@ O-eilering: Leuke jongen! Hoe is dat nog afgelopen dan?
Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?
Collapse
X
-
-
Originally posted by GeneralIx View PostVerhaal halen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Silk View PostOog om oog, tand om tand? Ben blij dat niet iedereen er zo over denkt. Wel een ziek verhaal man, goed om te horen dat je er op deze manier mee omgaat, positief gebruiken om te sporten, respect!
Oog om oog, tand om tand kan ook betekenen dat er via het gerecht een procedure wordt/werd opgestart om zo de dader enigszins tot de orde te roepen.
Hoewel ik betwijfel of zo iemand wel gevoelig is voor schuldgevoelens, denk ik dat bestraffing onder eender welke vorm er kan toe leiden dat die dader de volgende keer twee maal nadenkt voor ie gaat slaan.
Spijtig genoeg moeten er altijd eerst slachtoffers vallen voor er gerechtigheid gebeurt.
Comment
-
Ik ben ook zeer benieuwd hoe dat verder is gegaan, het lijkt me niet dat de dader alleen maar geschorst is voor zoiets, het lijkt me dat je ook wel strafrechtelijk vervolgd moet worden. Paar jaar geleden was ik zelf met nog een aantal anderen in een verlaten stuk fietspad in de schemering 2 vechterbaasjes tegen gekomen. Hoewel wij in de meerderheid waren zochten die twee toch ruzie, met als gevolg dat ik en mijn broer het maar moesten oplossen (rest was op een afstandje gaan staan omdat ze niks durfden, lekker zwak en collegiaal natuurlijk), ik vertrouwde het niet en weerde alleen maar af en hielp mijn broer die ze begonnen te slaan. Toen een van de twee mij een karatetrap gaf had ik zijn been vastgepakt en hem naar de grond gewerkt, ik viel echter ook en die ander begon mij te schoppen. Toen ik ook nog met stenen bedreigd werd vroeg ik of iemand wilde bellen, niemand durfde het dus toen had ik mijn vader maar gebeld, mijn vader kwam niet veel later eraan en gelukkig was het toen snel afgelopen. Dezelfde avond nog de politie gebeld en de volgende dag aangifte gedaan. Die twee bleken al vaker ruzie gemaakt te hebben en hadden zelfs bij iemand zijn haren in de fik proberen te steken, de twee kwamen voor de rechter en kregen ieder een flinke taakstraf. Daarnaast moesten de daders ook nog een schadevergoeding betalen.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostIk ben ook zeer benieuwd hoe dat verder is gegaan, het lijkt me niet dat de dader alleen maar geschorst is voor zoiets, het lijkt me dat je ook wel strafrechtelijk vervolgd moet worden. Paar jaar geleden was ik zelf met nog een aantal anderen in een verlaten stuk fietspad in de schemering 2 vechterbaasjes tegen gekomen. Hoewel wij in de meerderheid waren zochten die twee toch ruzie, met als gevolg dat ik en mijn broer het maar moesten oplossen (rest was op een afstandje gaan staan omdat ze niks durfden, lekker zwak en collegiaal natuurlijk), ik vertrouwde het niet en weerde alleen maar af en hielp mijn broer die ze begonnen te slaan. Toen een van de twee mij een karatetrap gaf had ik zijn been vastgepakt en hem naar de grond gewerkt, ik viel echter ook en die ander begon mij te schoppen. Toen ik ook nog met stenen bedreigd werd vroeg ik of iemand wilde bellen, niemand durfde het dus toen had ik mijn vader maar gebeld, mijn vader kwam niet veel later eraan en gelukkig was het toen snel afgelopen. Dezelfde avond nog de politie gebeld en de volgende dag aangifte gedaan. Die twee bleken al vaker ruzie gemaakt te hebben en hadden zelfs bij iemand zijn haren in de fik proberen te steken, de twee kwamen voor de rechter en kregen ieder een flinke taakstraf. Daarnaast moesten de daders ook nog een schadevergoeding betalen.
En sowieso.. je moet je niet zomaar laten slaan. Maar hier heeft ieder zo zijn eigen visie op
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-