kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dámn..reageer normaal niet op deze topics om voor de hand liggende redenen, maar je gaat wel érg super vooruit en blijft idd mooi droog. Hoop voor je dat dat zo blijft.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
      Is okay....

Maar, nee,, niet alleen de voorkant......ook de achterkant van je schouders als je de : bent over row doet. Maar om eerlijk te zijn ,,,zie ik net in,,dat je toch wel gelijk hebt...Weet je,,ik pak de achterkant er vanaf nu, gewoon bij.

Grtz...
      niet te hardcore he 1 oef is genoeg. vind het zelf egt kut oef. voor achterkant als je het met 2 kabels traint of dumbells.

Comment

• Originally posted by erikv View Post
        Dámn..reageer normaal niet op deze topics om voor de hand liggende redenen, maar je gaat wel érg super vooruit en blijft idd mooi droog. Hoop voor je dat dat zo blijft.

Thanks...

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
          niet te hardcore he 1 oef is genoeg. vind het zelf egt kut oef. voor achterkant als je het met 2 kabels traint of dumbells.

Dit zal ik onthouden...Thanks m8..

Grtz...

Comment

• Net klaar met trainen..

Alleen de schouders : nek press: 58.5 kg 4 sets 10 reps.
            dumbell voorw 14.5 kg, zijw 14.5 kg, achterw. 12.5 kg
            up right rowing: pyramide: 12x 35 kg, 10x 40kg, 8x 45kg , 6x 50kg. 4x 55 kg.

Dit was erg goed te doen..

Grtz...

Comment

• ...MAANDAG...

Dalijk eens kijken wat ik duw met bankdrukken,,ik wil de laatste set van 4 reps. proberen te gooien op 110 kg..als me dit lukt.. ben ik qua kilo's drukken in 4 weken tijd : 20 kg omhoog gegaan.

Met de triceps wil ik dalijk ook iets verder gaan: triceps strekken boven hoofd 1 armig: 22.5 kg als me dit lukt,,dan ook met dit 6 kilo omhoog gegaan.

Dit is weer een klein voorbeeldje,,als ik alles achter de rug heb, dan zal ik mijn vooruit gangen qua gewicht en kilo's met drukken duwen etc..allemaal vermelden ( elke spiergroep, appart besproken).

Laterzz....

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
                ...MAANDAG...

Dalijk eens kijken wat ik duw met bankdrukken,,ik wil de laatste set van 4 reps. proberen te gooien op 110 kg..als me dit lukt.. ben ik qua kilo's drukken in 4 weken tijd : 20 kg omhoog gegaan.

Met de triceps wil ik dalijk ook iets verder gaan: triceps strekken boven hoofd 1 armig: 22.5 kg als me dit lukt,,dan ook met dit 6 kilo omhoog gegaan.

Dit is weer een klein voorbeeldje,,als ik alles achter de rug heb, dan zal ik mijn vooruit gangen qua gewicht en kilo's met drukken duwen etc..allemaal vermelden ( elke spiergroep, appart besproken).

Laterzz....
                netjes hoor!! ik hoop voor je dat je na je kuur de kracht overhoud.

Comment

• Gewoon perfect, ik heb de 110kg gedrukt 6x (3x alleen, 3x met lichte hulp).
                  Ik ben dus zeer te vreden..
                  Ook met de triceps net 22.5 kilo gestrekt per arm boven mijn hoofd.
                  Dit motiveert me zeer!.
                  Morgen weer rug , biceps..

Laterzz...

Comment

• Gisteren de rug en biceps gedaan ..en dit was net als anders,,gewoon zeer goed. Ik kan echt goed zwaar gaan,,en zeer geconcentreerd. (zoals altijd).
                    Zometeen ga ik de schouders en de benen doen.

Bij de foto's a.s. Vrijdag,,is denk ik wel te zien dat ik aandacht heb besteed aan mijn benen en schouders. Want ik zelf vind nu mijn schouders best mooi vol worden, zometeen even opletten wat ik kan hebben qua kilo's,,en dat komt hier weer te staan.

Grtz...

Comment

• hoop voor je dat de kracht blijft! gaat echt lekker zo te lezen!

Comment

• update je avatar, hij klopt niet meer met de realiteit
                        the one and only tabata overlord

Comment

• Hier zijn we weer...
                          Schouders: military press staand pyramide, 12x36.5kg, 10x41.5kg, 8x46.5kg, 6x51.5kg en 4x56.5kg..
                          Dumbel duwen zittend: 22 kg per arm..
                          Zijwaarts 18kg , Achterwaarts 14kg..
                          Trapezius..: (barbell strekkende armen schouders omhoog).. pyramide: 67.5kg, 72.5 ,77.5 ,82.5, en 87.5 kg

Benen..opwarmen beenstrek voor achter met 15 kg
                          Squaten: 4 setjes van 75kg 10 reps.
                          Beenstrek voor: 4 sets 10 reps. van 45kg
                          Achter: 45kg 4 sets 10 reps.
                          Kuiten: doe ik met dumbels/ barbell vasthouden,,en op mijn tenen staan( met verhoging onder mijn tenen)... Met 75 kg 4 sets 10 reps..

Alles is zeer goed verlopen..
                          Ik moet zeggen..zelfs in deze 5de week, geen enkele side's...
                          Morgen de borst, triceps, biceps, hardcore training..

Laterzz....

Comment

• Vrijdag alweer...
                            Net gewogen..en ja hoor,,,,3.6 kilo erbij!!
                            Dit gaat heerlijk zo...
                            Ik ben nu in 5 weken tijd ( 9 kilo) aangekomen..
                            Nu nog 2 weken te gaan...hopenlijk win ik, in die 2 weken ook nog een kilotje
                            of 4, dat zou mooi zijn..
                            We gaan er gewoon voor!...

Dalijk volgen de foto's...

Laterzz.....

Comment

• haha beter man, gaat nog steeds lekker dus
                              beter voor je, hopen dat je die laaste twee weken nog wat erbij kan pakken
                              succes
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Ik moet ff w8en met de foto's,, want het is iets te donker hier,,en te veel vals licht..
                                Vanmiddag als het buiten lichter is,,dan zal ik de foto's plaatsen..

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X