Beetje laat maar ik ben net terug van m'n werk.
Ik ben niet echt vrolijk omdat ik namelijk een enorme pijn aan mijn smoel heb.
Het heeft behoorlijk gesneeuwd hier en het sterft ook van de heuvels.
Dus toen deze jongen naar huis ging op zijn fietsje moest hij op een gegeven moment een dalletje inrijden maar dat deed ik dus ff niet want wilde niet op m'n giechel gaan, dus ik afgestapt en heel rustig naar beneden. Toen ik echter halverwege was gleed ik uit en kwam voorover te vallen en waar denk je dat ik op viel? Op mijn fiets, op zich nog niet zo erg natuurlijk ware het niet dat mijn stuur met 1 kant naar boven uitstak waar ik met mijn gezicht enorm hard op belandde. Net onder mijn oog en naast mijn neus. Op het moment dat het gebeurde had ik echt het gevoel dat er iets gebroken was, m'n jukbeen of tanden, en ook dat ik flink zou bloeden, het was me ook zo'n harde klap. Maar niks gelukkig, enkel en alleen maar een dikke bult, wat waarschijnlijk blauw zal worden, en een koppijn. Dus ja, daar werd ik ff niet vrolijk van.
Allright, vandaag mijn eerste kuur-training.
Borst en triceps.
Borst ging wel aardig maar tijdens mijn triceps-sessie voelde ik me als een natte krant. Mijn triceps waren al flink vermoeid door de borst-sessie. Wel ff een PR op de flyes gezet.
Afijn, nog geen kracht-toename te bespeuren, is nog vroeg maar het kan nooit lang meer duren want de dianabol zal snel gaan inkicken.
Hier mijn schema:
Chest
Dumbbell Bench Press 4x10:
26, 28, 30, 32 kg
Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
22, 24, 26x8reps, 28x4reps kg
Dumbbell Fly’s 4x10:
18, 22, 24x8reps, 26x6reps (PR) kg
Dumbbell Pullover 4x10:
32, 32, 32, 32 kg
Smith Machine Bench Press (zonder rust)
40x20reps, 30x15reps, 20x15reps kg
Triceps
Cable Pushdown 5x10:
20x20reps, 15x20reps, 20x15reps, 25x10reps, 30x10reps kg
One Arm Dumbbell Triceps Extension 4x10:
8, 10, 10x8reps, 10x7reps kg
Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
7,5, 10, 12,5x8reps, 15x6reps kg
Ik ben niet echt vrolijk omdat ik namelijk een enorme pijn aan mijn smoel heb.
Het heeft behoorlijk gesneeuwd hier en het sterft ook van de heuvels.
Dus toen deze jongen naar huis ging op zijn fietsje moest hij op een gegeven moment een dalletje inrijden maar dat deed ik dus ff niet want wilde niet op m'n giechel gaan, dus ik afgestapt en heel rustig naar beneden. Toen ik echter halverwege was gleed ik uit en kwam voorover te vallen en waar denk je dat ik op viel? Op mijn fiets, op zich nog niet zo erg natuurlijk ware het niet dat mijn stuur met 1 kant naar boven uitstak waar ik met mijn gezicht enorm hard op belandde. Net onder mijn oog en naast mijn neus. Op het moment dat het gebeurde had ik echt het gevoel dat er iets gebroken was, m'n jukbeen of tanden, en ook dat ik flink zou bloeden, het was me ook zo'n harde klap. Maar niks gelukkig, enkel en alleen maar een dikke bult, wat waarschijnlijk blauw zal worden, en een koppijn. Dus ja, daar werd ik ff niet vrolijk van.
Allright, vandaag mijn eerste kuur-training.
Borst en triceps.
Borst ging wel aardig maar tijdens mijn triceps-sessie voelde ik me als een natte krant. Mijn triceps waren al flink vermoeid door de borst-sessie. Wel ff een PR op de flyes gezet.
Afijn, nog geen kracht-toename te bespeuren, is nog vroeg maar het kan nooit lang meer duren want de dianabol zal snel gaan inkicken.
Hier mijn schema:
Chest
Dumbbell Bench Press 4x10:
26, 28, 30, 32 kg
Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
22, 24, 26x8reps, 28x4reps kg
Dumbbell Fly’s 4x10:
18, 22, 24x8reps, 26x6reps (PR) kg
Dumbbell Pullover 4x10:
32, 32, 32, 32 kg
Smith Machine Bench Press (zonder rust)
40x20reps, 30x15reps, 20x15reps kg