Omdat ik verslaafd aan sport ben
Waarom fitnessen/bodybuilden jullie?
Collapse
X
-
Originally posted by Maasproductions View PostToch lijkt het mij het beste als jij en jou broer en natuurlijk die maten (als dat niet van die pussies gweest waren) hun allebei finaal afgeslagen hadden... Hun hebben nu lekker gewerkt, maar die straf krijgen ze bij iedereen die hun aangeeft, niet alleen bij jou. Als jullie hun nu allebei geleerd had op welke plek ze stonden zouden ze in iedergeval niet meer zo vlug op jou af komen want dan weten ze : "Die bluft niet en geef mij sowieso een paar tikken". Soms is geweld wel beter als alles wettelijk af te handelen ook al krijg je dan van die mensen "geweld lost niks op".
En sowieso.. je moet je niet zomaar laten slaan. Maar hier heeft ieder zo zijn eigen visie op
Comment
-
ja, dan hadden die andere 3 gewoon moeten helpen kickboxer ofniet, als er 5 man voll gas op 2 man vliegen leg je het gewoon af haha mja deden ze niet.
Achja, ooit kom je toch wel voor zo'n confrontatie te staan.. en als je het voelt aankomen en je weet dat het foute boel word is het beter om met alle kracht en snelheid paar flinke tikken te geven --> als 1e
Ook een fijne toevoeging van bodybuilding --> Kracht en afschrikking
En nee, taakstraf van 100 uur is goed misselijk maar als je daarmee klaar bent heb je nergens geen last meer van.. jammer genoeg.
Ruzie is altijd kut, alleen ben niet echt een ruziezoeker dus heb ;'t ook niet veel.Last edited by Maasproductions; 27-12-2009, 17:17.
Comment
-
Merk het zelf ook. 'Vroeger' wilden ze me nog wel eens in de zeik nemen en me belachelijk maken. Tegenwoordig krijg ik toch meer waardering en respect. Dat terwijl ik verder toch nooit problemen heb met iemand ofzo. Doe nooit iemand kwaad en behandel iedereen met net zoveel respect. Dus je merkt dat het bodybuilden toch wel z'n invloed heeft. En je moet natuurlijk laten merken dat je niet over je heen laat lopen. Die fout heb ik zelf wel gemaakt. Te vriendelijk tegen mensen. Niets mis mee, maar op de middelbare school ben je dan al snel de lul. Weet je plaats zoals anderen die ok moeten weten.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk heb het niet over praten jongens...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Je kan denken dat we ge-evolueerd zijn, maar we zijn nog steeds dieren. Wet van de sterkste is nog steeds geldig. Al dat verheven arrogante gedoe van mensen die denken "beter" te zijn en dat praten de enige echte weg is moeten eens een reality check krijgen. Heeft het geholpen dat meneer Cohen altijd wilde praten? In vele gevallen willen mensen nog steeds niet luisteren en de enige taal die dan verstaan word is een klap op de bakkes om de ander terug op zijn plek te zetten. Alles heeft een rangorde en de zwakkeren staan lager en kunnen misbruikt worden als ze niet voor zich zelf leren opkomen en van zich afbijten.
Comment
-
Ik mis het eea als je wilt terugvechten moet je gan kickboksen,karate weet ik veel wat van BB wordt je echt geen betere vechter hoor.een beetje vechter is ook niet onder de indruk van wat spieren.
Dus als je groot bent gegroeid zou ik nog niet verhaal gaan halen als ik jou was want dan beukt ie je weer in elkaar.
(vind het wel een sneu verhaal voor je)
Enige wat werk is opwachten in een donkere steeg en dan een loden pijp in ze gezicht planten.
@falstyr ik weet niet van welke planeet jij komt maar de machtigste mensen op deze aarde zijn zeker niet de sterkste hoor.
Comment
-
Ik hoor weleens iemand zeggen: "Degene die het niet meer op kan brengen om zich verbaal te verweren, begint met fysiek geweld. Dit is in 90% van de gevallen de domste."
Valt me op dat dit meestal wel klopt.
note: ik probeer hier niemand voor dom uit te maken, maar heb het over het algemeen. Sommige mensen zijn eenmaal wat agressiever of vinden het leuk om te vechten.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk hoor weleens iemand zeggen: "Degene die het niet meer op kan brengen om zich verbaal te verweren, begint met fysiek geweld. Dit is in 90% van de gevallen de domste."
Valt me op dat dit meestal wel klopt.
note: ik probeer hier niemand voor dom uit te maken, maar heb het over het algemeen. Sommige mensen zijn eenmaal wat agressiever of vinden het leuk om te vechten.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk mis het eea als je wilt terugvechten moet je gan kickboksen,karate weet ik veel wat van BB wordt je echt geen betere vechter hoor.een beetje vechter is ook niet onder de indruk van wat spieren.
Dus als je groot bent gegroeid zou ik nog niet verhaal gaan halen als ik jou was want dan beukt ie je weer in elkaar.
Enige wat werk is opwachten in een donkere steeg en dan een loden pijp in ze gezicht planten.
@falstyr ik weet niet van welke planeet jij komt maar de machtigste mensen op deze aarde zijn zeker niet de sterkste hoor.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostN beetje BBr laten ze al snel met rust... Weet niet of je het ooit gemerkt hebt, Maar de personen met de grootste smoel lopen al snel met n boog om je heen... Steek hij zn hand naar je uit breek je zn klauw af bij zn schouder en stamp je deze met het bloederige eind in zn hol... Ik hou helemaal niet van die gein, en zal het ten aller tijde handgemeen proberen te ontwijken... Kan ik er niet meer omheen ? Kan het mij ook helemaal niets meer schelen, en zal hem met liefde zo op zn bek slaan, dat hij gelijk n andere postcode kan aanvragen....
Ikzelf vecht eigenlijk nooit maar kickboks al me hele leven dus zal het ook niet uit de weg gaan maar liever niet.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk mis het eea als je wilt terugvechten moet je gan kickboksen,karate weet ik veel wat van BB wordt je echt geen betere vechter hoor.een beetje vechter is ook niet onder de indruk van wat spieren.
Ik ben niet van plan die vent nog een keertje een bezoekje te brengen, Ik bedoel iemand die zo hard op iemand inbeukt zonder reden is gewoon ernstig ziek in zijn hoofd....Dus je lost bij zulke gasten helemaal niet op met geweld, dat maakt hem alleen maar kwader en dan komt hij een tijdje later met een mes........(de dader zij namelijk na de beukpartij dat hij er niet tegen kan als iemand hem aanraakt en het zwart voor zijn ogen werd en hij zichzelf niet meer onder controle had)Dus hij is makkelijk in staat iemand neer te steken zonder echte reden)Dus met geweld los je niets op, en praten met deze gast heeft ook geen zin......Dus we moesten gewoon het nederlandse rechtsysteem vertrouwen()
In totaal heeft de hele rechtzaak 2,5jaar geduurd......En heel veel geld gekost, en de zaak is iets van 6x uitgesteld......
En uiteindelijk maar 80uur werkstraf, voor poging tot doodslag, echt belachelijk gewoon!.....Ik kan me daarom ook goed voorstellen waarom sommige mensen het recht in eigen handen nemen..
En wat betreft trainen, Nee het helpt niets bij een gevecht als je niet weet hoe je die extra spierkracht kan gebruiken....Snelheid en afweren is veel belangrijker dan kracht,,,Maar ik voel me gewoon super zeker van mezelf met extra kracht, ik weet gewoon, als er iets gebeurt of ik in een lastige situatie kom(wat ik nooit zelf zou uitlokken!)Dat ik gewoon genoeg kracht heb om me te verdedigen, en ik ben er zeker van dat een bodybuilder makkelijk kan winnen van een ongetraind persoon(qua kracht)Maar een bodybuilders tegen een echte vechtsporter maakt weinig kans,tenzij de bodybuilder hem op de grond weet te werken, dna knijpt die hem zo fijn
Maargoed, techniek is veeeeeeeel belangrijker dan kracht!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-