Clenbuterol/ Ephedrine/ Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben benieuwd naar je nieuwe schema. Gaat wel lekker verder geloof ik he?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Je kan tegen woordig alles met elkaar stacken, als het effectief werkt is de andere vraag.
      Denk dat clen en winny tabs wil een mooie cutting stack wordt.
      Ik ben iig geen voorstander van clen, wel van een ECY of ECA stack
      No Pain No Gain

Comment

• nieuw schema ben ik mee bezig opzet wordt denk ik een vier daagse split met 2 keer per week borst en één dag alleen armen omdat deze gewoon erg achter lopen.

ma Borst schouders rug(geen deadlift)
        di armen
        wo benen onderrug
        do borst triceps

op vrijdag zaterdag en zondag kan ik niet trainen dus vandaar 4 dagen achter elkaar.

Vandaag drukke dag dus vanavond zal ik wel wat meer info posten over de oefeningen
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

• lekker bezig man
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• zo vandaag weer met een nieuw schema begonnen, heb de whey voor en na de training vervangen door amino's om de kcal een beetje te drukken. Tevens wordt er bij het opstaan een bodyweight squattabata toegevoegd.

Nieuw schema zit in de bijlage, steeds elke regel ertussen is een nieuwe dag.

training van vandaag, en voor de bijdehantjes oefeningen met dumbells zijn gewichten per hand

Incl bench 8x80 7x80 7x70
            Incl db press 8x24 7x22 6x20
            Bench 10x50 8x70 6x80
            Cable crossover 12x23 12x23 12x18.4
            Mil press 10x30 8x40 8x40
            Bent over raise 10x9 8x10 6x12
            Side raise 10x9 8x12 8x12
            Db shrugs 10x30 8x30 8x30
            chins 8hh /10hh /15 hh die 15 was met kleine assist, was vet duizelig daarna
            Bent over row 10x100 8x110 4x120(grip verloren)
            Lat pull smal 10x65 8x75 6x75
            BB shrugs 10x100 8x110 6x120

Morgen alleen armen dagje lekker
            Attached Files
            Last edited by Shredmaster; 25-05-2009, 20:39.
            Go heavy or go home!

Comment

• Net een armen only dagje gehad in de gym, heb lekker genoten vanaf nu wordt dinsdag mijn favoriet denk ik

Skullcrushers 10x40 8x45 6x50 PR!
              Pushdown 10x60 8x70 6x75
              1 arm db ext 10x14 8x16 6x18
              dips paralel 12 x 12 x 10 bodyweight

Ez curl 10x40 8x45 6x50 PR!
              Rope curl 10x65 8x65 6x70
              db curl 10x16 8x18 6x20
              db preacher 10x14 8x16 6x18

wrist curl 3 setjes van 12 met 14 kg dumbell in superset met grippers 20/15/10 hh.

Moet zeggen dat ik aardig tevreden ben over hoe het kuurtje nu gaat, morgen ga ik weer beginnen met ephedrine en caffeine en dan kijken hoeveel vet we kunnen verliezen, ik heb geen zin om minder te gaan eten dus het kcal verschil zal het meest gehaald worden uit de extra cardio.
              Voor de rest nog geen (negatieve) bijwerkingen gehad, geen last van gewrichten niet chagerijnig niks alleen sterker groter en droger dus helemaal top
              Go heavy or go home!

Comment

• Blijven volhouden shredmaster, komt allemaal goed.
                No Pain No Gain

Comment

• zo net weer een brute training gehad, als volgt:

Squat 10x140 8x150 6x160
                  werd wel eng zo zwaar los squatten maar ging goed

Hack Squat 10x70 8x90 6x95
                  Onderrug begon al te verzuren.

Deadlift 10x140 8x150 6x160 die laatste 6 gingen erg goed ondanks dat mijn onderrug al wat verrot was van de twee voorgaande oefeningen. Wordt van de week weer eens tijd voor een PR

Leg press 10x150 8x170 6x175
                  geen fijn apparaat aangezien je "opgevouwen" begint dus daarom niet zo zwaar

Leg extention 10x65 8x75 6x92
                  De eerste set was te licht tweede ook nog net iets te, derde set is het maximale wat op dit apparaat kan ging wel redelijk volgende keer dus zwaarder

Leg curl 10x65 8x65 6x65
                  helaas is dit de zwaarste stand voor de zittende variant, volgende keer liggend dus

Staand kuiten 10x70 8x80 6x90
                  volledig omhoog en een seconde vasthouden dus geen halve hh

Zittend kuiten 10x90 8x110 8x130
                  Ging veel makkelijker dan staand, logisch, volgende keer wat zwaarder.

net weer wat supps binnen gekregen, 2 potjes caffeine pillen, potje CLA en een potje met groene thee extract. Was vanmorgen vergeten Ephedrine in te nemen dus ik begin er morgen weer mee. Morgen een extra dagje borst/triceps, zag dat in de Excelsheet niet alle oefeningen stonden dus die klopt niet...
                  Go heavy or go home!

Comment

• Brute training bro.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• klopt......
                      evenals de spierpijn die ik nu voel opkomen, vanmorgen begonnen met ephedrine en 400 mg caffeine ook die kickt nu in brrrrr
                      Go heavy or go home!

Comment

• Idd een brute training, eph zal zorgen dat je lekker en goed blijft trainen.
                        Vol energie. hehe
                        No Pain No Gain

Comment

• vandaag borst triceps gedaan, ging niet super lekker, dat is ook de reden waarom ik dit extra borst dagje ingelast heb in mijn nieuwe schema.

Bench press 10x80 6x90 6x80
                          tweede set met spotter, laatste set ook, na de 4e hh ging het snel bergafwaarts

Incline db press 10x22 8x24 6x24
                          na de tweede set voelde ik toch dat het niet zo lekker ging dus de derde set met hetzelfde gewicht gedaan en net aan gehaald.

Incline bench press 10x50 8x60 6x65
                          Ging opzich wel redelijk, ik doe schuin altijd in de smith omdat onze incline bench onderhand rechtop staat en ik dat absoluut a-relaxed vind.

Incline flyes 10x10 8x12 6x14
                          Niks mis mee,

Close grip bench 10x50 8x60 6x60
                          Niet mijn favoriet, wel een goede, kreeg last met mijn ellebogen met het uittillen van de stang, voor de rest ging de oefening wel goed.

French press 10x30 8x40 6x45
                          met ez curl stang boven het hoofd op een incline bankje ging wel lekker.

morgen lekker rust, denk dat ik zaterdag een pr deadlift ga zetten en dan een cardio sessie er tegenaan gooi. Voor nu dus even genoeg.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Keep it up bro, mooi dat je blijft posten. Weer een brute training gehad.
                            Zal dit volgen.
                            No Pain No Gain

Comment

• post ook voor mezelf om een beetje bij te houden hoe de vooruitgang is.
                              Morgen deadlift pr poging doen lat wel weten hoe het gaat, en misschien ook wel een filmpje erbij
                              Go heavy or go home!

Comment

• Net terug uit de gym:
                                Deadlift:
                                12x20
                                6x50
                                3x120
                                1x160
                                1x180(PR!)
                                1x190(dikke PR!)

Laatste keer had ik een sloppy pr van 180 neergezet, dit bleek dus iets minder te zijn.....
                                Nu dus 180 goed omhoog gekregen 190 ging redelijk goed was wel heavy (duh)
                                Komt er op neer dat ik nu 2 keer mijn eigen lichaamsgewicht heb getilt
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X