Bij mij zijn de schouders vaak stroef. Dan rek ik ze op en hoor dan een knak. Vervolgens twee dagen een zeurend gevoel alsof me schouders gewoon aan het verzuren zijn zonder enige training. Best irritant als je dan schouders moet gebruiken bij een oefening inderdaad
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostBij mij zijn de schouders vaak stroef. Dan rek ik ze op en hoor dan een knak. Vervolgens twee dagen een zeurend gevoel alsof me schouders gewoon aan het verzuren zijn zonder enige training. Best irritant als je dan schouders moet gebruiken bij een oefening inderdaad
In mijn rechterarm heb ik al een paar weken een tinteling.
Comment
-
Ik hoop het wel :P
Heb het voornamelijk met bankdrukken gehad. Daarna een week 20reppers, een week 15reppers en toen 10reppers gedaan en een nieuw PR gezet. Daarna geen last meer gehad er van. Maar nu heb ik het met Hang Cleans wel weer. Het gewicht komt met redelijke vaart naar beneden donderen en dat is een aanslag op de onderarmen en ellebogen waar je U tegen zegt :S
Comment
-
Net de 12e test/tren shot gezet, het ging weer van een leien dakje.
Nou Sch00mpie, je zult het niet willen geloven maar het is pijnloos, zeer simpel en voor je het weet zit het erin. Geen reden tot paniek of wat dan ook.
Je zult zien dat het een koud kunstje is.
Wil je nog meer weten over de juiste wijze van zetten kun je me altijd PM'en bro.
Comment
-
Thanks gab
Ik ben al sinds kinds of aan, als de schijt voor spuiten. Heb het geluk (of mischien pech) dat ik eigelijk zelden tot nooit ziek ben. Dus heb al jaren geen bloed meer hoeven te laten prikken. Vroeger moesten ze me met 4 man vast houden. De doctor, 2 assistentes en mijn vader en kregen ze het niet voor mekaar. Ik heb tegen mezelf gezegt dat ik het ZELF ga doen. Als ik de ballen niet heb om het zelf te doen dan doe ik het NIET. Dus ook geen vriend, mijn moeder of mijn vriendin maar gewoon zelf. Maar ik ga mezelf niet al te gek maken en we zien wel hoe het loopt. Het komt allemaal goed, het is in ieder geval al een gerust stelling dat ik bij jullie terecht kan voor alle hint, tips en trucks.
Thanks!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
pfft...dat is normaal. Volgens me ouders moest ik vroeger als kind ingeent worden en moesten ze me ook met 6 man vast houden. Nu is het gewoon prikken. Dingen veranderen. Net zoals voeding. Dingen die ik vroeger lekker vind ga ik nu van over me nek en vice versa.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostThanks gab
Ik ben al sinds kinds of aan, als de schijt voor spuiten. Heb het geluk (of mischien pech) dat ik eigelijk zelden tot nooit ziek ben. Dus heb al jaren geen bloed meer hoeven te laten prikken. Vroeger moesten ze me met 4 man vast houden. De doctor, 2 assistentes en mijn vader en kregen ze het niet voor mekaar. Ik heb tegen mezelf gezegt dat ik het ZELF ga doen. Als ik de ballen niet heb om het zelf te doen dan doe ik het NIET. Dus ook geen vriend, mijn moeder of mijn vriendin maar gewoon zelf. Maar ik ga mezelf niet al te gek maken en we zien wel hoe het loopt. Het komt allemaal goed, het is in ieder geval al een gerust stelling dat ik bij jullie terecht kan voor alle hint, tips en trucks.
Thanks!
Ik dacht gewoon dat ik naar het ziekenhuis moest voor een tetanus prik.
Ja, niet leuk maar het moest gewoon.
Maar weet je waar ik achter kwam?
Dat het gewoon geen ruk voorstelt, echt niet.
Ik had dat ook niet verwacht maar het is pijnloos, je voelt helemaal niks, nada, noppes.
Het probleem is dat je die barriere door moet, je gaat jezelf prikken en dat is vreemd, maar eenmaal dat gedaan zul je zien dat het een peuleschil is.
De eerste keer krijg je een enorme adrenaline-kick waar je dan een uurtje of 2 mee zoet bent hehehe.
Geloof me bro, het stelt echt geen ruk voor.
Ow ja, en eenmaal voor de eerste keer geinjecteerd voel je je pas een echte vent.
Voldaan, trots en klaar voor de volgende.Last edited by Snuff-Sann; 11-02-2010, 19:33.
Comment
-
Bang zijn voor naalden is meer bang voor het onbekende. Als ze eenmaal prikken merk je eigenlijk niet eens dat ie dr in zit. Zit gewoon achter je oren.
Bij as spuiten zou ik eerder bang zijn voor het goedje wat je in je reet spuit dan voor de naald zelf.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostBang zijn voor naalden is meer bang voor het onbekende. Als ze eenmaal prikken merk je eigenlijk niet eens dat ie dr in zit. Zit gewoon achter je oren.
Bij as spuiten zou ik eerder bang zijn voor het goedje wat je in je reet spuit dan voor de naald zelf.
Originally posted by Falstyr View PostDingen in me reet stoppen ben ik gewoon bang voor ongeacht of het een naald is of niet :S
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment