dick vrij is mijn streeffysiek , maar kan nergens een foto vinden van hoe hij er nu uitizet
post je streef fysiek
Collapse
X
-
Originally posted by Unexist View Postdat is nog erger dan de vorige. Die vent is gewoon een gemiddelde ouwe lul met bierbuik die nooit sport minus de bierbuik.
Ben nu na een half jaar bulken al op het zelfde niveau...
volgens my heeftie ook wel redelyke borst/armen maargoed..
gelukkig is op internet iedereen een beest
Comment
-
Originally posted by Unexist View Postdat is nog erger dan de vorige. Die vent is gewoon een gemiddelde ouwe lul met bierbuik die nooit sport minus de bierbuik.... Alhoewel ik betwijfel of hij weet wat hij aan het doen is...
The Exercises Daniel Used in His Circuit Training Routine
The Clean and Jerk
Squat
Bench Press
Pull Ups or Chin Ups
Dips
Barbell Curls
Dumbbell Lateral Raises
A Typical Day on This Diet
Breakfast: 2 Poached Eggs and 2 pieces of Toast
Snack: Protein Shake -or- fruits and Nuts
Lunch: Meat or Fish with small amount of Brown Rice -or- Baked Potato
Snack: Protein Shake -or- Yogurt with some Nuts
Dinner: Meat -or- Fish with some type of Leafy Green Vegetables like Salad, Spinach, or Broccoli.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by ejfaar View Posten daarmee doel ik dus op unexitsy:PLast edited by gleke; 03-06-2010, 18:37.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View Postof je het nu wilt of niet, maar zo indrukwekkend vind ik die fysiek ook niet hoor.. redenlijk hoog bf waardoor armen er wel breed uitzien denk ik..
ik zei ook niet dat iemand anders het mooi moet vinden hea
en k wil er gwoon iets breder uit komen te zien dan nu, k wil ook niet heel indrukwekkend uitzien
het is mijn streeffysiek.. en dus mijn doel.. en om het dan meteen af te krake (wat unexist deed) vond ik nie zo netjes
Comment
-
Originally posted by ejfaar View Postik zei ook niet dat iemand anders het mooi moet vinden hea
en k wil er gwoon iets breder uit komen te zien dan nu, k wil ook niet heel indrukwekkend uitzien
het is mijn streeffysiek.. en dus mijn doel.. en om het dan meteen af te krake (wat unexist deed) vond ik nie zo netjes
Kudo's voor jou
Niet iedereeen heeft dezelfde doelstelling. We willen niet allemaal even breed worden. Voor hem is dit een streeffysiek is toch niks mis mee?
Mooi gespierd lichaam....niks mis mee. Ik hoef ook niet zonodig veel massa te hebben.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
ik wil armen van 42cm, ik wil b-cup tetten waarmee ik kan jongleren, ik wil blokken als kuiten, en ik wil zand droog staanThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-