Originally posted by quibus
View Post
Nou hierbij neem ik mijn woorden terug en bedank jou Quibus voor het briljante idee om s'morgens havermout te nemen. Sorry kerel.
Deze morgen had ik het dus voor het eerst op. Helemaal verkeerd klaargemaakt want er moest meer water bij. Omdat ik bij m'n vriendin was kon ik er geen smaakje aan toe voegen omdat mijn proteinen thuis stonden, dus was het vanmorgen niet te vreten hahaha, ging nog net niet over mijn nek. Afijn, heb er van geleerd, direkt een andere havermout gekocht die meer in de buurt komt van brinta. Voedingswaarden zo goed als gelijk. Morgenochtend beter klaarmaken en met een smaakje eraan.
Originally posted by punani
View Post
En ik wil hier gewoon achter komen wat Tren bij mij doet.
Kan wel gaan lezen over ervaringen van anderen maar dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Ik moet dit zelf ervaren. Daarom was voor mij de keus op Trenbolone gevallen. Enkelen gesproken die er ook mee hadden gekuurd en allen waren diep onder de indruk. Slechts 1 had wat last van bijwerkingen. (zweten en acne)
Nee ik maak me meer druk om de pramipexole die ik zodadelijk net voor slapen gaan ga nemen.
Daar zit me een lijstje bijwerkingen aan vast waar je u tegen zegt.
Oke, de meesten ervan komen slechts sporadisch voor maar ben toch wel een beetje onzeker.
Begin met 0,125mg, voor 4 dagen, dan 3 dagen 0,25mg en zal verder tot aan mijn laatste tren-shot 0,5mg innemen.
Het enigste wat ik nu kan doen kerel wat betreft de Tren is afwachten en ervaring opdoen.
Comment