Originally posted by LittleMofo
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by LittleMofo View PostIk krijg al wer spijt van mijn reactie, ben zelf wel een gevoels mens en baal daar nu dus weer van.
Ik heb moeite met mezelf in de hand te houden op dat gebied. En denk inet navor ik wat zeg als ik kwaard ben. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan nu.
Tevens vraag je ook nog een ban aan.
Heb enige tijd geleden 1 van de moderators een PM gestuurd.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJa, je bent wat meer vredelievend hehehe.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostZekers. Maar omdat ik me nu niet meer hoef in te houden voelt het meteen een stuk kalmer in plaats van al dat opkroppen. Dus eigenlijk heeft iedereen er baat mee. Want zeg nu zelf. Hoe vaak schop je nu echt iemand dood? Gebeurd echt niet vaak hoor.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMWahahahahha en weer laat je zien niet te weten waar je het over hebt. Snap precies de reactie van snuff. Niks met roid rage te maken. Gewoon moe van jou domme reacties en het feit dat je toch nooit luisterd.
Cutler - 5 foot 8 (173cm)
Greene - 5 foot 8 (173cm)
Heath - 5 foot 9 (175cm)
Dexter - 5 foot 6
Martinez - 5 foot 9 (175cm)
Ze zijn allemaal wel wat langer dan die 160-170cm op dexter na.
Comment
-
Je hebt ook wel pro's die wat groter zijn. Maar het komt niet zo heeel veel voor dat ze in de lengte lang zijn. Neem bijvoorbeeld Markus Ruhl en Dorian Yates, die hebben/hadden een lengte van rond de 1.78. Ronnie Coleman 1.80, Kevin Levrone 1.75. Maar pro's van boven de 1.85 bijvoorbeeld zie je veel minder.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostOhw heeft hij zeker weer, over u heen gekeken
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLou Ferigno was de enige die rond de 2m was.
En nee Silk. Jij zal nooit mr. O deelnemer worden als zou je het willen :P
Denk je dat ik dan al eerder had moeten trainen / op jongere leeftijd moest beginnen met anabolen?
Sorry snuff, waar een opmerking van jou over lengte naar toe kan leiden. Als je het vervelend vind dan houd ik op.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment