Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    was mijn idee he
    WTF!!! Inderdaad, je hebt gelijk.
    Nou hierbij neem ik mijn woorden terug en bedank jou Quibus voor het briljante idee om s'morgens havermout te nemen. Sorry kerel.
    Deze morgen had ik het dus voor het eerst op. Helemaal verkeerd klaargemaakt want er moest meer water bij. Omdat ik bij m'n vriendin was kon ik er geen smaakje aan toe voegen omdat mijn proteinen thuis stonden, dus was het vanmorgen niet te vreten hahaha, ging nog net niet over mijn nek. Afijn, heb er van geleerd, direkt een andere havermout gekocht die meer in de buurt komt van brinta. Voedingswaarden zo goed als gelijk. Morgenochtend beter klaarmaken en met een smaakje eraan.
    Originally posted by punani View Post
    je wilt niet wakker worden in een nat bed en je wilt geen agressie. tren is dat niet echt het juiste middel bro. dat zijn namelijk de 2e redenen waarom ik nooit meer tren zou pakken. ik had er enorm veel last van.
    Het was dan misschien bij jou zo maar dat hoeft nog niet bij mij te gaan gebeuren, tis namelijk bij iedereen verschillend. Ben jij van binnen al een beetje agressief ingesteld met een kort lontje kerel? Hehehe.
    En ik wil hier gewoon achter komen wat Tren bij mij doet.
    Kan wel gaan lezen over ervaringen van anderen maar dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Ik moet dit zelf ervaren. Daarom was voor mij de keus op Trenbolone gevallen. Enkelen gesproken die er ook mee hadden gekuurd en allen waren diep onder de indruk. Slechts 1 had wat last van bijwerkingen. (zweten en acne)
    Nee ik maak me meer druk om de pramipexole die ik zodadelijk net voor slapen gaan ga nemen.
    Daar zit me een lijstje bijwerkingen aan vast waar je u tegen zegt.
    Oke, de meesten ervan komen slechts sporadisch voor maar ben toch wel een beetje onzeker.
    Begin met 0,125mg, voor 4 dagen, dan 3 dagen 0,25mg en zal verder tot aan mijn laatste tren-shot 0,5mg innemen.
    Het enigste wat ik nu kan doen kerel wat betreft de Tren is afwachten en ervaring opdoen.

Comment

• Moet je die niet nemen tot de hele tren ester is uitgewerkt?
      Hoop voor je dat je geen bijwerkingen ervan hebt.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
        Moet je die niet nemen tot de hele tren ester is uitgewerkt?
        Hoop voor je dat je geen bijwerkingen ervan hebt.
        Nee kerel, innemen is tijdens, tis de bedoeling dat het de prolactine die door de tren verhoogt wordt onderdrukt.

Comment

• Precies wat Sch00m dus zegt. Die tren werkt langer door dan dat jij hem zet. Vandaar zijn vraag of je die niet moet doorslikken tot het hele trengebeuren uit je bloed is (of in ieder geval bijna niet meer aanwezig).
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Precies wat Sch00m dus zegt. Die tren werkt langer door dan dat jij hem zet. Vandaar zijn vraag of je die niet moet doorslikken tot het hele trengebeuren uit je bloed is (of in ieder geval bijna niet meer aanwezig).
            Ach, op die fiets. Ik dacht dat hij bedoelde of ik met inname van Prami begin als de tren is uitgewerkt. Ben geloof ik niet helemaal helder meer.
            Hm, goede vraag.
            Zal dat ff moeten uitpluizen omdat de kans bestaat dat pramipexole ook nog een staartje kan hebben qua werking.
            Maw kan prami na de laatste inname nog een poosje werkzaam zijn in je lichaam.
            Zal hier op terug komen want ik ga nu naar bed.

Comment

• Mogge.
              Gisteren mijn stats vergeten te vermelden:

Gewicht: 102,5kg
              Taille: 96,5cm
              Nek: 44cm
              LV: 16,6%

Ben de vet/vocht, die ik in Holland erbij kreeg, rond mijn taille weer aan het kwijtraken, dat brengt mijn BF op 16,6%.

Comment

• Dat bedoelde ik idd.

Hoe bedoel je een staartje dom?
                Je neemt het toch ook die weken tot je laatste inject.
                Dan kan die 2 weken? ester er ook nog wel achteraan toch?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat bedoelde ik idd.

Hoe bedoel je een staartje dom?
                  Je neemt het toch ook die weken tot je laatste inject.
                  Dan kan die 2 weken? ester er ook nog wel achteraan toch?
                  Ja, maar wat als de prami na de laatste intake nog 2 weken werkzaam/actief is?
                  Als dat zo zou zijn dan hoef ik in principe voor die 2 weken na de laatste tren-inject niet te nemen.
                  Dat ben ik nu dus aan het uitzoeken.

Overigens heb ik niks van bijwerkingen ondervonden van de prami,,,,tot nu toe.

Comment

• Ahzow.....

Denk t nie ofwel? Orals met een halfwaarde van 2 weken.
                    Maar je weet t nooit. Wel mooi dat geen sides hebt gehad.
                    Merk je verder wel al iets anders? Wild in je hoofd? Vocht?
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Ahzow.....

Denk t nie ofwel? Orals met een halfwaarde van 2 weken.
                      Maar je weet t nooit. Wel mooi dat geen sides hebt gehad.
                      Merk je verder wel al iets anders? Wild in je hoofd? Vocht?
                      Nee, nog niet, is nog een beetje vroeg he.
                      Ik weet dat prami geen 2 weken actief is, was ook meer een voorbeeld hehe, maar wil graag weten hoelang dan wel.

Comment

• Renale klaring van onveranderd pramipexol is de belangrijkste uitscheidingsroute. Ongeveer 90% van
                        een radioactief gelabelde (14C) dosis wordt uitgescheiden door de nieren, terwijl minder dan 2% in de
                        feces wordt aangetroffen. De totale lichaamsklaring van pramipexol is ongeveer 500 ml/min; de renale
                        klaring is ongeveer 400 ml/min. De eliminatie halfwaardetijd (t½) varieert van 8 uur in jongeren tot 12
                        uur in ouderen.
                        Bron: http://www.boehringer-ingelheim.nl/c...rol.pdf-34.pdf

Door slikken dus bro!
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

Hey bedankt Kev.
                          Jij bent snel hahaha.
                          Was vanmorgen al een beetje aan het kijken maar ben nu mijn eten aan het maken dus heb niet veel tijd.
                          Aangezien jij het nu voor mij hebt opgelost scheelt mij dat weer wat tijd.
                          Cheers buddy, I appreciate that.
                          Ja, dat wordt gewoon doorgaan, 12 weken dus ipv 10.
                          Zo zie je maar dat er altijd snuggere mensen rondlopen die een ander die minder snugger is helpt.

Ik las trouwens ook dat prami afgebouwd moet worden ivm eventuele bijwerking-kans bij plotselinge stop.
                          Last edited by Snuff-Sann; 05-01-2010, 10:49.

Comment

• Graag gedaan!

Zo snugger ben ik ook weer niet haha.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Graag gedaan!

Zo snugger ben ik ook weer niet haha.
                              Je hebt me in ieder geval erg geholpen.
                              Denk dat we hier op BN mekaar gewoon moeten helpen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Je hebt me in ieder geval erg geholpen.
                                Denk dat we hier op BN mekaar gewoon moeten helpen.
                                Daar ben ik het voor 200% mee eens. Denk dat we allemaal wat meer open moeten staan voor elkaar te helpen. Jammer dat er zo veel mensen zijn die te lui zijn om zelf hun neus ergens in te steken en alles voorgekauwd moeten hebben.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X