Je bankt niet in 1 keer 120 6 x... bouw je ook op in een paar weken... ik zelf klim 30 a 40 kilo in bp tijdens kuur... Maar je kan ook anders pakken normaal 6x100 die je nu 8x 100 10x100 tot bijv 15x100...
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Idd Frankey, het maakt geen zak uit hoe je het doet. Als je de boel maar prikkelt.
Je geeft dus ook n goed voorbeeld.
Als je ervoor 6x 100 kon, ga je verder met die 100kg en bouw je de reps op.
Dan ga je bv tot 12x 100, en dan ge ja terug naar 6 x 110 en die bouw je weer op tot 12 x 110, en ga je weer terug naar 6 x 120kg enz...
Maar ook dat moet je niet te snel willen doen...
Uiteindelijk kom je er toch wel.
En zoals iedereen wel begrijpt, ben je er ook niet met 1 x kuren... Ook dit is stapelen.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostHet is eigenlijk heel simpel,
Besef dat je een beginner bent, dus ga je terug naar de basis.
Het enorme stijgen van de kracht kan je duur komen te staan als je n blessure oploopt. Je word sterker dan ooit tevoren, dus moet je daar rekening mee houden tijdens elke training.
Het steigen van de kracht kan heel explosief zijn, maar je mag het niet helemaal gebruiken.
Helder."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by pietdepieter View Postdus als ik het goed begrijp...
als je 1x hebt gekuurt dan ga je natuurlijk bijna niks meer voor uit?
Maar dat is weer leeftijd afhankelijk, doe je het te vroeg, nee dan is het klaar met je.
Doe je het netjes op leeftijd en tijd training kun je wel degelijk nog gainen na je kuur.
Ook daar zit een adder onder het gras, want hoever zit je van je natuurlijke grens af?
Ik kan hier wel weer n heel verhaal van maken, maar ik vind het niet relevant of kinderen willen kuren.
Dus hou en laat ik het hier bij.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostKijk, en dat waardeer ik nou echt...
Je leest je goed in en leest andere logjes waar je wat van opsteekt..
Dat zouden er veel meer moeten doen, en niet onbeslagen ten ijs moeten komen.
Natuurlijk is je gewichtstijging nog geen vvm, het is waarschijnlijk wat vocht in de spieren door de T-Bol.
Dat is de voorbereiding van je lichaam op de komst van de extra massa. En het zichzelf beschermen tegen de zwaardere belasting die je straks aankunt.
T-Bol trekt geen vocht, dat doet het lichaam zelf als bescherming.
Je testosteron mag dan nog niet zijn ingekickt, maar je lichaam reageert al wel op de verschillende middelen die je gebruikt.
Net als bij Mcvk sta je niet alleen, ik zal je volgen en evt bijsturen waar nodig.
Zolang jij goed blijft loggen is dat geen enkel probleem, ik volg.
Maak je nergens druk om, het gaat helemaal goed komen kerel.
Maar zoals ik veel geleerd heb van zijn log , hoop ik hier zelf ook een log van te kunnen maken waar mensen wat aan hebben.
Originally posted by Mvos View PostKlink allemaal weer goed Wes!
Ik ga rond 7 uur nog wat cardio doen ,dus als je er bent kom me dan ff uitlachen
Ik ga wel morgen (ub) rond een uur of 7 , en vrijdag(lb) wat vroeger op de middag. Avond een date met een leuke griekse , mooiboy gonna mooiboy enzo haha. Dus als je op een van die dagen in de sportschool bent ? Misschien dat we dan weer ff samen kunnen trainen? Zou ik leuk vinden maat!
Heb je pb gezien trouwens , die ga ik na dit bericht ff terugpennen
Originally posted by pietdepieter View Postdus als ik het goed begrijp...
als je 1x hebt gekuurt dan ga je natuurlijk bijna niks meer voor uit?
Originally posted by knulletje01 View PostIdd Frankey, het maakt geen zak uit hoe je het doet. Als je de boel maar prikkelt.
Je geeft dus ook n goed voorbeeld.
Als je ervoor 6x 100 kon, ga je verder met die 100kg en bouw je de reps op.
Dan ga je bv tot 12x 100, en dan ge ja terug naar 6 x 110 en die bouw je weer op tot 12 x 110, en ga je weer terug naar 6 x 120kg enz...
Maar ook dat moet je niet te snel willen doen...
Uiteindelijk kom je er toch wel.
En zoals iedereen wel begrijpt, ben je er ook niet met 1 x kuren... Ook dit is stapelen.
Zal wel extra van m'n laatste lach gaan genieten .
Goede opzet trouwens. Wel goed dus om toch door te blijven gaan met m'n gewichten loggen. Sowieso vergeet ik dat als ik het niet opschrijfBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View Post
gehehe, Jerry kennende is het lit cardio niet zwaar ademen, dus het lachen zal alles wel meegevallen zijn .
Ik ga wel morgen (ub) rond een uur of 7 , en vrijdag(lb) wat vroeger op de middag. Avond een date met een leuke griekse , mooiboy gonna mooiboy enzo haha. Dus als je op een van die dagen in de sportschool bent ? Misschien dat we dan weer ff samen kunnen trainen? Zou ik leuk vinden maat!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostTrain jij dan ook in Den Haag bij Jerry?
Als ik in den haag had getraind had ik sowieso jou al wel eens opgezocht! Ik ken jerry van jaimy, vroeger mee gewerkt in crazy piano's. Ken ook wat meiden uit z'n elite fitness clubje die die met jaimy heeft begeleid dus heb vanuit die meiden wat dingetjes meegekregen hoe jerry's methodieken zijn.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View Posthahaha. Nee, mafkees. Je moet beter onthouden wat ik je vertel. Probeer ik het je allemaal nog zo goed uit te leggen.. !
Als ik in den haag had getraind had ik sowieso jou al wel eens opgezocht! Ik ken jerry van jaimy, vroeger mee gewerkt in crazy piano's. Ken ook wat meiden uit z'n elite fitness clubje die die met jaimy heeft begeleid dus heb vanuit die meiden wat dingetjes meegekregen hoe jerry's methodieken zijn.
Heb jij het schema wat je gaat volgens ergens in je log geplaatst of nog niet?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
hahaha shit man ik ben gewoon erg sociaal . Straks dan maar weer naar de sportschool. Kijken of ik die 100 op de bp kan weer 5x kan halen , kom jij spotten maarten ?
Begin overigens het gevoel te krijgen dat m'n been zich onderhand wat gemakkelijker voelt met z'n nieuwe inhoud nu , was toch een beetje moeilijk lopen achteraf gezien . Vreemd dat het wat later op kwam zetten? Had er pas echt last van na m'n benentraining.
Was een beetje het gevoel of ik een dijendooier had gekregen zegmaar.
Gelukkig is m'n volgende in de andere been op zaterdag, 3 dagen weg van een benen training. Dus dat zal wel wat beter verlopen .
Een poging een pdf mee te posten , dat is m'n trainingschema dan. Benieuwd of het is gelukt..Last edited by Wessle; 28-11-2013, 17:10.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment