond gewerkt, ik viel echter ook en die ander begon mij te schoppen. Toen ik ook nog met stenen bedreigd werd vroeg ik of iemand wilde bellen, niemand durfde het dus toen had ik mijn vader maar gebeld, mijn vader kwam niet veel later eraan en gelukkig was het toen snel afgelopen. Dezelfde avond nog de politie gebeld en de volgende dag aangifte gedaan. Die twee bleken al vaker ruzie gemaakt te hebben en hadden zelfs bij iemand zijn haren in de fik proberen te steken, de twee kwamen voor de rechter en kregen ieder een flinke taakstraf. Daarnaast moesten de daders ook nog een schadevergoeding betalen.
                                Toch lijkt het mij het beste als jij en jou broer en natuurlijk die maten (als dat niet van die pussies gweest waren) hun allebei finaal afgeslagen hadden... Hun hebben nu lekker gewerkt, maar die straf krijgen ze bij iedereen die hun aangeeft, niet alleen bij jou. Als jullie hun nu allebei geleerd had op welke plek ze stonden zouden ze in iedergeval niet meer zo vlug op jou af komen want dan weten ze : "Die bluft niet en geef mij sowieso een paar tikken". Soms is geweld wel beter als alles wettelijk af te handelen ook al krijg je dan van die mensen "geweld lost niks op".

En sowieso.. je moet je niet zomaar laten slaan. Maar hier heeft ieder zo zijn eigen visie op

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X