kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ketje View Post
    oei sorry niet goed gelezen wat ook goed is is winstrol tabs win je veel massa mee

Maakt niks uit kerel..kan gebeuren he..
    Winstrol hmm.....eerlijk? Op dit moment geen interesse,,,want winstrol is alleen kracht,, en je behaalt er geen echte gains mee,,je wordt alleen mooi droog.
    En mij lijkt het verstandiger, om maar even 1 oral soort in mijn lichaam te hebben. Knal ik goed hierop '' dan laat het maar lekker lopen zo''.
    Wat de toekomst brengt, kan ik nu nog niet zeggen.
    Voor nu weet ik dat ik het bij dit hou, waar ik mee bezig ben.
    Ik heb nog geen klachten, en groei lekker, dus waarom meer? Meer wil niet altijd zeggen dat het beter is...

Grtz..

Comment

• Wat een onzin. Wie zegt dat je van Winstrol niet kunt gainen? Je kunt er gewoon van gainen kerel.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
        Wat een onzin. Wie zegt dat je van Winstrol niet kunt gainen? Je kunt er gewoon van gainen kerel.

Klopt..
        2 tot 3 kilo droge spiermassa in je hele kuur,,,,maar wat is dat dan?..

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
          Maakt niks uit kerel..kan gebeuren he..
          Winstrol hmm.....eerlijk? Op dit moment geen interesse,,,want winstrol is alleen kracht,, en je behaalt er geen echte gains mee,,je wordt alleen mooi droog.
          En mij lijkt het verstandiger, om maar even 1 oral soort in mijn lichaam te hebben. Knal ik goed hierop '' dan laat het maar lekker lopen zo''.
          Wat de toekomst brengt, kan ik nu nog niet zeggen.
          Voor nu weet ik dat ik het bij dit hou, waar ik mee bezig ben.
          Ik heb nog geen klachten, en groei lekker, dus waarom meer? Meer wil niet altijd zeggen dat het beter is...

Grtz..
          ben voledeg mee eens dat je best 1 oral tegelijk neemt maar niet dat je van winstrol niet gaint !een vriend van me pakte met het spul 6kg zuiver maar toch dianabol is goed spul ik ga het zelf nu ook pakken bij mijn test kuur nog veel succes met je kuur man

Comment

• Originally posted by ketje View Post
            ben voledeg mee eens dat je best 1 oral tegelijk neemt maar niet dat je van winstrol niet gaint !een vriend van me pakte met het spul 6kg zuiver maar toch dianabol is goed spul ik ga het zelf nu ook pakken bij mijn test kuur nog veel succes met je kuur man

Thanks..

Laat ik het zo zeggen,,ik ga niks tegen spreken hier,,want iedereen zal wel iets van gelijk hebben (logisch) ..,,Maar ik heb ''bijna alle'' orals bestudeerd, en heb gelezen wat ''welk'' effect geeft,,
            Voor ''echte massa'' blijf ik gewoon bij dboll.
            Respekt voor ieder ander zijn mening!

grtz..

Comment

Klopt..
              Hahaha, 2 tot 3 kilo droge spiermassa. Weet je wat, je moet je echt meer verdiepen in deze sectie (anabolen). Wat denk je, dat je met elke kuur 10kg aankomt?

Comment

Hahaha, 2 tot 3 kilo droge spiermassa. Weet je wat, je moet je echt meer verdiepen in deze sectie (anabolen). Wat denk je, dat je met elke kuur 10kg aankomt?

Zeker ....15 kilo zelfs..lol
                Tuurlijk niet,,is toch logisch...en meer verdiepen? hmm.....geen commentaar..

laterzz..

Comment

• hahaha strak antwoord, je laat je niet gek maken
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Net lekker mijn schouders getraind.
                    Benen doe ik morgen vroeg, daar had ik de mogelijkheid niet voor. En morgen avond de normale training.
                    Want vandaag is erg laat geworden, en moest nog iets doen, dus alleen schouders vandaag ff.

Nekdrukken: 32.5kg 37.5kg 42.5kg 47.5kg laatste set 57.5kg... 4 reps.
                    (eerste set 12..10..8..6..4 reps.)

trapezius :. barbell 72.5kg strekkende armen schouders omhoog trekken.
                    dumbel voorw.: 14kg per arm ]
                    dumbel zijw.: 14kg per arm ]-----5 sets.. 10 reps.
                    dumbel achterw. 14kg per arm]

Morgen een heftige dag. Borst, triceps, biceps.

Grtz...

Comment

Zeker ....15 kilo zelfs..lol
                      Tuurlijk niet,,is toch logisch...en meer verdiepen? hmm.....geen commentaar..

laterzz..
                      Ik zeg meer verdiepen omdat jij dit zei:

Originally posted by haRdStEeL View Post
                      Klopt..
                      Waarom denk je dan dat ik met zo'n opmerking kom? Je kan makkelijk 3/4kg winnen met winstrol, en een pak droger worden. Is toch wel erg netjes!

Comment

Ik zeg meer verdiepen omdat jij dit zei:

Waarom denk je dan dat ik met zo'n opmerking kom? Je kan makkelijk 3/4kg winnen met winstrol, en een pak droger worden. Is toch wel erg netjes!

Goedemorgen kerel..
                        Ik lees het toch goed he? Je zegt zelf: 3 tot 4kg..
                        Die ene kilo wat ik minder heb genoteerd, dat is deze discussie toch niet waard of wel?

Grtz...

Comment

• Deze training was geweldig!.
                          Ik heb nu zelfs nog meer kracht of wat, en ik zie het zelf gewoon ''dikker'' worden. In ieder geval gaat het lekker, morgen vroeg de nieuwe foto's.
                          Deze foto's zijn dan van einde week 3.
                          Wil ook wel eens weten hoeveel ik ben bij gekomen in 1 weekje weer..

laterzz..

Comment

• Foto dag!!

Hier zijn de foto's van einde week 3. (1.8 kg zwaarder) Gelukkig wel ''zuiver''.
                            In totaal nu in 3 weken : 6 kg gewonnen.
                            Attached Files
                            Last edited by Hardsteel; 06-02-2009, 09:23.

Comment

• zo ja. ziet er egt goed uit! alleen jammer van je schouders anders was het plaatje compleet.

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                                zo ja. ziet er egt goed uit! alleen jammer van je schouders anders was het plaatje compleet.

Thanks..

De schouders he?...hmmm Ik persoonlijk vind het reuze meevallen.
                                Maar ieder zo zijn mening..
                                Ik ben er trouwens wel nog harder mee bezig dan normaal..dat advies ben ik nog steeds aan het volgen.
                                Eens kijken of ze ''nog'' meer gegroeid zijn next week...

grtz...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X