Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hey! ben nu 3 weken en 3 dagen ver maar heb nog niet zoveel gemerkt van de test
wel al bijgekomen... weeg nu zo'n 83.5kg
en men reet doet pijn man! :d men rechterbil is echt beenhard, ga het bij de volgende shot goed inmasseren als de naald eruit komt
heb dus 2x 1ml gezet en vorige week 2ml
hey! ben nu 3 weken en 3 dagen ver maar heb nog niet zoveel gemerkt van de test
wel al bijgekomen... weeg nu zo'n 83.5kg
en men reet doet pijn man! :d men rechterbil is echt beenhard, ga het bij de volgende shot goed inmasseren als de naald eruit komt
heb dus 2x 1ml gezet en vorige week 2ml
en jij maat?
grtz!
Nou, merk ook nog geen donder van de Test, haha.
Zal nou toch niet meer zo lang duren voor mij.
Vandaag was de eerste dag van week 5 voor mij, morgen weer ff Test en Deca prikken, heb ik weer een paar uurtjes een warm gevoel met een opgepompt lijf, hehehe.
Ik heb totaal geen last van mijn kont als ik hem gezet heb. Soms een heel klein beetje maar dat is dan weer binnen een dag weg.
Ik prik ook niet met de groene naalden, maar de iets kortere, de blauwe. En ze zijn ook ietsejes dunner. Ik heb gewoon niet veel vet op m'n reet, hahaha.
Heb heel m'n leven gefietst, dat is namelijk mijn vervoermiddel.
met de fiets rijden is nu effe niet voor me weggelegd :d men reet doet echt teveel pijn
als ik ga zitten dan moet ik eerst op de bil waar geen spuit in gezet is gaan zitten en dan rustig men andere bil laten zakken
maarja, dat hoort er nu eenmaal bij
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment