Clenbuterol/ Ephedrine/ Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tja, verbaasd mij ook heb in het verleden al 3 maal iets besteld zonder problemen
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Dat wordt even goed babbelen met je dealer. Als je een goede dealer hebt moet het geen probleem zijn en komt het wel weer goed.

Voor hetzelfde hebben ze bij de postkantoor een fout gemaakt en hebben ze niet naar jou pakket gekeken die wel of niet is aangekomen maar naar iemand anders z'n pakket.

Comment

ik heb de trackingcode meegekregen, hiermee kan je zelf online zoeken, je vult de code in en de postcode waar het heengestuurd is.

Ik verwacht het emailtje vandaag
        Go heavy or go home!

Comment

Selective scamming noemt dit. Waar oa Alin heel bekend voor staat, sommigen zal deze naam wel bekend in de oren klinken.
          the one and only tabata overlord

Comment

dus ik kan naar mijn geld waarschijnlijk........
            ze wonen ook zo fucking ver weg anders ff verhaal gehaald
            Go heavy or go home!

Comment

Ik zou even een tourtje maken hoor. Dit soort gelul...
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bijna 1,5 uur rijden, het is verzonden naar een postbus dus afwachten wanneer het afgehaald wordt hè sta ik daar de hele dag.

Heb maar weer een mail gestuurd ben benieuwd.

Ze hebben overigens sinds kort weer de website online
                Go heavy or go home!

Comment

Voor dat geld zou ik wel even een ritje maken hoor. Desnoods vertellen dat je een nieuwe envelop hebt gestuurd, wedden dat hij daar staat.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

clenbuterol is toch pilletje voor zware astma patienten? en de voordelen die het zou hebben voor tegen gaan van spierafbraak en vetverlies zijn minimum?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      clenbuterol is toch pilletje voor zware astma patienten? en de voordelen die het zou hebben voor tegen gaan van spierafbraak en vetverlies zijn minimum?
                      Het is ook een bronchodilator ja. Of in het Nederlands een middel dat de bronchieen verwijdt. Of het echt nog veel gebruikt wordt weet ik niet. Zijn familieleden worden meer gebruik, omdat ze kortwerkender zijn.

Ik had een tijdje geleden ook voor een bronchitis of infectie op de luchtwegen salbutamol geloof ik, had dat pas door nadat ik bekende clen-verschijnselen had en eens ging kijken naar wat de stofjes erin waren.

Maar het extra vetverlies dat je met clen krijgt is zeker merkbaar.
                      the one and only tabata overlord

Comment

net een mailtje gehad, er zal waarschijnlijk ergens een vertraging zijn geweest order wordt morgen verstuurd...... we wachten af
                        Go heavy or go home!

Comment

heb nog niets ontvangen helaas, weer een mail gestuurd ik wacht af op het antwoord.

Had nog iets van Eph over dus ben daar mee begonnen vandaag, 1 tab vanmorgen met 200 mg caffeine.
                          Nu lekker aan het stuiteren
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            heb nog niets ontvangen helaas, weer een mail gestuurd ik wacht af op het antwoord.

Had nog iets van Eph over dus ben daar mee begonnen vandaag, 1 tab vanmorgen met 200 mg caffeine.
                            Nu lekker aan het stuiteren
                            balen dat je nog steeds niks hebt ontvangen

lekker gevoel he dat stuiteren op de eph haha
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je kon net zo goed 1,5 uur rijden naar Belgie, had gehoord dat je ephedrine daar bij de apotheek kunt halen zonder voorschrift, zelfde geldt voor yohimbine HCL
                              dan had je een mooie ECY stack kunnen maken
                              18 jaar, 105 kg,

DL:
                              210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

GOED NIEUWS , pakketje is zojuist binnen gekomen, ga het alleen omdraaien, 2 weken eph, 2 weken clen 2 weken eph. Ben benieuwd wat het gaat opleveren, of eerder wat er afgaat
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X