Mocht ik het besluit maken na een geslaagde 2e kuur dan zal ik 1000mg/w gaan zetten. Dit betekent 2x 2ml per week.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by sch00m View PostIs het niet zo dat 1000mg test geen extra waarde heeft? Niet gekeken naar of er bijwerkingen optreden of niet maar gewoon om het feit dat "meer" niet altijd "beter" is. Tenminste dat hoor ik vaak. Merk je eigenlijk dat je minder gevoelig word voor dezelfde dosis test? Is het niet beter om dan de meest effectieve hoeveelheid aan te houden ipv bijwerkingen uit te gaan lokken door steeds een stapje verder te gaan? Heb geen ervaring met test maar dat ik wat ik een beetje kan opmaken uit wat ik hoor en lees.
Ja, weet je Kev, ik lees die dingen ook allemaal.
Maar ik lees ook dat hoe meer testosteron, hoe meer gain.
Het grootste opstakel voor mij was het krijgen van bijwerkingen, op dit moment heb ik nog niets daarvan ondervonden, weet nog niet wat mijn kuur verder gaat doen.
Hm, eigenlijk wel een bijwerking, slechts 1 en dat is dat ik enorme donkere urine heb en dat komt door de Tren, maar dat is niet noemenswaardig.
Als ik besluit 1000mg/w te zetten voor 10 weken is de reden om te kijken wat het met mij doet, maw is het uitproberen.
Maar niks is nog zeker, wil eerst deze kuur uitzitten en dan moet het ook nog helemaal goed gaan, anders begin ik niet aan de hoge dosis test.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostEen gram is gestoord veel he gabber.
Voor ik een besluit maak wil ik er eerst een heleboel informatie over hebben.
Forums bezoeken, lezen over personen met ervaring daarin, gasten spreken die daarover kunnen meepraten, etc.
Mocht ik het doen, wat helemaal niet zeker is, is het om te weten te komen wat het doet.
Maar voordat alles wil ik eerst research verrichten.
Comment
-
Anabolen | Hogere doses testosteron: meer effect op de spiermassa en met de bijwerkingen valt het wel mee
En dat nog wel van een anti-AS site.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNee, ik heb daar nu werkelijk helemaal geen last van, eigenlijk heb ik geen een bijwerking, op zich niet verkeerd natuurlijk.
Maar wat ik dus vroeg, mochten er bijwerkingen optreden, is dat aan het begin van een kuur?
Ik weet het namelijk niet omdat ik nog geen bijwerking heb gehad.
Comment
-
Donkere urine = idd de tren.. Let op je nieren (rugpijn), en/of als je pijn krijgt in je onderbuik... Zolang de urine alleen in de ochtend donker is, maakt het niet zoveel uit.. Word het de hele dag zo is het niet goed, dan raken je nieren vergiftigd.. Maar met 6 weken kan het bijna niet hoor, het kan natuurlijk ook al die vitamines zijn die jij neemt, dat die je urine zo kleuren... Zolang het niet zeer doet? Zou ik me er niet druk om maken maatje....
Comment
-
Interessant onderzoekje Dom. Maar het gaat daar wel puur en alleen om test-e zonder kickstart en geen andere test esthers. Maar je gaat je wel afvragen wat er zou gebeuren bij 1200. :PThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Revius View PostVolgens mij zag ik laatst een topic op DBB van iemand die 2500mg test wou gebruiken, weet niet of je daar wat aan hebt, dan zoek ik hem voor je op?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment