kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thanks....

Ik zit pas einde week 2 ik heb nog 4 hele weken te gaan.
    En inderdaad, ik probeer a.s. Vrijdag de foto's nog duidelijker erop te zetten.
    Van mij mag dit lekker zo doorgaan, ik heb ook een echte constante pomp in mijn hele lichaam.
    En zoveel water drink ik niet eens,, 4 liter per dag of zo,,wel lekker genoeg eten, en mijn pot ''je'' MAMMOTH''. Dat slaat ook nog eens lekker aan bij die dboll. Ik voel wel af en toe een beetje druk in mijn kop, maar dat nemen we met een korrel zout. Nu lekker rust,,en Maandag weer er tegen aan na het werken...

Grtz...

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
      Thanks....

En inderdaad, ik probeer a.s. Vrijdag de foto's nog duidelijker erop te zetten.
      Van mij mag dit lekker zo doorgaan, ik heb ook een echte constante pomp in mijn hele lichaam.
      En zoveel water drink ik niet eens,, 4 liter per dag of zo,,wel lekker genoeg eten, en mijn pot ''je'' MAMMOTH''. Dat slaat ook nog eens lekker aan bij die dboll. Ik voel wel af en toe een beetje druk in mijn kop, maar dat nemen we met een korrel zout. Nu lekker rust,,en Maandag weer er tegen aan na het werken...

Grtz...
      Doe je er eigenlijks zwaar werk bij>?

Just Curious!
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
        Doe je er eigenlijks zwaar werk bij>?

Just Curious!

Gaat zo...ik werk in de bouw, en werk met gips platen.
        Dat gene wat ik aan platen vast heb,,en datgene wat ik moet lossen af en toe, valt reuze mee.

Grtz...

Comment

Alweer een dag erop zitten..
          Heerlijke heftige pomp,,en kan lekker zwaar gaan.
          Bankdrukken net de laatste set pyramide 4 reps 97.5 kg.
          Triceps strekken boven hoofd 17.5 kg per arm. Dit is een klein voorbeeldje.
          Toestraks de biceps eens voor de fuck gemeten...koud: 40.0 cm
          Ik meet het elke week, net als wegen, ook elke Vrijdag. En noteer het in een log boekje. Zodat ik de eventuele veranderingen kan zien op papier. Maar ik was ff nieuwsgierig , dus ik meette even tussendoor.
          Morgen weer rug, biceps...knallen dus....

Grtz...

Comment

Alweer een dag erop zitten..
            Heerlijke heftige pomp,,en kan lekker zwaar gaan.
            Bankdrukken net de laatste set pyramide 4 reps 97.5 kg.
            Triceps strekken boven hoofd 17.5 kg per arm. Dit is een klein voorbeeldje.
            Toestraks de biceps eens voor de fuck gemeten...koud: 40.0 cm
            Ik meet het elke week, net als wegen, ook elke Vrijdag. En noteer het in een log boekje. Zodat ik de eventuele veranderingen kan zien op papier. Maar ik was ff nieuwsgierig , dus ik meette even tussendoor.
            Morgen weer rug, biceps...knallen dus....

Grtz...
            is je bicep gegroeid of was ie al 40 cm? ben benieuwd hoeveel die zal groeien in zo'n kuur.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
              is je bicep gegroeid of was ie al 40 cm? ben benieuwd hoeveel die zal groeien in zo'n kuur.

Klopt.
              Mijn biceps is gegroeid in 2 weken: ''4cm'' van 36cm naar 40cm koud.

Voordat ik begon, heb ik alles gemeten, zoals: biceps, triceps, bovenbenen, etc, etc,.
              En elke week meet ik opnieuw, net als wegen, ook elke Vrijdagmorgen leeg.

Grtz...

Comment

Klopt.
                Mijn biceps is gegroeid in 2 weken: ''4cm'' van 36cm naar 40cm koud.

Voordat ik begon, heb ik alles gemeten, zoals: biceps, triceps, bovenbenen, etc, etc,.
                En elke week meet ik opnieuw, net als wegen, ook elke Vrijdagmorgen leeg.

Grtz...
                wtf!!! 4 cm en dan zeggen mensen dat anna's geen wonder spul is. zal wel wat vocht zijn maar dan nog. verder goed bezig!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  wtf!!! 4 cm en dan zeggen mensen dat anna's geen wonder spul is. zal wel wat vocht zijn maar dan nog. verder goed bezig!
                  Thanks..

Maar om eerlijk te zijn,,ik weet niet of ik te snel praat, maar ik denk dat ik echt bijna niks van vocht heb,,want mijn hele lichaam zit vol duidelijke lijnen, en het is allemaal keihard.
                  En ben al sowieso niet aangelegd om dik te worden,,ik denk dat ik een van de weinige ben, die er ''geluk'' mee heeft, met dit dboll only kuurtje.
                  En serieus,,al had ik last van vocht,,zal zeker iets zijn of zo,,maar als ik er last van had, zou ik dat ook zeggen, ik probeer hier zo eerlijk mogelijk te zijn, want uit eindelijk, heb ik alleen mezelf ermee als ik niet de waarheid spreek.
                  Ik probeer niks af te strijden he ,,maar als ik al vocht heb, dan is dat zo iets van minimaal, dat weet ik echt zeker.
                  En eruit lullen doe ik me niet,,,want als je die verhalen hoort over vocht en zo, ben je bijna bang om het te pakken, en dat allemaal uit een gemiddelde genomen he. Dus moeilijk te geloven voor sommige mensen,,idd wat jij zegt Bong Bong...dat je ook goed kunt groeien ervan, want tenslotte,,elk lichaam reageert anders, op precies hetzelfde spul.

Grtz..

Comment

Hier zijn we weer.. ''RUG, BICEPS''

Staande barbelcurl: 32.5kg 37.5, 42.5, 47.5 en laatste set 62.5kg! 4 reps.
                    Concentratie curl: 20.5 kg
                    Hammer curl: 17.5 kg per arm 5 sets zelfde gewicht 10 reps.

Rug 5 setjes optrekken zo vaak ik kon: 1ste keer 16x, 12x, 8x, 10x, en 12x alweer.
                    Bent over row: 34.5 kg per arm

Dat was het ff voor vandaag,, even relaxed trainen.. ik heb een ongelooflijke kracht in mijn onderarmen, das best heftig,,even wennen en niet gek doen.

Als ik een te heftige spanning heb in mijn onderarmen bijvoorbeeld ,aan einde training,,dan sla ik liever een oefening over tot de volgende keer.

Ik ben nu alweer zeer benieuwd naar Vrijdag. Vooral of ik weer in 1 week over de 3 kilo aangekomen ben, dat zou ik wel willen weten ...ff afwachten nog.

Grtz...

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
                      Ooooh! je bent nog maar in t begin, lekker genieten komende weken
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Hier zijn we weer.. ''RUG, BICEPS''

Staande barbelcurl: 32.5kg 37.5, 42.5, 47.5 en laatste set 62.5kg! 4 reps.
                        Concentratie curl: 20.5 kg
                        Hammer curl: 17.5 kg per arm 5 sets zelfde gewicht 10 reps.

Rug 5 setjes optrekken zo vaak ik kon: 1ste keer 16x, 12x, 8x, 10x, en 12x alweer.
                        Bent over row: 34.5 kg per arm

Dat was het ff voor vandaag,, even relaxed trainen.. ik heb een ongelooflijke kracht in mijn onderarmen, das best heftig,,even wennen en niet gek doen.

Als ik een te heftige spanning heb in mijn onderarmen bijvoorbeeld ,aan einde training,,dan sla ik liever een oefening over tot de volgende keer.

Ik ben nu alweer zeer benieuwd naar Vrijdag. Vooral of ik weer in 1 week over de 3 kilo aangekomen ben, dat zou ik wel willen weten ...ff afwachten nog.

Grtz...
                        moet niet ten koste van je rug gaan he. zou zonde zijn nu je in een kuur zit. je moet nu lekker die massa pakken en zeker ook van je rug. misschien kun je dan beter die hammercurl weglaten en eerst je rug pakken en dan biceps. of doe je dat omdat je bicep wat achter loopt tegenover je rug? misschien kun je dan beter je biceps met je triceps pakken. verder zie je er goed droog uit en zie zelf weinig vocht inderdaad.

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                          moet niet ten koste van je rug gaan he. zou zonde zijn nu je in een kuur zit. je moet nu lekker die massa pakken en zeker ook van je rug. misschien kun je dan beter die hammercurl weglaten en eerst je rug pakken en dan biceps. of doe je dat omdat je bicep wat achter loopt tegenover je rug? misschien kun je dan beter je biceps met je triceps pakken. verder zie je er goed droog uit en zie zelf weinig vocht inderdaad.

Heb ik ook gedaan..
                          Alleen verkeerde volgorde neer gezet.

Eerst grote spiergroepen rug,,daarna biceps.......'' borst, daarna triceps.
                          Dit doe ik ook. Excuses voor de onduidelijkheid.

Grtz....

Comment

• ik zou er zel test bij zetten man .geeft boem effect!!! dianabol is goed voor een mooie kick of te geven

Comment

• Originally posted by ketje View Post
                              ik zou er zel test bij zetten man .geeft boem effect!!! dianabol is goed voor een mooie kick of te geven

Allemaal oud nieuws wat je zegt..
                              Als je het begin had gelezen, had je de moeite kunnen besparen om dit te schrijven, want ik spuit niet.

laterzz...

Comment

Allemaal oud nieuws wat je zegt..
                                Als je het begin had gelezen, had je de moeite kunnen besparen om dit te schrijven, want ik spuit niet.

laterzz...
                                oei sorry niet goed gelezen wat ook goed is is winstrol tabs win je veel massa mee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X