Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nee ik zet om de week...
vandaag ben ik dus 3 weken en 2 dagen ver, als ik men 5de spuit zet heb ik er 4 weken op zitten he
de 5kg is er wel degelijk bij, maar ik zie niet waar
ik heb nog geen veranderingen aan men lichaam gezien, maar hoop dat binnekort de kracht erbij komt
moet een zalig gevoel zijn (y)
nee ik zet om de week...
vandaag ben ik dus 3 weken en 2 dagen ver, als ik men 5de spuit zet heb ik er 4 weken op zitten he
de 5kg is er wel degelijk bij, maar ik zie niet waar
ik heb nog geen veranderingen aan men lichaam gezien, maar hoop dat binnekort de kracht erbij komt
moet een zalig gevoel zijn (y)
Is inderdaad een lekker gevoel, maar je moet ook uitkijken dat je geen blessures op gaat lopen.
hey jongens, ik ben nu dus bezig aan men eerste kuurtje maar zit al volop te denken aan men volgende..
in februari ben ik van plan een kuurtje anavar only te doen... 6weken 40mg/dag
en dan september volgend jaar 1 deftige kuur
week 1-12: 500mg test E per week
week 1-10: 400mg deca per week
week 1-4: 40mg winny per dag
hey jongens, ik ben nu dus bezig aan men eerste kuurtje maar zit al volop te denken aan men volgende..
in februari ben ik van plan een kuurtje anavar only te doen... 6weken 40mg/dag
en dan september volgend jaar 1 deftige kuur
week 1-12: 500mg test E per week
week 1-10: 400mg deca per week
week 1-4: 40mg winny per dag
wat denken jullie van deze 2 kuurtjes?
Ik ben zelf ook een beetje aan het puzzelen wat betreft mijn volgende kuur maar ik denk dat ik de lat ietsjes hoger leg.
Ben natuurlijk slechts een beginner als het om know how over cycles aankomt . Maar waarom winny als kickstart, waarom niet bijv. Test Propionaat?
is primo met test ook een leuke combinatie of beter test E met deca?
en als kickstart dbol of winstrol?
kun zeker doen, maar als je goed resultaat wilt hebbn van je primo moet je best hoog doseren.. Meende dat er hier iemand een topic had over zijn kuur test en primo, ask him .
is primo met test ook een leuke combinatie of beter test E met deca?
en als kickstart dbol of winstrol?
Hangt af van je doel, maar bv 400-500 mg primo met 250 mg test is lekker. Zeker als paar droge kilo's die je na je kuur weer makkelijk vasthoud.
Wil je dan lekker voor de echte massa gaan incl vocht , pak dan de oldschool kuur. Test E of Susta + deca en dianabol.
Keuzes zijn er genoeg, doe je voorstel aan de hand van je doel.
Suc6
nee men uiteindelijk doel is 90kg droog te komen... ik zit nu aan 86kg dus eind deze kuur hoop ik de 90 te behalen, maar daarna terug wat verlies
dus ik wl een kuur voor droge kilo's te behalen
nieuw voorstel:
wk 1-12: test E 250mg
wk 1-12: primo 500mg
wk 1-4: kickstart of geen kickstart?
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment