Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ub-lb.pdf

Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

• 1,5-2 uur per training?Aardige trainingen dan.
      Gelukkig kan je wat meer hebben met as.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Mwa , valt reuze mee eigenlijk hoor. De voornaamste reden dat ze wat langer duren zijn de rustpauzes die ik neem op de BP en squat of DL. Daar wil ik het maximale uit halen dus neem daar ook wat langer de tijd voor. De rest is met relatief lichtere gewichten en ga ik weer een stuk sneller doorheen.

Ook het idee dat het geen split is van 2 spiergroepen en toch alles net zo aandachtig aan willen pakken levert weer extra oefeningen die misschien zelfs overbodig zijn en tijd kunnen besparen. Maar het is over het algemeen goed te doen, alleen behoorlijk tijdrovend
        F#CK heavy weights

Comment

• Bp
          10x50
          08x80
          06x90
          06x100 laatste 2 met spot.
          06×80-6x60-6x50
          10x50

Db shoulder press
          3x8x20

skullcrushers
          10-8-9x 20

pushdowns
          10x30-40-50

side raises
          3x12x10

pendlay rows
          10x50
          10x60
          10x70
          7x90

Shrugs
          12x100
          9x100
          10x100

cg reverse pulldowns
          10x40
          10x60
          5x80-6x60

Lat pushdown
          10x30
          10x45
          6x60

Reverse db fly
          10-8-8x6

abs & curls for the girls.

Faalde ineens de 4e rep bij bankdrukken. M'n rechterkant wou ineens niet meer . Shoulder press ging ook maar wat moeizaam maar alles voelt wel lekker. Morgen nog benen op 't schema gevolgd door een binge maaltijd onbeperkt sushi
          F#CK heavy weights

Comment

• Haha schrik niet als je de ochtend na die binge sushi op de Weegschaal gaat staan

je training ziet er lekker uit man
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• haha nou ik zal zeggen dat ik van de weegschaal vandaag al behoorlijk stond te kijken. Ben zomaar ineens al 2,5kg zwaarder. Denk dat dat de T-bol is wat knul bij jou al aangaf, spieren voelen ook al wat harder aan en zien er al iets voller uit. Dit belooft nog wel wat denk ik
              F#CK heavy weights

Comment

• Sorry dude,

Had vanmiddag geen tijd,..werk,werk,werk.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                  Sorry dude,

Had vanmiddag geen tijd,..werk,werk,werk.
                  Geen probleem maat! Zal je via de app een beetje van te voren laten weten wanneer ik train, zullen we ergens in de komende weken vast wel een keertje uitkomen

_____
                  Ik merk wel dat in mijn sportschool gedreven mensen lopen.
                  Heb daar ooit eens een b2b ring laten liggen. En die is netjes terug gebracht.

Vandaag kwam ik er voor deadliften achter dat ik mijn straps heb laten liggen daar gister of dinsdag. En die hebben ze mooi gehouden

straks maar ff nieuwe bestellen. Training verder vrij licht en simpel gehouden gezien ik vanavond wat te doen heb.

Tijdens het deadliften merkte iemand me op dat ik moet werken aan heupflexibiliteit, gezien m'n rug recht is maar m'n onderrug toch bol staat. Dus daar heb ik na m'n laatste set nog wat aan gewerkt.

Deadlift
                  10x50
                  10x80
                  08x110
                  06x140
                  04x160

vanaf hier met lichter gewicht nog aan m'n vorm gewerkt maar het is me duidelijk dat het me echt aan m'n heupen ligt. Die moeten wat losser komen kennelijk dus dat zal nog wel even duren.
                  Verbaasde me wel dat ik de stang eigenlijk op relatief zwaar gewicht nog goed vast kon houden zonder straps.

squat
                  2x5x60
                  3x5x100

legextensions
                  10x60
                  08x80
                  10x80

hamstring curls
                  3x12x60

calfraises 3-1-3 tempo
                  3 sets, geen reps bijgehouden. Paar reps doorgegaan nadat het pijn begon te doen iedere set.
                  F#CK heavy weights

Comment

• Klinkt goed maat.

Als je een beetje zoekt naar de donkere stangen dan kun je nog aardig hoog gaan, voordat je grip minder word.
                    Die overdreven chinese glimmende krengen zijn spekglad en kut ,dus vermijd die als het kan.

Stuurme inderdaad maar een WA als je gaat.
                    Ook al train ik meestal in de ochtend kan ik savonds je altijd ff in je aura komen schreeuwen
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Klinkt goed maat.

Als je een beetje zoekt naar de donkere stangen dan kun je nog aardig hoog gaan, voordat je grip minder word.
                      Die overdreven chinese glimmende krengen zijn spekglad en kut ,dus vermijd die als het kan.

Ook al train ik meestal in de ochtend kan ik savonds je altijd ff in je aura komen schreeuwen
                      Oh , zal dat van die stangen in gedachte houden. Had inderaad zo'n shiny stang dus goed dat ik dat weet.
                      Zal je dan zeker whatsappen man , al trainen we niet samen lijkt dat me ook wel leuk
                      F#CK heavy weights

Comment

Klinkt goed maat.

Grappig man, ik pak ook altijd de donkere stangen bij mij in de gym. Die glimmende dingen zijn volgens mij ook nog dunner qua diameter.. En ze zijn spekglad inderdaad.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Wessle, gebruik je straps alleen uit hoge nood. Je zit in een kuur en je spieren worden nu heel snel sterker, en dus ook je onderarm en grip. Als jij steeds de straps gebruikt met de oefeningen, dan zullen de onderarmen en je grip niet zo veel beter worden daar je ze niet optimaal gebruikt. Gebruik jij de straps alleen bij hoge nood worden deze ook vanzelf beter en sterker, zodat je misschien na de kuur die straps helemaal niet meer nodig hebt...

Denk hier even over na, en bewaar dat in je achterhoofd.
                          Want het is met alle spieren zo, dat als je ze n beetje probeert te omzeilen door het op n andere manier te doen of met n hulpmiddel, dat je die spieren niet voor de volle belasting gebruikt en deze dus niet optimaal zullen groeien en ontwikkelen.
                          Wat er ook zwak is, of beter gezegd wat er ook je zwakkere punt is, dit is het moment om daar wat verandering in te brengen en te verbeteren.

Comment

• 2e inject zit er in, m'n andere been is ook ontmaagd nu.Had dit keer wat meer moeite om zomaar ineens de naald er doorheen te jassen maar ik denk dat ik het dit keer wat beter heb geinjecteerd. Vorige keer leek het alsof ik het in de spier voelde zitten.. 't drukte namelijk een beetje. En dat heb ik dit keer niet, heb 'm wat langer verwarmd en geinjecteerd met een beetje tussenpozen. Ook nog iets meer naar de buitenkant.
                            Nu kwam de injectie pijn bij mij pas opzetten de dag er na; na m'n benentraining dus ik zal nog maar niet te vroeg juichen.

Wel vraag ik me toch af betreft aspireren.. Als ik aspireer krijg ik die trekker (bijna) niet omhoog, trekt vacuum.
                            Ben ik nou een pussy en moet ik gewoon harder omhoog trekken? Of is dat nou net de bedoeling en zou die als ik in een ader zou zitten veel makkelijker omhoog komen aangezien je dan bloed aspireert?

Overigens is op de weegschaal na de sushi weinig veranderd, zie er niet uit als een vochtbom en m'n gewicht is hetzelfde als gisteren.

Originally posted by knulletje01 View Post
                            Wessle, gebruik je straps alleen uit hoge nood. Je zit in een kuur en je spieren worden nu heel snel sterker, en dus ook je onderarm en grip. Als jij steeds de straps gebruikt met de oefeningen, dan zullen de onderarmen en je grip niet zo veel beter worden daar je ze niet optimaal gebruikt. Gebruik jij de straps alleen bij hoge nood worden deze ook vanzelf beter en sterker, zodat je misschien na de kuur die straps helemaal niet meer nodig hebt...

Denk hier even over na, en bewaar dat in je achterhoofd.
                            Want het is met alle spieren zo, dat als je ze n beetje probeert te omzeilen door het op n andere manier te doen of met n hulpmiddel, dat je die spieren niet voor de volle belasting gebruikt en deze dus niet optimaal zullen groeien en ontwikkelen.
                            Wat er ook zwak is, of beter gezegd wat er ook je zwakkere punt is, dit is het moment om daar wat verandering in te brengen en te verbeteren.
                            Bedankt voor de tip knul , vond het ook wel stoer om te liften zonder . Bestel ze wel opnieuw maar zal ze alleen gebruiken dan als die bar echt m'n handen uit glijd.
                            F#CK heavy weights

Comment

• Je trekt om te aspireren ongeveer 1ml vacuum in je spuit, komt er idd alleen vacuum in dan is het ok.
                              Zit er bloed bij dan moet je opnieuw prikken.
                              Het gaat idd wat lastig en lijkt zwaar op te trekken, als je de trekker loslaat gaat hij weer terug naar waar je begon en is de vacuum er weer uit, het lijkt lucht maar het is eigenlijk luchtledig. Al loop de bel naar boven in de spuit het is direct weer weg als je de zuiger loslaat.
                              Daarom gaat het zo zwaar...

Comment

• Top , ik heb beide keren gewoon een stukje opgetrokken en zag een luchtbel verschijnen dus zou wel goed zijn dacht ik , maar vervolg dus wat harder optrekken. Toch maar goed dat ik het heb gevraagd
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X