hoe gaat het met je ontstoken pees? heeft de zalf geholpen?
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat valt er uit te leggen?
Zie gewoon een gelijkenis tussen hem en Brutal Mass, that's all.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by peso View Posthoe gaat het met je ontstoken pees? heeft de zalf geholpen?
Originally posted by sch00m View PostIk bedoelde meer het effect van D-bol. Dat je er kwa massa niet veel aan hebt.
Maar mocht hij eerlijk geweest zijn heb ik echt nog nooit zoiets gezien.
Oke, toen hij startte was hij al heel erg droog en vrij gespiert. Denk dat de d-bol zijn spiervezels vol met water heeft gepompt.
Twas wel een kerel die geilde op z'n eigen lichaam hehehe.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHeb de zalf nog niet bro, ga die donderdag halen en ook tabletten. Heb het een beetje druk.
Eeeuhm, of hij heeft enorme goede genen of ik zie een addertje onder het gras, en dat addertje is dat hij niet helemaal eerlijk was en meer heeft genomen dan alleen d-bol.
Maar mocht hij eerlijk geweest zijn heb ik echt nog nooit zoiets gezien.
Oke, toen hij startte was hij al heel erg droog en vrij gespiert. Denk dat de d-bol zijn spiervezels vol met water heeft gepompt.
Twas wel een kerel die geilde op z'n eigen lichaam hehehe.
Comment
-
Yep, dat zeker hehehe.
Maar vandaag waren mijn benen en kuiten aan de beurt.
Afgelopen 2 weken wel enorme last van mijn arm tijdens de squats dus besloot ik vandaag om deze oefening te laten voor wat hij is gewoonweg om mijn arm meer rust te geven. Ben een beetje als een masseur bezig geweest en kom tot de ontdekking dat het pijnlijke gedeelte zich net boven mijn elleboog aan de zijkant bevind en dat het best eens een peesaanhechting kan zijn. Ook mijn andere arm heeft het zij het in een veel mindere mate.
Tis dus pees met aanhechting. Donderdag haal ik de creme en tabletten en dan maar zien wat er gaat gebeuren. Door een druk leventje ben ik niet in staat dit eerder te halen.
Morgen zal ik met wat pijnstillers mijn schouders en abs doen.
Oke, vandaag dus mijn benen en kuiten.
Squats laten zitten en normaal gesproken doe ik een tweede oefening voor mijn kuiten, op de smith machine calfe raise maar dan sta ik in een zelfde houding als squats dus ook die oefening heb ik laten varen.
Hier mijn schema:
Legs:
Machine Seated Leg Press 6x10:
30repsx50 kg
100, 120, 140, 160, 180, 200 kg
Leg Extension 4x10:
50kgx20reps
80, 85, 90, 100 kg PR
Machine Seated Leg Curl 4x10:
75, 80, 85 (3xforced), 90 (5xforced) kg
Glute Machine 5x10:
30, 35, 40, 50, 55 kg PR
Calves:
Machine Calf Extension 4x30 (fast reps): PR
65, 75, 85, 85 kg
Heb mijn persoonlijk record op de leg press geevenaard dus volgende week ga ik daar ff een PR-etje van maken.
Op de leg curl na overal weer een verbetering in PR's.
Het gaat nog steeds heel erg lekker.
Laterzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostVolgens mij is het indirect.
Doordat je meer kracht hebt zul je waarschijnlijk meer kleine spiervezeltjes laten scheuren die dan weer herstellen en dikker worden.
Wanneer je test gebruikt zal het herstellen ook nog eens veel sneller gaan dus zul je minder lang hoeven te wachten op zichtbaar resultaat.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat zou er van hem geworden zijn als hij die tweede kuur waar hij het over had inderdaad gedaan heeft?
De Hulk???The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat zou er van hem geworden zijn als hij die tweede kuur waar hij het over had inderdaad gedaan heeft?
De Hulk???Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Vandaag kan ik meedelen dat ik de eerste echte OFF-DAY van mijn tweede kuur heb mogen beleven, werd er echter niet echt vrolijk van.
Nou ja , rottigheid begon al op m'n werk. Mijn schouders voelden zeer vermoeid aan. Denk dat de reden hiervoor te vinden was op een afgelopen maandag toen ik voor het eerst sinds enige tijd de bench press weer hanteerde en tevens ook de incline. Die twee oefeningen hebben mijn schouders al een aardige opdoffer gegeven. En aangezien vandaag mijn schouders nou net eventjes op het menu stonden zag ik de bui al hangen.
Uurtje voor de training wat pijnstillers ingenomen ivm mijn pees-blessure, om 2 uur ging ik naar de sportschool.
Ben gestart op de Smith Machine en deed shoulder press front en behind neck. Op zich ging dat wel, ben rustigjes op gaan bouwen, niet echt geknald omdat ik niet wist of mijn armpezen het zouden gaan houden, ik bedoel of ik er pijn aan kreeg. Nee, helemaal niets.
Toen naar een spiegel gelopen met wat dumbbells om de lateral raise te doen.
Maar toen ging het fout. Tijdens mijn eerste set voelde ik een zeurende pijn in mijn rechterschouder opkomen. Het was gewoon een irritante zemelpijn, normaal gesproken is dat maar even maar nu bleef het echt zeuren. Ben natuurlijk geen watje en ook vrij koppig dus ben gewoon doorgegaan met mijn training. Jammer genoeg had ik met de rest van mijn schouder training voortdurend die zeurende pijn.
Tis nu weer weg dus hoop dat het ook wegblijft.
Tis een beetje vreemd dat ik van mijn pezen totaal geen last heb ondervonden.
Helaas totaal geen PR's, dus kan ik met zekerheid zeggen dat ik een off-day had.
Afijn, hier de cijfertjes:
Shoulders
Smith Machine Shoulder Press Front 5x10:
Loose Bar x 30reps
40, 45, 50, 55x8reps (fail), 60x7reps kg
Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 5x10:
Loose Bar x 30reps
30, 40, 50x5reps, 50x5reps, 30 kg
Dumbbell Lateral Raise 4x10:
10, 10, 12, 12 kg
Cable Front Raise 4x10:
20, 25, 30, 35x7reps kg
Reverse Flyes 4x10:
12, 12, 12, 12 kg
Abs
Barbell Waist Twist:
4x100
Machine Abdominal Crunch 4 sets:
65x35reps, 65x25reps, 65x18reps, 65x15reps kg
Lying Crunches:
4x50
Gelukkig heb ik morgen een rustdag.
Even die pees-creme en tabletten halen en zien of het wat voor mijn pezen kan betekenen.
Ook morgen mijn 12e test/tren zetten.
Laterzzzzz.Last edited by Snuff-Sann; 10-02-2010, 19:26.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
24 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment