Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LittleMofo View Post
    Wel frapant dan dat de meeste pros allemaal 160-170 cm zijn
    Ook een klein iemand is nooit uigegroeid, lengte zegt wat dat betreft vrij weining.
    PFFFFFFF, ik word zo moe van jou he.
    Jij weet het toch allemaal zo goed Professor MotherFucker!!!
    Wat denk je nou, dat de meeste pros groot zijn???
    Hahaha, je moet maar eens wat foto's opzoeken van bijvoorbeeld Ronnie Coleman en Jay Cutler wanneer ze handjes schudden met kerels die zoveel groter dan hun zijn.
    Lengte zegt juist heel veel.
    Jij bijvoorbeeld zal nooit groter dan mij kunnen worden, jij zal altijd in mijn schaduw staan en al zit je aan alle soorten AS die je maar kunt bedenken, groeien in de lengte zul je nooit.
    Dus schei toch eens een keertje uit met je ondoordachte opmerkingen hobbit.

Comment

• Hoezo roid rage aas is niets voor jou merk ik al wel.
      Iemand die groter wordook bereder en voller en een kleiner iemand zal dat ook nooit kunen evenaren maar dat is in verhouding gewoon preccies even grood,
      Echt waar iemand van 40 die zo reageerd heeft een flinke achterstand mentaal
      Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 11:36.

Comment

Hoezo roid rage aas is niets voor jou merk ik al wel.
        Iemand die groter wordook bereder en voller en een kleiner iemand zal dat ook nooit kunen evenaren maar dat is in verhouding gewoon preccies even grood,
        Echt waar iemand van 40 die zo reageerd heeft een flinke achterstand mentaal
        Wees een echte kerel en laat de volgende keer wat je me toewenstte staan.

Comment

• Wensje dekk toe, je vraagt er namelijk zelf om en anderskom maar ff hier reigerlaan 7 in beilen, met je grotekk waffel

Comment

Wensje dekk toe, je vraagt er namelijk zelf om en anderskom maar ff hier reigerlaan 7 in beilen, met je grotekk waffel
            Dom, dom, dom.

Comment

• Tjah ik wil die ban wel ik ben toch flauw, wordnamelijk toch om alles afgezeken

Comment

Wel frapant dan dat de meeste pros allemaal 160-170 cm zijn
                MWahahahahha en weer laat je zien niet te weten waar je het over hebt. Snap precies de reactie van snuff. Niks met roid rage te maken. Gewoon moe van jou domme reacties en het feit dat je toch nooit luisterd.

Cutler - 5 foot 8 (173cm)
                Greene - 5 foot 8 (173cm)
                Heath - 5 foot 9 (175cm)
                Dexter - 5 foot 6
                Martinez - 5 foot 9 (175cm)

Ze zijn allemaal wel wat langer dan die 160-170cm op dexter na.

Comment

• Mooi voorbeeld van invloed van AAS op schrijfwijze. Is echt idioot hoe erg het veranderd wanneer mensen "on" zijn zelfs als ze dat zelf niet door hebben. Dat LM schrijft als een dyslecticus is één ding, dacht dat die kerel ook last had van dyslexie en hij is gewoon idioot lui (of te dom) om een goed werkende zin te bedenken, maar nu ook snuff enorm begint te veranderen (of al veranderd is) brrr... Blijf wel lekker off.

Ben wel benieuwd wat Knulletje daarvan gemerkt heeft

(Als je niet eens bent snuff moet je, je eerste posts (in general of gewoon in deze topic) maar eens vergelijken met de huidige) Snap overigens wel dat je, je hard kunt irriteren aan LM en niet-onderbouwde/foutieve statements.
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Dat heet nu roid rage vriend, denk je dat jezelf vol pompen met het manelijke geslachts hormoon testosteron niet werkt op de gedrag? je word veel sneller geprikkeld en agressief,
                    maar dat is testosteron, net als in de dierenwereld bepaald dit je gedrag bij de vrouwtjes ook tegenover andere mannetjes. Ik kan het niet goed uitleggen, maar na de kuur is het al weer minder, alsje minder test heb, op normaal niveau

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Mooi voorbeeld van invloed van AAS op schrijfwijze. Is echt idioot hoe erg het veranderd wanneer mensen "on" zijn zelfs als ze dat zelf niet door hebben. Dat LM schrijft als een dyslecticus is één ding, dacht dat die kerel ook last had van dyslexie en hij is gewoon idioot lui (of te dom) om een goed werkende zin te bedenken, maar nu ook snuff enorm begint te veranderen (of al veranderd is) brrr... Blijf wel lekker off.

Ben wel benieuwd wat Knulletje daarvan gemerkt heeft
                      Nou sorry hoor, maar ik ben gewoon mezelf hahaha.
                      Waarin ben ik dan veranderd?
                      Omdat ik zeg dat lange mensen groter kunnen worden dan mensen die korter zijn?
                      Maar dat is toch gewoon een feit, ik kraak daar toch niemand mee af.

Comment

• Nee het fijt dat je het zelfde begent te reageren alsmij, alleen ik ben net ff wat opstandiger van nature en met wat test word dat nog ff wat erger. Als ik er ten bij zou nemen, is niemand vijlig in mijn buurd alsik echt gek word.

Comment

• Door AS ben ik juist me echte ik. Hoef me niet meer in te houden zoals normaal elke dag altijd moest. Voel me bevrijd Bloedlust rules!!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Door AS ben ik juist me echte ik. Hoef me niet meer in te houden zoals normaal elke dag altijd moest. Voel me bevrijd Bloedlust rules!!
                            haha

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Door AS ben ik juist me echte ik. Hoef me niet meer in te houden zoals normaal elke dag altijd moest. Voel me bevrijd Bloedlust rules!!
                              Ja, je bent wat meer vredelievend hehehe.

Comment

• Ik krijg al wer spijt van mijn reactie, ben zelf wel een gevoels mens en baal daar nu dus weer van.
                                Ik heb moeite met mezelf in de hand te houden op dat gebied. En denk inet navor ik wat zeg als ik kwaard ben. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan nu.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X