Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Zondag 23 mei is mijn laatste dag van mijn nakuur, dan 10 weken niks en dan is het 2 augustus.
    Ik zal tot de laatste dag van mijn nakuur bulken, dus boven onderhoud eten.
    Dan 10 weken op onderhoud waarna ik met mijn volgende kuur start (ephedrine/caffeine, winstrol, testosteron) waarin ik flink onder onderhoud ga eten. De nadruk zal op koolhydraten gelegd worden, hiervan zal ik slechts een kleine hoeveelheid nuttigen.
    sounds good ben benieuwd naar het resultaat man hehe, succes verder nog he!

Comment

• Originally posted by bramvermolen View Post
      sounds good ben benieuwd naar het resultaat man hehe, succes verder nog he!
      Cheers bud.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
        Dikke nek? Ben je mal, ik vind je er geweldig uitzien zo.... Waar is waar oude man hehehehe....
        Thnx bro, ik begin er terug serieus in te vliegen, terug een beetje als bb'er leven,misschien wordt ik ooit nog eens zo groot als jij

Grtz
        stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
          Thnx bro, ik begin er terug serieus in te vliegen, terug een beetje als bb'er leven,misschien wordt ik ooit nog eens zo groot als jij

Grtz
          Helaas weten we dus niet hoe groot Knulletje is, we hebben niet 1 foto van hem gezien.
          Ja Snip, je moet er weer in rollen man, want ik heb zo'n gevoel dat je het mist en ook alles erom heen.

Comment

Grtz
            Gelukkig maar, ik vond je er altijd indrukwekkend uitzien.

Vond......erm vind natuurlijk. Brute avatar
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

• Net mijn derde shot Test/Tren gezet en ook de eerste HCG.
              Ging allemaal weer van een leien dakje, voelde wel de naald in m'n bilspier penetreren hihihi.
              Heb er nu voor gekozen om mijn beenspieren te gebruiken voor de HCG.
              Klein kutnaaldje, hopsa, 10 units erin.
              Das weer voor dn bakker.

Weer kleine veranderingen waargenomen.
              Ten eerste krijg ik hele kleine pukkeltjes op mijn bovenarmen en schouders.
              Ten tweede werd ik vanmorgen wakker en was mijn pyjama-shirt rond de hals een heel klein beetje vochtig, of ik heb lopen kwijlen haha of ik heb een klein beetje getranspireert. Hou jullie hierover even up to date.

Oke, vandaag weer getraind en voel me sterker worden, dat betekent dat de dianabol zijn werk aan het doen is.
              Vandaag geen problemen met moeheid in mijn triceps terwijl ik mijn borst toch wel aardig heb mishandeld, dit voelt ook weer aan als krachttoename.

Hier mijn schema:

Chest

Dumbbell Bench Press 4x10:
              20x20kg
              32, 32, 32, 32x8reps (fail) kg

Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
              24, 28, 30x6reps (fail), 32x5reps kg

Incline Dumbbell Fly’s 4x10:
              18, 20, 22, 24x6reps kg

Dumbbell Pullover 4x10:
              32, 32, 32, 32 kg

Triceps

Cable Pushdown 5x10:
              25, 30, 35, 40x6reps kg

Cable Bent-over Triceps Extension 4x10:
              25, 25, 25, 30x7reps kg

Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
              10, 12,5, 15x8reps, 20x3reps kg

Abs Machine 4 sets:
              65x20reps, 65x15reps, 65x10reps, 65x10reps kg

Laterzzzzz.

Comment

• Van de tren ga je wel meer pukkels krijgen, mijn maat zijn rug stond volledig vol, hij moest er zelfs een antibioticum voor halen. Ik zelf heb daar weinig last van gehad vroeger.

Telkens als ik de gewichten zie waarmee je traint vindt ik ze zo laag, aan u avatar te zien had ik u echt sterker verwacht, maar is geen verwijt he bro vindt het gewoon raar.

Waarom laat je twee sets met de 32 dumbells niet weg en steek die energie in de 34 dumbells

Grtz
                stil growing

Comment

Van de tren ga je wel meer pukkels krijgen, mijn maat zijn rug stond volledig vol, hij moest er zelfs een antibioticum voor halen. Ik zelf heb daar weinig last van gehad vroeger.

Telkens als ik de gewichten zie waarmee je traint vindt ik ze zo laag, aan u avatar te zien had ik u echt sterker verwacht, maar is geen verwijt he bro vindt het gewoon raar.

Waarom laat je twee sets met de 32 dumbells niet weg en steek die energie in de 34 dumbells

Grtz
                  Ze hebben geen 34kg dumbbells waar ik train. Ik ben nu dus ook op zoek naar een betere sportschool.
                  Ja ik weet niet Snip, train toch echt op m'n kunnen, zal waarschijnlijk wel hoger in gewicht kunnen maar dan gaan we dus praten over enkele reps en daar ben ik weer geen voorstander van.

Comment

• Snuff is ook al een oude man!
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• zag gister bij mijn in de gym jongen de gewoon 2 losse db stangen had meegenomen van 50mm en daar gewoon schijven om deed deze vastschroefde en zo zijn 40kg db's had vond ik wel erg creatief dat ik daar zelf niet aan had gedacht ..kost je kleine investering maar kan je heel lang vooruit

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                        zag gister bij mijn in de gym jongen de gewoon 2 losse db stangen had meegenomen van 50mm en daar gewoon schijven om deed deze vastschroefde en zo zijn 40kg db's had vond ik wel erg creatief dat ik daar zelf niet aan had gedacht ..kost je kleine investering maar kan je heel lang vooruit
                        Hm, weet niet of ze daar zo blij mee zullen zijn, hehe.
                        Nee, moet gewoon naar een goeie hardcore-gym.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          zag gister bij mijn in de gym jongen de gewoon 2 losse db stangen had meegenomen van 50mm en daar gewoon schijven om deed deze vastschroefde en zo zijn 40kg db's had vond ik wel erg creatief dat ik daar zelf niet aan had gedacht ..kost je kleine investering maar kan je heel lang vooruit
                          Ik zou die gewoon bij de gym vragen, kost ze zo'n 70 euro en ze zullen er klanten mee behouden.
                          Groeten

Comment

• Je zult verbaast zijn hoe stug vele sportscholen zijn.

De grotere health centres zeggen dan simpelweg dat je niet tot de doelgroep hoort. Kracht training stimuleren ze niet en zien ze liever niet.

De meer hardcore gyms zijn tegenwoordig een uitstervend ras. Klein met een nog kleiner aantal leden en die hebben niet vlug de financien om nieuw materiaal te kopen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Je zult verbaast zijn hoe stug vele sportscholen zijn.

De grotere health centres zeggen dan simpelweg dat je niet tot de doelgroep hoort. Kracht training stimuleren ze niet en zien ze liever niet.

De meer hardcore gyms zijn tegenwoordig een uitstervend ras. Klein met een nog kleiner aantal leden en die hebben niet vlug de financien om nieuw materiaal te kopen.
                              Waar ik train is niet eens een volwaardig healthcenter. Maar ze mogen de dumbels niet zwaarder maken als 22kg. Ik heb al meerdere keren aan de baas gevraagd of hij niet wil verhogen en vertelde hem dat wij die echt nodig hebben omdat we anders gedwongen zijn ergens anders te gaan trainen. Ga maar ergens anders naar toe zei die. Het mag gewoon niet vanuit de franchise.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Goedenavond.
                                Als eerste wilde ik vertellen dat er bij mij op de sportschool een ideeenbus is waar ik dus morgen het idee om de dumbbells uit te breiden naar op z'n minst 40kg zal deponeren. Zag de bus net voordat ik vertrok naast de balie van de receptie. Ik zal mijn e-mail vermelden want ik wil graag even op de hoogte gehouden worden.

Allright, ten tweede kan ik jullie mededelen dat ik mijn derde shot dus wel in m'n bil kan voelen. Weet niet precies waarom ik de ene keer geen naweeen van het prikken heb en de andere keer weer wel.
                                Tis weefsel-irritatie maar maak me dan meteen druk omdat mijn gedachten dan meer in extremen gaan werken en het dan weleens kan uitmonden in een abcess. Maar moet er gewoon rekening mee houden dat naweeen heel gewoon zijn, wat na een dag of 2 weer wegtrekt, en mocht het niet verdwijnen maar erger worden weet ik dat een bezoekje dokter geen kwaad kan.

Net weer HCG gezet, nu in mn andere been, stelt ook helemaal geen ruk voor he, tis in een poep en een scheet achter de rug.

Ook voelde ik me vandaag best wel vreemd, weet gewoon dat ik onder invloed ben van verschillende stoffen. Tis heel goed te dragen hoor, dus maak me daar niet zo druk om.
                                Heb de laatste 2 dagen last van brandend maagzuur en de oorzaak is grapefruit-sap. Heb er speciale tabs voor dus zodra ik het op voel komen neem ik zo'n zuigpil en verdwijnt het irritante gebrand van binnen.

Vandaag waren mijn benen aan de beurt en heb me daar een paar PRetjes gemaakt, hehe, ja mijn kracht is aan het toenemen. Het enigste nadeel is dat ik waarschijnlijk morgen als een pinguin zal lopen, voel het nu al.
                                Heb de adductor en de abductor even gelaten voor vandaag omdat ik al helemaal gebroken was na squats en leg press.
                                Hier mijn schema:

Legs:

Smith Machine Squats 8x10:
                                40x15reps, 60, 80, 100, 120, 140, 160x7reps, 40x15reps kg PR

Machine Seated Leg Press 4x10:
                                50kgx 30reps
                                100, 120, 140, 160x5reps kg

Leg Extension 4x10:
                                75, 80, 85, 90 kg PR

Machine Seated Leg Curl 4x10:
                                75, 80, 85x8reps, 90x3reps kg PR

Calves:

Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
                                65, 70, 75, 75 kg PR

Jaja, 4 PR's, op de squats, leg extension, leg curl en calves extension.
                                Kon helaas geen standing calves raises doen want de smith machine was weer eens bezet.
                                Al met al ben ik zeer tevreden.
                                Laterzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X