Originally posted by Knulletje
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMerci beaucoup mon ami de tonnerre.
Nog 5 weken test/tren en vier weken test te gaan en dan maar hopen dat ik op de 115kg eindig.
140kg?
Eeuhm, ja, ik kan dat makkelijk hebben met mijn lengte dus waarom niet, hehehe.
succes
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post140 kg bij 1.92.....dat is groot. Mijn neef is 2 meter en die was 135 kg. Is ermee gestopt omdat het niet haalbaar was om met de top mee te draaien.
Ik wil gewoon groot worden en zien in hoeverre ik dat voor elkaar kan krijgen.
Eenmaal de gewenste massa zal ik verder kuren maar dan meer gericht op het polijsten van de spieren en symmetrie. Ik zal dan dus een totaal ander arsenaal van AS gaan aanspreken.
Maarja, zover ben ik nog lang niet.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postzo halve ochtend op me werk bezig geweest om je topic door te lezen, mooi dat het goed gaat snuff en leuk om te lezen.
Succes.
Ja, zoals je waarschijnlijk gezien hebt zat er ook een hoop off-topic geouwehoer tussen van mijn BN vrienden.
Comment
-
ach ja dat is vaste prik hierzo, ik kan er meestal wel om lachen, maar is soms ook erg irritant.
SSchelden off topic ouwehoeren etc. het zou verboden moeten worden , alhowel ik me er ook wel eens schuldig aan maak.
Wel lekker tijdverdrijf terwijl ik op me werk zit, iig keep up the good work.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postach ja dat is vaste prik hierzo, ik kan er meestal wel om lachen, maar is soms ook erg irritant.
SSchelden off topic ouwehoeren etc. het zou verboden moeten worden , alhowel ik me er ook wel eens schuldig aan maak.
Wel lekker tijdverdrijf terwijl ik op me werk zit, iig keep up the good work.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTis niet mijn bedoeling om iets in de vorm van een competitie te doen ofzo.
Ik wil gewoon groot worden en zien in hoeverre ik dat voor elkaar kan krijgen.
Eenmaal de gewenste massa zal ik verder kuren maar dan meer gericht op het polijsten van de spieren en symmetrie. Ik zal dan dus een totaal ander arsenaal van AS gaan aanspreken.
Maarja, zover ben ik nog lang niet.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Mogge.
Aangezien ik ook afgelopen week weer ben aangekomen word mijn voedsel-intake ook nu opgeschroefd.
De extra intake omvat een 6e ei in de morgen, 1 eetlepel olijfolie meer in mijn kip/champignions en 25 gram noten die ik dan verdeel over mijn 4 porties die ik dagelijks nuttig.
Ik kom hiermee op een totaal van 6747kcal.
KEV = 594,3/524,7/255,1 oftewel 43,25%/38,18%/18,57% = 100%
Heb grapefruitsap uit mijn voedingsschema gehaald omdat ik dit gebruikte om de effectiviteit van dianabol te bevorderen. Daar vandaag mijn laatste dag d-bol is heb ik de gf-sap dus even niet nodig. Over 4 weken zal gf-sap weer deel uit gaan maken van mijn dieet daar ik dan start met 5 weken oxandrolone, oftewel anavar. Ook de werking van anavar kun je met gf-sap laten toenemen.
Ben ik aan het eind van week 6 van mijn kuur weer aangekomen zal ik mijn calorie-intake naar 7000 kcal per dag gaan opvoeren.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostHoe is het met je blessure?
Net boven mijn elleboog-gewricht aan de voorkant.
Het is een pees net onder mijn triceps.
Op dit moment draag ik 2 speciale steunkouzen over beide armen met een soortemet tijgerbalsem om het warm en soepel te houden.
Het heelt maar heb het vermoeden dat 2 dagen rust niet voldoende is.
Afgelopen weekend ook die rust genomen, maandag ging het nog wel maar na een dinsdag was het weer pet. Ik heb toen een woensdag en vrijdag pijnstillers genomen. Op vrijdag kwam de pijn er gewoon doorheen zetten.
Tis natuurlijk hardstikke stom om op die manier toch nog mijn work-out te doen.
Ik kijk het deze week aan, is er geen verbetering te bespeuren ga ik donderdag naar de dokter.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDat is mooi klote maat. Misschien overbelast. Je gaat zo hard vooruit dat je pezen het waarschijnlijk niet kunnen bolwerken. Voorzichtig he...
Denk je dat ze een beetje ontstoken zijn en dat anti-biotica misschien de oplossing kan zijn?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment