Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is ook een bar slechte reden

Comment

• Originally posted by darkstar View Post
      Verbaasd me dat nog niemand geantwoord heeft omdat je in de sportschool zoveel leuke dames kunt bezichtigen in zulke mooie outfits.
      Nou dat valt bar tegen.
      Weet ik wel betere plekken voor te verzinnen.

Comment

• Dat komt omdat de meesten hier serieus bezig zijn met trainen. Denk dat je naar dutchfitness.com of op een forum als fok dat soort mensen eerder tegen komt
        Groeten

Comment

• Mooie vrouwen staan vaak achter grote ramen met je te flirten.

Comment

• Valt wel mee hoor. Heb in die paar jaar op de sportschool 2 lekkere instructrices gezien en 1 lekker wijf die trainde. De rest valt echt vies tegen tenzij je op jonge/middelbare koeien valt :P

Comment

• Ik val zelf voornamelijk op slimme en wijze vrouwen van in de 50, en dat is geen grap.

Comment

• oke, ieder zijn smaak....
                " Failure is not an option "

Comment

• Back on topic, om net zo'n lichaam te krijgen als diegenen die mij inspireren
                  o.a. Jay Cutler en van eigen boden Robin Brantz.
                  " Failure is not an option "

Comment

• Originally posted by Mindgamer View Post
                    Ik val zelf voornamelijk op slimme en wijze vrouwen van in de 50, en dat is geen grap.
                    Ieder zijn meug (zei de boer en neukte zijn varken)
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by darkstar View Post
                      Verbaasd me dat nog niemand geantwoord heeft omdat je in de sportschool zoveel leuke dames kunt bezichtigen in zulke mooie outfits.
                      Als die er al zijn, dragen ze meestal veel te strakke pakjes om ook maar iets te "kunnen trainen".. Lopen veel te veel te auwehoeren, tegen iedereen.. Bemoeien zich met alles en iedereen.. Zeiken als ze zweten, en zweten al als ze zeiken... Komen niet om te trainen.... De vrouwen die echt bezig zijn of echt willen trainen, lopen niet in zo,n veel te klein pakje.. Die komen binnen met half versleten trainingsbroek,waar je de trainings sporen (knieen) in ziet zitten . Die komen om te buffelen, en hebben er ook n bloedhekel aan als je ze zit aan te staren.... En dat zijn de echte........ Ook moet ik eerlijk zeggen, dat ik niet naar de gim gaat om rond te kijken naar eventuele mooie vrouwen.. Sorry Darkstar, mijn mening....

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        Als die er al zijn, dragen ze meestal veel te strakke pakjes om ook maar iets te "kunnen trainen".. Lopen veel te veel te auwehoeren, tegen iedereen.. Bemoeien zich met alles en iedereen.. Zeiken als ze zweten, en zweten al als ze zeiken... Komen niet om te trainen.... De vrouwen die echt bezig zijn of echt willen trainen, lopen niet in zo,n veel te klein pakje.. Die komen binnen met half versleten trainingsbroek,waar je de trainings sporen (knieen) in ziet zitten . Die komen om te buffelen, en hebben er ook n bloedhekel aan als je ze zit aan te staren.... En dat zijn de echte........ Ook moet ik eerlijk zeggen, dat ik niet naar de gim gaat om rond te kijken naar eventuele mooie vrouwen.. Sorry Darkstar, mijn mening....
                        Nice Knul.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• 3 redenen :

1 : Voorbereiding op een functie bij het elite Korps Commando Troepen van het mooiste krijgmachtsonderdeel van defensie(Koninklijke Landmacht )

2 : Voor mij gewoon een tijdvullende hobby, gewoon ff lekker je energie kwijt kunnen.

3 : Makkelijker chicks kunnen scoren... ( Vrouwen zijn nog oppervlakkiger dan mannen )
                          How you like them apples?

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
                            3 redenen :

1 : Voorbereiding op een functie bij het elite Korps Commando Troepen van het mooiste krijgmachtsonderdeel van defensie(Koninklijke Landmacht )

2 : Voor mij gewoon een tijdvullende hobby, gewoon ff lekker je energie kwijt kunnen.

3 : Makkelijker chicks kunnen scoren... ( Vrouwen zijn nog oppervlakkiger dan mannen )

reden 3: gelukkig zijn niet alle vrouwen zo

Mijn redenen:

Goeie uitlaatklep
                            voorbereiding baan bij de politie
                            hobby

Comment

• Ik ga ook niet naar de gym in de hoop mooie vrouwen te spotten. Maar mochten die toevallig toch binnenlopen denk ik wel dat op z'n minst toch ff het een en ander bekijk. Het oog wil ook wat toch. Ik train ontzettend graag, maar de test en natuurlijke drift overwinnen het op dat moment wel van de trainingsdrang. Tja, you can't blame me. Toch..?

Maar helaas/gelukkig (maar beter ook, dus vandaar) gebeurt dat toch nooit. Heb 1 keer een lekkere chick gezien bij ons de gym, verder nog nooit. Maar ja, dan kunnen we teminste wel de focus volledig bij het trainen leggen. Geen afleiding.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                                Ik ga ook niet naar de gym in de hoop mooie vrouwen te spotten. Maar mochten die toevallig toch binnenlopen denk ik wel dat op z'n minst toch ff het een en ander bekijk. Het oog wil ook wat toch. Ik train ontzettend graag, maar de test en natuurlijke drift overwinnen het op dat moment wel van de trainingsdrang. Tja, you can't blame me. Toch..?

Maar helaas/gelukkig (maar beter ook, dus vandaar) gebeurt dat toch nooit. Heb 1 keer een lekkere chick gezien bij ons de gym, verder nog nooit. Maar ja, dan kunnen we teminste wel de focus volledig bij het trainen leggen. Geen afleiding.
                                Met jou kan ik praten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X