Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag weer getraint.
    Hier mijn schema:

Chest

Smith Machine Bench Press 6 sets:
    40x20reps, 60x10reps, 80x10reps, 100x5reps (fail), 60x12reps, 40x18reps kg

Incline Smith Machine Bench Press 5 sets:
    40x12reps, 60x6reps, 65x6reps, 70x4reps, 40x14reps kg PR

Dumbbell Fly’s 4x10:
    20, 22x7resp, 24x5reps, 24x5reps kg

Cable Flyes 5 sets:
    10x20reps, 15x10reps, 20x6reps, 20x6reps, 10x20reps kg

Triceps

Cable Pushdown 5x10:
    25x20reps, 30, 35, 40, 45x7reps (fail) kg PR

Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
    10, 12,5, 15, 20x6reps kg PR

Skullcrushers 5 sets:
    30x10reps, 35x10reps, 40x5reps, 45x3reps, 30x12reps PR

Ging op zich helemaal niet slecht.
    Was voor mij weer ff wennen de bench press, maar zie dat het nog steeds snor zit. Hier ga ik voorlopig even mee door want ik wil het gewicht rustigjes aan omhoog gooien. Nu was het ff aftasten.
    Mijn kracht blijft maar toenemen, weer genoeg PR-etjes.
    Ben vandaag voor het eerst in 5 weken off van de orals, geen dianabol meer dus.
    We zullen zien wat er met mijn kracht gaat gebeuren deze week.
    Was op de sportschool en zag dat er een personal trainer en zijn pupil naar mij aan het kijken waren. Even later hadden ze een bench naast mij en kon ik horen dat ze het over AS hadden. Nou ja, tuurlijk niet gereageerd maar heb het vermoeden dat ze dat deden om zo te proberen mijn aandacht te trekken. Die hebben natuurlijk ook hun ogen niet in hun broekzak en zien mij enorm snel vooruit gaan hehehe.
    Net mijn elfde test/tren gezet, het ging helemaal goed dus dat was ff lekker.
    Ook mijn dagelijkse HCG. Ballen zijn nog niet van grootte veranderd.
    Op mijn linker-arm na alles gezond, geen bijwerkingen whatsoever.
    Nu maar weer lekker aankomen deze week, op naar de 110kg joepie!
    Laterzzzzz.

Nog iets vreemds, mijn flyes waren knudde vandaag, normaal pak ik veel meer, zal dat door het bankdrukken komen???
    Last edited by Snuff-Sann; 08-02-2010, 19:50.

Comment

• Originally posted by snipke View Post
      ik heb het ook aan mijn kloten, deze middag iets willen tillen en smak er schiet iets in mijn elleboog, kan hem totaal niet meer bewegen, maar ga morgen toch proberen te trainen

Veel succes bro

Grtz
      Trouwens Snip, wist niet dat jij je kloten aan je elleboog had hangen hahahaha.

Comment

• ballen zo groot kan je niet enkel in je boxershort verstoppen die moet je delen met andere lichaamsdelen

Grtz
        stil growing

Comment

• als het goed is zal de kracht die je met DBol heb behaald gewoon behoudt. Ben de mijne nog niet kwijt geraakt in ieder geval. En als je zwaar benched dan is de borst stuk leger waardoor flye's en andere oefeningen zwaarder worden.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            als het goed is zal de kracht die je met DBol heb behaald gewoon behoudt. Ben de mijne nog niet kwijt geraakt in ieder geval. En als je zwaar benched dan is de borst stuk leger waardoor flye's en andere oefeningen zwaarder worden.
            Dat denk ik ook ja, zal het morgen wel voelen hehehe, yummie.
            In mijn eerste kuur ook dianabol genomen, die kracht was ik ook niet kwijtgeraakt dus heb je daarmee helemaal gelijk.

Comment

• Heb al verschillende keren mensen horen roepen dat d-bol bijna alleen maar vocht is en dat je er vrij weinig van over houdt. Dit is dus complete bullshit?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Nee geen complete bullshit. Voor massa verlies je bijna alles weer, maar de krachtwinst blijft.

Comment

• Het is gewoon een enorme mooie stap naar de inkick van testosteron.
                  Met een grotere kracht maak je gewoon een grotere gain in je kuur.
                  Dianabol is zeker op dit moment mijn favoriete oral.
                  Niet om de massa want het enigste dat het doet is je lichaam wat opblazen maar om de krachtstoename.

Comment

• Meer kracht resulteert toch indirect ook in meer massa? Dus in dat opzicht zou de d-boll dan zeker ook wel een meerwaarde hebben op dat gebied, zij het misschien niet direct. En dus niet alleen met betrekking op kracht. Of zie ik dat verkeerd?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                      Meer kracht resulteert toch indirect ook in meer massa? Dus in dat opzicht zou de d-boll dan zeker ook wel een meerwaarde hebben op dat gebied, zij het misschien niet direct. En dus niet alleen met betrekking op kracht. Of zie ik dat verkeerd?
                      Volgens mij is het indirect.
                      Doordat je meer kracht hebt zul je waarschijnlijk meer kleine spiervezeltjes laten scheuren die dan weer herstellen en dikker worden.
                      Wanneer je test gebruikt zal het herstellen ook nog eens veel sneller gaan dus zul je minder lang hoeven te wachten op zichtbaar resultaat.

Comment

• Oke snuff, nu een ander verhaal.

Hardsteel

Explain that.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Hardsteel was bruut helaas hoor je niets meer van m
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Hardsteel = mutant.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                              Oke snuff, nu een ander verhaal.

Hardsteel

Explain that.
                              Wat valt er uit te leggen?
                              Zie gewoon een gelijkenis tussen hem en Brutal Mass, that's all.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                als het goed is zal de kracht die je met DBol heb behaald gewoon behoudt. Ben de mijne nog niet kwijt geraakt in ieder geval. En als je zwaar benched dan is de borst stuk leger waardoor flye's en andere oefeningen zwaarder worden.
                                dat merk ik ook altijd ja...
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X