mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de plek waar het ingespoten word nooit masseren? :s
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Zeker niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Zeker niet.
        Waarom niet dan ?

Comment

• Omdat het hele idee een depot is. En door te masseren verneuk je dat hele verhaal.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Omdat het hele idee een depot is. En door te masseren verneuk je dat hele verhaal.
            Waarom wordt er dan gezegd dat je altijd even moet namasseren?

Comment

• tja idd

ik masseer de plek altijd heel zachtjes ongv 10 sec

maar of het ook zin heeft is idd vraag twee

want je houd tog nadien pijn in je bil

de volgende dag kramp en pijn

dus Gen kan best wel eens gelijk hebben

wat bedoel je nou precies Gen, als je het masseerd dat de werking dan minder word dus
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Gen leg uit waarom zeker niet masseren.
                Naar mijjn weten raden ze ook aan om het plek effe rustig te masseren, maar hier weet ik ook weining van.
                Gen vertel
                No Pain No Gain

Comment

• In feite maak je een soort bel van vloeistof in die spier. Als je gaat masseren oefen je er druk op uit (kan gaan lekken), en dan zal die vloeistof zich ook meteen verspreiden. En dus sneller worden opgenomen. In feite verneuk je gewoon het hele depotsysteem.

Overigens, ik heb nog nooit iets gehad qua namasseren van welke arts dan ook na injecties (vaccins), terwijl die precies volgens hetzelfde principe werken, ook via een depot.

sigpic

Comment

In feite maak je een soort bel van vloeistof in die spier. Als je gaat masseren oefen je er druk op uit (kan gaan lekken), en dan zal die vloeistof zich ook meteen verspreiden. En dus sneller worden opgenomen. In feite verneuk je gewoon het hele depotsysteem.

Overigens, ik heb nog nooit iets gehad qua namasseren van welke arts dan ook na injecties (vaccins), terwijl die precies volgens hetzelfde principe werken, ook via een depot.
                    Maar is het niet zo dan dat je spier de vloeistof moet opnemen?
                    Of moet hij het in etappes opnemen ofzo?

Comment

• Dat moet geleidelijk aan gebeuren. Vandaar de naam "depot".

sigpic

Comment

Dat moet geleidelijk aan gebeuren. Vandaar de naam "depot".
                        Nou, gisteren geprikt en niet gemasseerd, op aanraden van jou, haha, om mijn "depot" niet te "verneuken".

Comment

• "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Nou, gisteren geprikt en niet gemasseerd, op aanraden van jou, haha, om mijn "depot" niet te "verneuken".
                            Dikke blauwe plek gelijk
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                              Dikke blauwe plek gelijk
                              Fout kerel, helemaal niets.
                              Zelfs het prikgaatje was al na een uurtje niet meer te zien.
                              De ene keer gaat het heel goed en de andere keer ietsjes minder, maar heb nog geen dikke blauwe plek gehad.

Comment

• vandaag effe nieuwe update.... ben nu 3weken en 1 dag ver, 2x 250mg en 2x 500mg
                                heb vandaag men borst en triceps getraind, de pomp is er zeker en vast, na me 1ste reeksje voelt men borst al goed opgepompt aan
                                maar van extra kracht is nog niets te bespeuren
                                men gewicht zit nu op 84kg dus wel al zo'n 5kg bijgekomen

grtz!
                                onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X