Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Mwa , valt reuze mee eigenlijk hoor. De voornaamste reden dat ze wat langer duren zijn de rustpauzes die ik neem op de BP en squat of DL. Daar wil ik het maximale uit halen dus neem daar ook wat langer de tijd voor. De rest is met relatief lichtere gewichten en ga ik weer een stuk sneller doorheen.
Ook het idee dat het geen split is van 2 spiergroepen en toch alles net zo aandachtig aan willen pakken levert weer extra oefeningen die misschien zelfs overbodig zijn en tijd kunnen besparen. Maar het is over het algemeen goed te doen, alleen behoorlijk tijdrovendBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Bp
10x50
08x80
06x90
06x100 laatste 2 met spot.
06×80-6x60-6x50
10x50
Db shoulder press
3x8x20
skullcrushers
10-8-9x 20
pushdowns
10x30-40-50
side raises
3x12x10
pendlay rows
10x50
10x60
10x70
7x90
Shrugs
12x100
9x100
10x100
cg reverse pulldowns
10x40
10x60
5x80-6x60
Lat pushdown
10x30
10x45
6x60
Reverse db fly
10-8-8x6
abs & curls for the girls.
Faalde ineens de 4e rep bij bankdrukken. M'n rechterkant wou ineens niet meer . Shoulder press ging ook maar wat moeizaam maar alles voelt wel lekker. Morgen nog benen op 't schema gevolgd door een binge maaltijd onbeperkt sushiBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
haha nou ik zal zeggen dat ik van de weegschaal vandaag al behoorlijk stond te kijken. Ben zomaar ineens al 2,5kg zwaarder. Denk dat dat de T-bol is wat knul bij jou al aangaf, spieren voelen ook al wat harder aan en zien er al iets voller uit. Dit belooft nog wel wat denk ikBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostSorry dude,
Had vanmiddag geen tijd,..werk,werk,werk.
_____
Ik merk wel dat in mijn sportschool gedreven mensen lopen.
Heb daar ooit eens een b2b ring laten liggen. En die is netjes terug gebracht.
Vandaag kwam ik er voor deadliften achter dat ik mijn straps heb laten liggen daar gister of dinsdag. En die hebben ze mooi gehouden
straks maar ff nieuwe bestellen. Training verder vrij licht en simpel gehouden gezien ik vanavond wat te doen heb.
Tijdens het deadliften merkte iemand me op dat ik moet werken aan heupflexibiliteit, gezien m'n rug recht is maar m'n onderrug toch bol staat. Dus daar heb ik na m'n laatste set nog wat aan gewerkt.
Deadlift
10x50
10x80
08x110
06x140
04x160
vanaf hier met lichter gewicht nog aan m'n vorm gewerkt maar het is me duidelijk dat het me echt aan m'n heupen ligt. Die moeten wat losser komen kennelijk dus dat zal nog wel even duren.
Verbaasde me wel dat ik de stang eigenlijk op relatief zwaar gewicht nog goed vast kon houden zonder straps.
squat
2x5x60
3x5x100
legextensions
10x60
08x80
10x80
hamstring curls
3x12x60
calfraises 3-1-3 tempo
3 sets, geen reps bijgehouden. Paar reps doorgegaan nadat het pijn begon te doen iedere set.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Klinkt goed maat.
Als je een beetje zoekt naar de donkere stangen dan kun je nog aardig hoog gaan, voordat je grip minder word.
Die overdreven chinese glimmende krengen zijn spekglad en kut ,dus vermijd die als het kan.
Stuurme inderdaad maar een WA als je gaat.
Ook al train ik meestal in de ochtend kan ik savonds je altijd ff in je aura komen schreeuwenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostKlinkt goed maat.
Als je een beetje zoekt naar de donkere stangen dan kun je nog aardig hoog gaan, voordat je grip minder word.
Die overdreven chinese glimmende krengen zijn spekglad en kut ,dus vermijd die als het kan.
Ook al train ik meestal in de ochtend kan ik savonds je altijd ff in je aura komen schreeuwen
Zal je dan zeker whatsappen man , al trainen we niet samen lijkt dat me ook wel leukBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostKlinkt goed maat.
Ook al train ik meestal in de ochtend kan ik savonds je altijd ff in je aura komen schreeuwen"Straight outta gym"
Comment
-
Wessle, gebruik je straps alleen uit hoge nood. Je zit in een kuur en je spieren worden nu heel snel sterker, en dus ook je onderarm en grip. Als jij steeds de straps gebruikt met de oefeningen, dan zullen de onderarmen en je grip niet zo veel beter worden daar je ze niet optimaal gebruikt. Gebruik jij de straps alleen bij hoge nood worden deze ook vanzelf beter en sterker, zodat je misschien na de kuur die straps helemaal niet meer nodig hebt...
Denk hier even over na, en bewaar dat in je achterhoofd.
Want het is met alle spieren zo, dat als je ze n beetje probeert te omzeilen door het op n andere manier te doen of met n hulpmiddel, dat je die spieren niet voor de volle belasting gebruikt en deze dus niet optimaal zullen groeien en ontwikkelen.
Wat er ook zwak is, of beter gezegd wat er ook je zwakkere punt is, dit is het moment om daar wat verandering in te brengen en te verbeteren.
Comment
-
2e inject zit er in, m'n andere been is ook ontmaagd nu.Had dit keer wat meer moeite om zomaar ineens de naald er doorheen te jassen maar ik denk dat ik het dit keer wat beter heb geinjecteerd. Vorige keer leek het alsof ik het in de spier voelde zitten.. 't drukte namelijk een beetje. En dat heb ik dit keer niet, heb 'm wat langer verwarmd en geinjecteerd met een beetje tussenpozen. Ook nog iets meer naar de buitenkant.
Nu kwam de injectie pijn bij mij pas opzetten de dag er na; na m'n benentraining dus ik zal nog maar niet te vroeg juichen.
Wel vraag ik me toch af betreft aspireren.. Als ik aspireer krijg ik die trekker (bijna) niet omhoog, trekt vacuum.
Ben ik nou een pussy en moet ik gewoon harder omhoog trekken? Of is dat nou net de bedoeling en zou die als ik in een ader zou zitten veel makkelijker omhoog komen aangezien je dan bloed aspireert?
Overigens is op de weegschaal na de sushi weinig veranderd, zie er niet uit als een vochtbom en m'n gewicht is hetzelfde als gisteren.
Originally posted by knulletje01 View PostWessle, gebruik je straps alleen uit hoge nood. Je zit in een kuur en je spieren worden nu heel snel sterker, en dus ook je onderarm en grip. Als jij steeds de straps gebruikt met de oefeningen, dan zullen de onderarmen en je grip niet zo veel beter worden daar je ze niet optimaal gebruikt. Gebruik jij de straps alleen bij hoge nood worden deze ook vanzelf beter en sterker, zodat je misschien na de kuur die straps helemaal niet meer nodig hebt...
Denk hier even over na, en bewaar dat in je achterhoofd.
Want het is met alle spieren zo, dat als je ze n beetje probeert te omzeilen door het op n andere manier te doen of met n hulpmiddel, dat je die spieren niet voor de volle belasting gebruikt en deze dus niet optimaal zullen groeien en ontwikkelen.
Wat er ook zwak is, of beter gezegd wat er ook je zwakkere punt is, dit is het moment om daar wat verandering in te brengen en te verbeteren.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Je trekt om te aspireren ongeveer 1ml vacuum in je spuit, komt er idd alleen vacuum in dan is het ok.
Zit er bloed bij dan moet je opnieuw prikken.
Het gaat idd wat lastig en lijkt zwaar op te trekken, als je de trekker loslaat gaat hij weer terug naar waar je begon en is de vacuum er weer uit, het lijkt lucht maar het is eigenlijk luchtledig. Al loop de bel naar boven in de spuit het is direct weer weg als je de zuiger loslaat.
Daarom gaat het zo zwaar...
Comment
-
Top , ik heb beide keren gewoon een stukje opgetrokken en zag een luchtbel verschijnen dus zou wel goed zijn dacht ik , maar vervolg dus wat harder optrekken. Toch maar goed dat ik het heb gevraagdBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment