Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Domenique View Post
    Ik ga eerlijk zijn , zodat de meisjes mij eens zouden nakijken ipv mijn vrienden (ik was heel dik woog 127) en nu 94kg en begin nu strakker en gespierder te worden...Ik wil ook graag een vriendinnetje en dat is de eerlijke waarheid..
    Met jou kan ik praten. U bent eerlijk.

Originally posted by Ashley View Post
    Bullshit
    Was het maar zo'n feest. (Geintje).

Over die ass, denk dat je het over deze had dan. En dat is een heerlijke kont. Elke vent die wat anders beweert kwalificeert onmiddelijk voor een erelidmaatschap bij het COC.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Was het maar zo'n feest. (Geintje).
      U bent te lief voor mijn ass.

Over die ass, denk dat je het over deze had dan. En dat is een heerlijke kont. Elke vent die wat anders beweert kwalificeert onmiddelijk voor een erelidmaatschap bij het COC.
      Nou inderdaad. Dat is toch geen 'huge' ass?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Heel zeker niet
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wel heerlijk
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            U bent te lief voor mijn ass.

Nee in tegendeel.....Strakke billen. Wel 16 maten te klein voor DSO
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Valt inderdaad wel mee, weet niet waarom ik dat een huge ass heb genoemd.
              Groeten

Comment

Wat geen vet is gaat niet hangen! Het begon met ontevredenheid over mijn juliaantjes...

Comment

ik begon met trainen omdat mijn vriendin begon naar de sportschool te gaan( ze deed niets aan sport). Ik deed altijd voetbal en het was zomervakantie dus ik wou wat sport gaan doen. Toen is het een uit de hand gelopen hobby geworden.

Dat was 7jaar geleden.

Ik heb het dus niet voor de dames gedaan ( ik heb al jaren en vriendin op een break van 8maanden na. Toen heb ik ook heel wat sletjes geneukt).

Ik doe het omdat ik gewoon fucking ijdel ben haha. Ik haat het als iemand van mijn leeftijd groter/droger is.

Daarnaast geniet van extreme training waar in mijn hart in mijn keel knalt.

kortom verslaafd aan trainen en fucking ijdel (is een gevaarlijke verslaafde levensstijl)

Comment

Ik heb een oudere broer...en ik verloor altijd met handje druk en worstelen vechten etc..van hem. En als we een keer gingen zwemmen ofzo keken alle chicks na zijn lichaam want die was/is altijd zo groot en breed en sterk en ''geweldig'' geweest. En na een tijdje dagt ik bij me zelf....je wtf dat wil ik ook. Toen begon ik met het lezen en verdiepen in bb/krachtraining....en nu zit ik er al weer een paar maandjes in en ben al heel wat vooruit gegaan. En de motivatie is er dus om die broer van mij te verslaan met alles....en nu begin ik het ook nog leuk te vinden ook en ben er niet meer vanaf te houden...alleen ik heb nog wel even te gaan om hem in te halen maar ik kom al aardig in de buurt...

Comment

Ik ben begonnen met bodybuilding, omdat ik toen ik 13jaar was en net in de 1e zat, door een 4e klasser van 16jaar inelkaar geslagen ben...(hij bleek op allerlei vechtsporten te ziten)Hij liep mij voorbij en gaf een paar flinke duwen, en ik gaf een duw terug..........Daar was ie niet van gediend, en begon er helemaal op los te slaan(8vuistslagen in mijn gezicht om precies te zijn)dit ging echt super snel, binnen 7seconden en kon me ook niet afweren door de snelheid. Toen heeft een andere 4e klasser hem van me af getrokken en redleijk gekalmeerd, toen Had ik een flinke bloedneus, en een enorme deuk aan mijn hoofd, met spoed naar het ziekenhuis foto's laten maken, bleek dat hij een stuk uit mijn schedel had geslagen, gebroken neus, en gescheurde oogkas, ik moest met spoed een operatie van 8uur...Bleek dus als hij nog 1klap had gegeven ik in een rolstoel was beland, of erger......
                      Ik was in die tijd echt vreselijk depresief, en negatief ik had totaal geen zelfvertrouwen meer, ik was voor iedereen zobeetje bang etc...En toen raadde mijn vader aan om wat sterker te worden, zodat ik me wat zekerder ging voelen, dus daarom ben ik beginnen met bodybuilding... Ik wou dit verhaal even met jullie delen
                      Last edited by o-eilering; 26-12-2009, 17:49.

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
                        Ik ben begonnen met bodybuilding, omdat ik toen ik 13jaar was en net in de 1e zat, door een 4e klasser van 16jaar inelkaar geslagen ben...(hij bleek op allerlei vechtsporten te ziten)Hij liep mij voorbij en gaf een paar flinke duwen, en ik gaf een duw terug..........Daar was ie niet van gediend, en begon er helemaal op los te slaan(8vuistslagen in mijn gezicht om precies te zijn)dit ging echt super snel, binnen 7seconden en kon me ook niet afweren door de snelheid. Toen heeft een andere 4e klasser hem van me af getrokken en redleijk gekalmeerd, toen Had ik een flinke bloedneus, en een enorme deuk aan mijn hoofd, met spoed naar het ziekenhuis foto's laten maken, bleek dat hij een stuk uit mijn schedel had geslagen, gebroken neus, en gescheurde oogkas, ik moest met spoed een operatie van 8uur...Bleek dus als hij nog 1klap had gegeven ik in een rolstoel was beland, of erger......
                        Ik was in die tijd echt vreselijk depresief, en negatief ik had totaal geen zelfvertrouwen meer, ik was voor iedereen zobeetje bang etc...En toen raadde mijn vader aan om wat sterker te worden, zodat ik me wat zekerder ging voelen, dus daarom ben ik beginnen met bodybuilding... Ik wou dit verhaal even met jullie delen
                        Wow man schokkend.
                        Is maar goed dat je toch een beetje geluk gehad hebt.
                        Maar wel zeker kut en ik hoop dat je zelf nooit zoiets doet om je te wreken.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

@O
                          Daar zou ik dus nog eens een bezoekje aan brengen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jezus, ik had die kerel zijn bek verminkt met een traditionele scheermes..

Comment

Maar helaas, dan verlies je een hoop. Je bent in ieder geval goed bezig, O!

Comment

Ik vond mezelf te dik. Ik had niet echt overgewicht ofzo maar me BF was te hoog. Ik had die jaren ervoor me lichaam zwaar verwaarloosd. Ik begon met wat vrienden te trainen maar niet echt serieus. Ik ging naar de sportschool en ik had niet eens 1 zweetdruppel op me voorhoofd. Na een maand was ik er afgekickt omdat vrienden van mij zich niet aan de regels hielden en ik was medeplichtig :S. Toen ben ik naar een andere sportschool gegaan, maar deze keer alleen. Het verhaal ging verder, ik klootte erg veel. Toen begon ik met een neef te trainen en toen wou ik echt gespierd worden. Hij gaf me whey en ik wou weten wat het was. Dus ik google en kwam hier terecht:P. sindsdien alleen maar meer motivatie om te trainen.

Nou, dit was mijn leven kort gezegd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X