Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Keurig Snuff mansbeest... Gaat zeker goed joh, volhouden hoor....
    Dank je wel Knul maatje.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Merci beaucoup mon ami de tonnerre.
      Nog 5 weken test/tren en vier weken test te gaan en dan maar hopen dat ik op de 115kg eindig.

140kg?
      Eeuhm, ja, ik kan dat makkelijk hebben met mijn lengte dus waarom niet, hehehe.
      Nog een kuurtje of 3 / 4 en je bent er. Niet opgeven en doorgaan hé
      succes

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
        Nog een kuurtje of 3 / 4 en je bent er. Niet opgeven en doorgaan hé
        succes
        Ne pas de probleme.
        Ben daar te gedreven voor.

Comment

• 140 kg bij 1.92.....dat is groot. Mijn neef is 2 meter en die was 135 kg. Is ermee gestopt omdat het niet haalbaar was om met de top mee te draaien.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            140 kg bij 1.92.....dat is groot. Mijn neef is 2 meter en die was 135 kg. Is ermee gestopt omdat het niet haalbaar was om met de top mee te draaien.
            Tis niet mijn bedoeling om iets in de vorm van een competitie te doen ofzo.
            Ik wil gewoon groot worden en zien in hoeverre ik dat voor elkaar kan krijgen.
            Eenmaal de gewenste massa zal ik verder kuren maar dan meer gericht op het polijsten van de spieren en symmetrie. Ik zal dan dus een totaal ander arsenaal van AS gaan aanspreken.
            Maarja, zover ben ik nog lang niet.

Comment

• zo halve ochtend op me werk bezig geweest om je topic door te lezen, mooi dat het goed gaat snuff en leuk om te lezen.
              Succes.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                zo halve ochtend op me werk bezig geweest om je topic door te lezen, mooi dat het goed gaat snuff en leuk om te lezen.
                Succes.
                Haha, cheers quib.
                Ja, zoals je waarschijnlijk gezien hebt zat er ook een hoop off-topic geouwehoer tussen van mijn BN vrienden.

Comment

• ach ja dat is vaste prik hierzo, ik kan er meestal wel om lachen, maar is soms ook erg irritant.
                  SSchelden off topic ouwehoeren etc. het zou verboden moeten worden , alhowel ik me er ook wel eens schuldig aan maak.
                  Wel lekker tijdverdrijf terwijl ik op me werk zit, iig keep up the good work.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    ach ja dat is vaste prik hierzo, ik kan er meestal wel om lachen, maar is soms ook erg irritant.
                    SSchelden off topic ouwehoeren etc. het zou verboden moeten worden , alhowel ik me er ook wel eens schuldig aan maak.
                    Wel lekker tijdverdrijf terwijl ik op me werk zit, iig keep up the good work.
                    Cheers buddy, en gewoon blijven volgen want het is nog lang niet ten einde.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Tis niet mijn bedoeling om iets in de vorm van een competitie te doen ofzo.
                      Ik wil gewoon groot worden en zien in hoeverre ik dat voor elkaar kan krijgen.
                      Eenmaal de gewenste massa zal ik verder kuren maar dan meer gericht op het polijsten van de spieren en symmetrie. Ik zal dan dus een totaal ander arsenaal van AS gaan aanspreken.
                      Maarja, zover ben ik nog lang niet.
                      komt vast wel goed volgens mij
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Mogge.
                        Aangezien ik ook afgelopen week weer ben aangekomen word mijn voedsel-intake ook nu opgeschroefd.
                        De extra intake omvat een 6e ei in de morgen, 1 eetlepel olijfolie meer in mijn kip/champignions en 25 gram noten die ik dan verdeel over mijn 4 porties die ik dagelijks nuttig.
                        Ik kom hiermee op een totaal van 6747kcal.
                        KEV = 594,3/524,7/255,1 oftewel 43,25%/38,18%/18,57% = 100%
                        Heb grapefruitsap uit mijn voedingsschema gehaald omdat ik dit gebruikte om de effectiviteit van dianabol te bevorderen. Daar vandaag mijn laatste dag d-bol is heb ik de gf-sap dus even niet nodig. Over 4 weken zal gf-sap weer deel uit gaan maken van mijn dieet daar ik dan start met 5 weken oxandrolone, oftewel anavar. Ook de werking van anavar kun je met gf-sap laten toenemen.
                        Ben ik aan het eind van week 6 van mijn kuur weer aangekomen zal ik mijn calorie-intake naar 7000 kcal per dag gaan opvoeren.
                        Laterzzzzz.

Comment

• Hoe is het met je blessure?

Comment

Hoe is het met je blessure?
                            Tis nu beide armen.
                            Net boven mijn elleboog-gewricht aan de voorkant.
                            Het is een pees net onder mijn triceps.
                            Op dit moment draag ik 2 speciale steunkouzen over beide armen met een soortemet tijgerbalsem om het warm en soepel te houden.
                            Het heelt maar heb het vermoeden dat 2 dagen rust niet voldoende is.
                            Afgelopen weekend ook die rust genomen, maandag ging het nog wel maar na een dinsdag was het weer pet. Ik heb toen een woensdag en vrijdag pijnstillers genomen. Op vrijdag kwam de pijn er gewoon doorheen zetten.
                            Tis natuurlijk hardstikke stom om op die manier toch nog mijn work-out te doen.
                            Ik kijk het deze week aan, is er geen verbetering te bespeuren ga ik donderdag naar de dokter.

Comment

• Dat is mooi klote maat. Misschien overbelast. Je gaat zo hard vooruit dat je pezen het waarschijnlijk niet kunnen bolwerken. Voorzichtig he...

Comment

Dat is mooi klote maat. Misschien overbelast. Je gaat zo hard vooruit dat je pezen het waarschijnlijk niet kunnen bolwerken. Voorzichtig he...
                                Nee precies, die moeten ook meegroeien en sterker worden.
                                Denk je dat ze een beetje ontstoken zijn en dat anti-biotica misschien de oplossing kan zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X