Eerste Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Kuurtje

beste posters,

ik interesseer me hier al lang voor!
    Eindelijk is het dan zover ik mag hier posten en ik ga bijna beginnen met mijn eerste kuurtje, na wat tegenslagen heb ik het goddelijke spul toch kunnen bemachtigen.

maar goed de kuur:

week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
    week 1-10 : 200 mg Deca /EW

Week 1-6 : 30 mg D-Bol /ED (1e week opbouwend)
    week 12-16 : 30 mg Nolva /ED

Eventueel tot en met week 10: 20 mg Anavar /ED

Lengte: 1,86
    Gewicht: 83 KG
    Vet: ±20 % ??

Train.: 4 jaar
    Eten: De ribben uit me lijf! schama staat bij recepten

Graag veel op en aanmerken & tips
    start een logje zo gauw alles in huis is.

ik zie jullie reacties met smacht te gemoed

Knullenspant

wat heb je in die 4 jaar gedaan? alleen gegeten en gekeken naar de dumbells

Comment

General traint op dezelfde sportschool? Misschien moet hij je eens even goed achter je oren krabben want dat zijn zeer lelijke stats om te kuren vooral omdat je vp zo hoog is en in feite dus erg weinig massa bij een lengte van 1.86.

Comment

Heb ik al gedaan. Daarnaast ligt zijn vetpercentage echt zo hoog niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kuur is netjes als starter.
          Vind alleen de stat's niet bepaald spectaculare...
          Who's the Chef

Comment

lijkt me nogal zwaar voor een 1ste kuur maat .zou beginnen met een test deca kuurtje voor je lichaam het eerst wat gewend te laten worden . moet niet e geef maar raad uit eigen ervaring grtz ketje

Comment

Originally posted by ketje View Post
              lijkt me nogal zwaar voor een 1ste kuur maat .zou beginnen met een test deca kuurtje voor je lichaam het eerst wat gewend te laten worden . moet niet e geef maar raad uit eigen ervaring grtz ketje
              Dit is juist een behoorlijk mild kuurtje qua doseringen. Deca is nooit echt mild te noemen, maar voor een deca kuurtje...
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                General traint op dezelfde sportschool? Misschien moet hij je eens even goed achter je oren krabben want dat zijn zeer lelijke stats om te kuren vooral omdat je vp zo hoog is en in feite dus erg weinig massa bij een lengte van 1.86.

Zou je uit willen leggen waarom zijn stats slecht zijn voor een kuur?
                En waneer is het het beste om te beginnen met een kuur??

Ben ik wel erg benieuwd naar eigenlijk...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Van een kant heb je gelijk maar toen ik begon woog ik nog geen 60 KG, en heb niet altijd de mogelijkheid gehad te dieeten. Moest altijd eten wat de potschaft en probeerde daar zoveel mogelijk uit te halen maar at minder vlees dan nu

dat vetpercentage is zoals gen zegt stukken lager, ben altijd erg mager geweest, maar nu ik dieet en lean gain ben ik iets vetter geworden rond de heupen, (voorheen altijd wehy eiwitten en veel brood) kan echter me ribben nog tellen en me blokjes zijn nog steeds zichtbaar. (wel minder dan voorheen) De elektrische weegschaal gaf het zo aan, ik kon het ook niet geloven.... weet mijn god niet hoe hij zo uit kan slaan. Eelt onder mijn voeten? maar zal als ik tijd heb wel eens een diëtist ofzo lekker laten meten. vandaar die vraagtekens

Comment

vraag me eigenlijk af waarom veel starters meteen beginnen met stacken? Ik hoor toch heel veel goede berichten van mensen die beginnen met een test-only.

Comment

nou....wat denk je zelf???

ongeduld
                      uut grunn!

Comment

Stacken, heeft een aantal voordelen.

Test only = niks mis mee, kan dus ook.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          Stacken, heeft een aantal voordelen.

Test only = niks mis mee, kan dus ook.

mee eens, stacken heeft zeker voordelen als je bijv als 1e kuur een cut kuur neemt, je vet% lekker naar beneden en wat kwaliteitsmassa er voor terug.
                          uut grunn!

Comment

ik bedoel eigenlijk meer : waarom zou je stacken bij een eerste kuur als je geen idee hebt hoe je op aas reageerd? ik zie namelijk veel kuurvoorstellen van diverse personen die meteen 3 of 4 middelen gaan stacken. zou je niet eerst eens moeten ervaren hoe je op minder reageerd?

Comment

Mijn eerste kuurtje heb ik ook gelijk gestackt Test e - Deca heb er toen spijt van gehad dat ik er geen D-Boll bij genomen had
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X