Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beetje laat maar ik ben net terug van m'n werk.
    Ik ben niet echt vrolijk omdat ik namelijk een enorme pijn aan mijn smoel heb.
    Het heeft behoorlijk gesneeuwd hier en het sterft ook van de heuvels.
    Dus toen deze jongen naar huis ging op zijn fietsje moest hij op een gegeven moment een dalletje inrijden maar dat deed ik dus ff niet want wilde niet op m'n giechel gaan, dus ik afgestapt en heel rustig naar beneden. Toen ik echter halverwege was gleed ik uit en kwam voorover te vallen en waar denk je dat ik op viel? Op mijn fiets, op zich nog niet zo erg natuurlijk ware het niet dat mijn stuur met 1 kant naar boven uitstak waar ik met mijn gezicht enorm hard op belandde. Net onder mijn oog en naast mijn neus. Op het moment dat het gebeurde had ik echt het gevoel dat er iets gebroken was, m'n jukbeen of tanden, en ook dat ik flink zou bloeden, het was me ook zo'n harde klap. Maar niks gelukkig, enkel en alleen maar een dikke bult, wat waarschijnlijk blauw zal worden, en een koppijn. Dus ja, daar werd ik ff niet vrolijk van.

Allright, vandaag mijn eerste kuur-training.
    Borst en triceps.
    Borst ging wel aardig maar tijdens mijn triceps-sessie voelde ik me als een natte krant. Mijn triceps waren al flink vermoeid door de borst-sessie. Wel ff een PR op de flyes gezet.
    Afijn, nog geen kracht-toename te bespeuren, is nog vroeg maar het kan nooit lang meer duren want de dianabol zal snel gaan inkicken.

Hier mijn schema:

Chest

Dumbbell Bench Press 4x10:
    26, 28, 30, 32 kg

Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
    22, 24, 26x8reps, 28x4reps kg

Dumbbell Fly’s 4x10:
    18, 22, 24x8reps, 26x6reps (PR) kg

Dumbbell Pullover 4x10:
    32, 32, 32, 32 kg

Smith Machine Bench Press (zonder rust)
    40x20reps, 30x15reps, 20x15reps kg

Triceps

Cable Pushdown 5x10:
    20x20reps, 15x20reps, 20x15reps, 25x10reps, 30x10reps kg

One Arm Dumbbell Triceps Extension 4x10:
    8, 10, 10x8reps, 10x7reps kg

Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
    7,5, 10, 12,5x8reps, 15x6reps kg

Comment

• mooie training,

Comment

• Mogge.

Heb weer lekker geslapen vannacht, geen last van de prami dus dat gaat helemaal goed, hoor alleen stemmen en zie dingen die er eigenlijk niet zijn.
        Mijn oog begint wel lekker blauw te worden door mijn sneeuw-ongevalletje.
        Wat betreft de pramipexole zal ik in week 11 en 12 van mijn kuur gaan afbouwen daar de kans op bijwerkingen groter zal zijn wanneer ik het in 1 keer zou gaan beindigen.
        In week 11 zal ik van 0,5mg naar de 0,25mg gaan en in week 12 van 0,25mg naar 0,125mg.

Comment

• Mooie training idd maar de gewichten zijn bijna net als die van mij tegenwoordig voor boven lichaam.
          Ik kreeg daarom alleem maar geeik als ik wilde kuren (of is dit nu puur ddb die naar gewichten kijken?)
          Staan er ook ergen before en after pics?

Suc6 bro

Edit
          ik vind het wel jammer dat je linair traind En niet zwaar gaat op één gewicht met meer meer setje,s dit lijk mijn namelijk effectiever voor massa. Maa rgoed ieder zijn training style zo dacht ik.
          Last edited by LittleMofo; 06-01-2010, 11:32.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
            Mooie training idd maar de gewichten zijn bijna net als die van mij tegenwoordig voor boven lichaam.
            Ik kreeg daarom alleem maar geeik als ik wilde kuren (of is dit nu puur ddb die naar gewichten kijken?)

Suc6 bro

Edit ik vind het wel jammer dat je linair traind En iet waar gaat op een gewicht meer meer setjes dit lijk mijn namelijk effectiever voor massa
            Alleen op DBB kijken ze naar gewichten ongeacht in welk deel je komt. Hier kijken alleen de mensen die voor kracht trainen naar de gewichten. Anderen die voor massa trainen boeit het natuurlijk geen reet. Nadeel is dat je uit de logs van massa-trainers vaak weinig info over hun training kunt halen dus heb je zelden een beeld van hoe ze trainen. Beetje nutteloos om een log bij te houden vind ik dan in het deel Trainings Logjes.

Comment

• In mijn log hou ik een vat schema aan waar wel wat over nagedacht is wat betreft een vorm voor vooruitgang. Daar bedoel ik mee dat er gekeken word naar de uitvoeding en toch wel wat kracht tegenwoordig. Ik ga zeg maar pas verhogen in gewicht als ik 4/5 setjes kan maken van 6hh met 1 gewicht. Als dat lukt gooi ik er 2,5kg bij op en begin ik weer bij 3 setjes. En zo gaat het door tot ik niet meer verder wil en dus moet deloaden of een andere methode gaan toepassen

Comment

• Op de assist oefeningen gebruik ik een soort gelijke methode voor bijna een jaar. Ik pak dan 1 gewicht waar je een X aantal herhalingen mee kan. Dan is het de bedoeling om dat x4 te doen om een target te hebben qua totale reps die met dat gewicht gedaan moeten worden. En daar mag je zoveel "Sets" voor gebruiken als je wilt. Zodra je het totaal aantal reps in 4 pogingen haalt dan pas verhoog ik het gewicht.

Dus stel DB Row. 10rm gewicht is 30kg ofzo. Dan moet je met die 30kg 40reps totaal maken. Eerste poging lukt wellicht 12, daarna 10 dan 8, dan 6, dan ga je naar 3 en zit je op de 39. Dat betekend dat je nog 1x al-out moet gaan voor zoveel mogelijk reps. Volgende keer doe je dan wellicht x14, x11, x9, x7 = 41 reps totaal. En dan voor de opvolgende work-out verhoog je het gewicht naar 35kg en begin je opnieuw. Je gaat elke "Set" diep en dat werkt lekker.

Comment

• Dat is even n knappe tegenvaller Snuff, op je snavel glijden boven op het stuur.... Zeg je morgen op de gim zeker dat je n tik hebt gehad van je meisie? whahahaha... Succes met kuren vent, ik hoop dat je veel mag gainen....

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Beetje laat maar ik ben net terug van m'n werk.
                    Ik ben niet echt vrolijk omdat ik namelijk een enorme pijn aan mijn smoel heb.
                    Het heeft behoorlijk gesneeuwd hier en het sterft ook van de heuvels.
                    Dus toen deze jongen naar huis ging op zijn fietsje moest hij op een gegeven moment een dalletje inrijden maar dat deed ik dus ff niet want wilde niet op m'n giechel gaan, dus ik afgestapt en heel rustig naar beneden. Toen ik echter halverwege was gleed ik uit en kwam voorover te vallen en waar denk je dat ik op viel? Op mijn fiets, op zich nog niet zo erg natuurlijk ware het niet dat mijn stuur met 1 kant naar boven uitstak waar ik met mijn gezicht enorm hard op belandde. Net onder mijn oog en naast mijn neus. Op het moment dat het gebeurde had ik echt het gevoel dat er iets gebroken was, m'n jukbeen of tanden, en ook dat ik flink zou bloeden, het was me ook zo'n harde klap. Maar niks gelukkig, enkel en alleen maar een dikke bult, wat waarschijnlijk blauw zal worden, en een koppijn. Dus ja, daar werd ik ff niet vrolijk van.

Allright, vandaag mijn eerste kuur-training.
                    Borst en triceps.
                    Borst ging wel aardig maar tijdens mijn triceps-sessie voelde ik me als een natte krant. Mijn triceps waren al flink vermoeid door de borst-sessie. Wel ff een PR op de flyes gezet.
                    Afijn, nog geen kracht-toename te bespeuren, is nog vroeg maar het kan nooit lang meer duren want de dianabol zal snel gaan inkicken.

Hier mijn schema:

Chest

Dumbbell Bench Press 4x10:
                    26, 28, 30, 32 kg

Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
                    22, 24, 26x8reps, 28x4reps kg

Dumbbell Fly’s 4x10:
                    18, 22, 24x8reps, 26x6reps (PR) kg

Dumbbell Pullover 4x10:
                    32, 32, 32, 32 kg

Smith Machine Bench Press (zonder rust)
                    40x20reps, 30x15reps, 20x15reps kg

Triceps

Cable Pushdown 5x10:
                    20x20reps, 15x20reps, 20x15reps, 25x10reps, 30x10reps kg

One Arm Dumbbell Triceps Extension 4x10:
                    8, 10, 10x8reps, 10x7reps kg

Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
                    7,5, 10, 12,5x8reps, 15x6reps kg
                    Mooie training maar ik vindt (en dat is persoonlijk) dat je veel energie verspilt aan 26-28-30 dumbells met de dumbell bench press.1-2 opwarmsets met 20-25 herhalingen, dan voel je al het bloed naar die spiergroep vloeien, dan zou ik direct de 32 nemen en daar 4 sets mee doen of zoveel sets dat je niet meer kan,dan een fly oefening voor de lekkere rek en gedaan borst, volgende borst training zou ik dan de incline nemen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog altijd naar 1 massa oefening voor de spiergroep en daar in door gaan tot je niet meer kunt en dan een isolatieoefening en klaar ermee. Als je gaat trainen wil je toch altijd tot het uiterste gaan, voelen dat je aan het trainen bent. En dat gaat maar voor 1 massa oefening vindt ik, als je na u dumbell bench press nog een incline kan doen wilt dat zeggen dat je niet tot het uiterste bent gegaan bij de vlakke.

Alles bij elkaar genomen heb je maar 1 oefening nodig om te groeien, elke training een rep meer of gewicht meer en je zal groeien.

Grtz
                    stil growing

Comment

hoor alleen stemmen en zie dingen die er eigenlijk niet zijn.
                      Haha......komt vanzelf wel

kop is er vanaf nu wordt t leuk om m te volgen. Suc6

Knallen
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                        Mooie training idd maar de gewichten zijn bijna net als die van mij tegenwoordig voor boven lichaam.

Suc6 bro

Edit
                        ik vind het wel jammer dat je linair traind En niet zwaar gaat op één gewicht met meer meer setje,s dit lijk mijn namelijk effectiever voor massa. Maa rgoed ieder zijn training style zo dacht ik.
                        Mocht je er tijd voor hebben, kun je me er iets meer over vertellen in een PM? Cheers.
                        Originally posted by Knulletje View Post
                        Dat is even n knappe tegenvaller Snuff, op je snavel glijden boven op het stuur.... Zeg je morgen op de gim zeker dat je n tik hebt gehad van je meisie? whahahaha... Succes met kuren vent, ik hoop dat je veel mag gainen....
                        Cheers buddy.
                        Originally posted by snipke View Post
                        Mooie training maar ik vindt (en dat is persoonlijk) dat je veel energie verspilt aan 26-28-30 dumbells met de dumbell bench press.1-2 opwarmsets met 20-25 herhalingen, dan voel je al het bloed naar die spiergroep vloeien, dan zou ik direct de 32 nemen en daar 4 sets mee doen of zoveel sets dat je niet meer kan,dan een fly oefening voor de lekkere rek en gedaan borst, volgende borst training zou ik dan de incline nemen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog altijd naar 1 massa oefening voor de spiergroep en daar in door gaan tot je niet meer kunt en dan een isolatieoefening en klaar ermee. Als je gaat trainen wil je toch altijd tot het uiterste gaan, voelen dat je aan het trainen bent. En dat gaat maar voor 1 massa oefening vindt ik, als je na u dumbell bench press nog een incline kan doen wilt dat zeggen dat je niet tot het uiterste bent gegaan bij de vlakke.

Alles bij elkaar genomen heb je maar 1 oefening nodig om te groeien, elke training een rep meer of gewicht meer en je zal groeien.

Grtz
                        Mocht je er tijd voor hebben, kun je me er iets meer over vertellen in een PM? Cheers.

Comment

• Mogge.
                          Gisteren mijn benen gedaan.
                          Ben een beetje aan het aftasten geweest, ik wilde zien hoe sterk m'n benen nog zijn daar ik tijdens mijn laatste PCT en de weken in Nederland niet vol gegaan ben. Wilde gewoon een klein beetje rust in mijn onderlijf.
                          Geen squats gedaan want het toestel was bezet.
                          Leg press niet vol gegaan, dat komt in de loop van deze kuur weer, hehe.
                          Hier mijn schema:

Benen:

Machine Seated Leg Press 4x10:
                          50kgx 30reps
                          100, 120, 140, 160 kg

Leg Extension 5x10:
                          65, 70, 75, 80, 85 kg

Machine Seated Leg Curl 4x10:
                          65, 70, 75, 80x6reps kg

Adductor 4x15:
                          70, 80, 90, 90 kg

Abductor 4x15:
                          70, 80, 90x10reps, 90x10reps kg

Kuiten:

Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
                          50, 55, 60, 65 kg

Standing Calf Raise Smith Machine 4x15:
                          Loose bar x 30
                          40, 60, 80, 100 kg

Op zich ben ik tevreden.
                          De kracht die ik met mijn eerste kuur heb gewonnen ben ik niet kwijtgeraakt.
                          Ben nu benieuwd hoe ver ik het in mijn tweede kuur ga schoppen.
                          Laterzzzzz.

Comment

Mogge.
                            Gisteren mijn benen gedaan.
                            Ben een beetje aan het aftasten geweest, ik wilde zien hoe sterk m'n benen nog zijn daar ik tijdens mijn laatste PCT en de weken in Nederland niet vol gegaan ben. Wilde gewoon een klein beetje rust in mijn onderlijf.
                            Geen squats gedaan want het toestel was bezet.
                            Leg press niet vol gegaan, dat komt in de loop van deze kuur weer, hehe.
                            Hier mijn schema:

Benen:

Machine Seated Leg Press 4x10:
                            50kgx 30reps
                            100, 120, 140, 160 kg

Leg Extension 5x10:
                            65, 70, 75, 80, 85 kg

Machine Seated Leg Curl 4x10:
                            65, 70, 75, 80x6reps kg

Adductor 4x15:
                            70, 80, 90, 90 kg

Abductor 4x15:
                            70, 80, 90x10reps, 90x10reps kg

Kuiten:

Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
                            50, 55, 60, 65 kg

Standing Calf Raise Smith Machine 4x15:
                            Loose bar x 30
                            40, 60, 80, 100 kg

Op zich ben ik tevreden.
                            De kracht die ik met mijn eerste kuur heb gewonnen ben ik niet kwijtgeraakt.
                            Ben nu benieuwd hoe ver ik het in mijn tweede kuur ga schoppen.
                            Laterzzzzz.
                            Komt doordat jij je strikt houd aan je schema, hard traint en goed blijft eten..Is ook de enige juiste manier, om te stapelen... Ben ook heel benieuwd wat het nu voor nieuws gaat brengen... BEEST, dat je bent..

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                              Komt doordat jij je strikt houd aan je schema, hard traint en goed blijft eten..Is ook de enige juiste manier, om te stapelen... Ben ook heel benieuwd wat het nu voor nieuws gaat brengen... BEEST, dat je bent..
                              Hahaha, dat zijn m'n vriendin ook vannacht toen ik bij haar was.

Oke, net mijn tweede lading test/tren gezet.
                              Het ging nog soepeler dan de eerste shot.
                              Ook geen bloed uit het prikgaatje.
                              Wat ook wel vreemd is is dat de meesten het altijd hebben over pijn na het prikken.
                              Nou, van de eerste prik heb ik werkelijk helemaal niks van napijn gehad, vond het zelf ook wel vreemd en apart, werkelijk niets.
                              Nu ging het ook van een leien dakje, dus ben benieuwd, hehehe.
                              Ik voel me goed dat het verloopt zoals ik wil.
                              Laterzzzz.

Comment

Hahaha, dat zijn m'n vriendin ook vannacht toen ik bij haar was.
                                Too. much. information.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X