Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blocktoblock.. ik ben ook turk en ik ben ook meerdere keren geholpen door hun. Zolang jij laat zien dat jij bereid bent om hun advies op te volgen, zullen ze je helpen .

Comment

• Ook Bruce, heeft er al eens n stuk over geplaatst zie ik net... Er zijn er zat, dus? Waarom niet even gezocht, had n hoop gekloot gescheeld zeg... En voelde je jezelf nu niet beledigd om helemaal niets... Mensen hier proberen je alleen maar uit de problemen te halen/houden.. Je reageert er vrij lullig op, leuk voor ze terwijl ze je alleen maar helpen...

Comment

• Zoals Snuff al zei, dat maakt geen reet uit.. Wat, waar, of wie je bent... We zitten allemaal online om elkaar te helpen en bij te staan.....

Comment

• Het beste is om nu al voor HCG te zorgen, dit moet je gewoon gaan gebruiken.

Comment

• Ik snap het probleem niet... Het kost geen drol ook nog..

Comment

• *zucht* Ik heb dat bericht toen niet voor niets ge-edit en dan ga jij het lekker herhalen... Edit Pin.
              Last edited by Pinada; 25-01-2010, 10:17.

Comment

• ik weet ook wel dat hcg je eigen test productie een kickstart geeft

daarom zal ik het 6weken voor einde van mijn kuur gaan gebruiken, heb me nog niet erg verdiept in hcg...
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Oohja vandaag borst gepakt

bench press;
                  30xstang
                  20x60kg
                  12x100kg
                  8x130kg
                  2x170kg (te zwaar, met hulp)
                  8x100kg

incline;
                  12x60kg
                  10x60kg
                  8x80kg
                  7x100kg

cable flies;
                  12x35kg
                  10x40kg
                  8x45kg
                  8x50kg

en dan triceps

scullcrushers
                  pulldowns etc

en eet me extra light mayo is VIES!

Comment

• wanneer ga je nu squaten en deadliften zodat je eens een echte training hebt? Geloof dat je me wilde zieken door in no time mijn PR's te evenaren?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      wanneer ga je nu squaten en deadliften zodat je eens een echte training hebt? Geloof dat je me wilde zieken door in no time mijn PR's te evenaren?
                      Fallus, terug in je mand

Comment

• wat? ik wil alleen dat hij een keer goed traint ipv alleen borst en armpjes

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          wat? ik wil alleen dat hij een keer goed traint ipv alleen borst en armpjes
                          Wat kan het ons nog schelen? Nu ben ik gisteren uren bezig geweest om uit te leggen waarom hij HCG moet gaan zetten, en nog zitten er spruiten in zn oor.. Nu wacht hij er nog eens 2 weken mee, lees maar hierboven.. Laatste 6 weken zegt hij... Straks hoeft hij niets meer te trainen... Ik stop met uitleg, en advies.. Hij zoekt het maar lekker uit....

Comment

• hoelang wil je dan dat ik aan de hcg ga dude? Ik stop pas ergens in juni met kuren

vandaag benen en schouders btw

Comment

• Sorry pin.. ik wist niet dat je hem had ge-edit.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                                hoelang wil je dan dat ik aan de hcg ga dude? Ik stop pas ergens in juni met kuren

vandaag benen en schouders btw
                                ik zou nu beginnen en stoppe in juni

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X