Clenbuterol/ Ephedrine/ Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    ik kijk niet alleen naar buik. ook armen, tieten en benen.
    anders zit ik nu onder de 18%. ghehe... dat geloof ik toch zelf niet.
    jullie zijn geloof ik gewoon allemaal vet. ghehe
    DSO en ik trainen gelukkig niet voor een esthetisch lichaam dus maakt het niet uit als je een hoger vet% hebt

Als je 18% hebt dan heb je een grote buik, maar je bovenlichaam is nog steeds vrij droog. Ik kan geen vel vast pakken tussen me tieten en er op ook bijna niet. Schouders en bovenrug staan ook relatief droog dan. boven benen en buik zit bij 18% nog wel genoeg.

Comment

• Falstyr, jij zit echt wel boven de 18%. Ik zat op het einde van mijn bulk rond de 16-17, en was bij lange na niet zo dik als jij.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Goede topic
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• heb veel vet op mijn tenen zitten dat zal het zijn...
          21 of niet ik heb al een flink stuk weggetraind dus daar gaat het om.

voor de rest deze week nu al 6 dagen aan winstrol gezeten, ben een stuk harder en gedefinieerde geworden das positief.

maandag was mijn gewicht 95.7 en vandaag 97.2 op dezelfde tijd en zelfde omstandigheden met strak voedingsschema(2900 kcal) dus ik klaag tot nu toe niet. Mijn vriendin ook niet trouwens want ik ben ontzettend geil...... Kees ik leef met jou en je topic mee
          straks even een LIT op nuchtere maag met een paar winnys en amino's en dan volgende week supersets.

Dinsdag aanstaande is het zover dat wij eindelijk nieuwe apparaten krijgen, dat betekend dat ik nu los kan gaan squatten in de smith, en dat er een fatsoenlijke leg press komt waar schijven bijgehangen kunnen worden.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Lekker he die geilheid.

Comment

• tja ze zeggen dat je hard wordt van winny......
              Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                tja ze zeggen dat je hard wordt van winny......
                bikkel hard lekker voor je vriendin

Comment

• slechte benaming, schijnt dat een bikkel iemand is met maar 1 bal dus laten we het maar gewoon op erg hard houden.
                  Go heavy or go home!

Comment

• Voor mij is clen shit. Ik ga ervan trillen en train als een dwijl. totaal geen kracht en snel naar lucht happen. Terwijl ik wel degelijk het opbouwen heb gedaan. Nee voor mij geen clen meer. Zo zie je maar de een kan er wel tegen en de ander niet.

Comment

• ene clen is ook de andere niet. ug clen zou ik NEVER nemen. je zal maar net een klontje hebben. :s
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Klontje? wat voor klontje?
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Overgedoseerd dus.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Je mag toch wel aannemen dat ug labs geen mengeling heeft van de sterkte.

Comment

• net als xtc labs.... badkuip vol, flink mixen en dat er ergens een klontje niet goed gemixt is net als dat je een tab kan hebben met niks erin. bij een winny tab maakt dat niet uit, bij clen is het gevaarlijk.
                              een ug lab wordt niet van overheidswege 100x gecontroleerd. dussss.....
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• ik heb clen van GS 2 weken lang 2 per dag gebruikt. Ga ik het overleven?
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X