Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij mij zijn de schouders vaak stroef. Dan rek ik ze op en hoor dan een knak. Vervolgens twee dagen een zeurend gevoel alsof me schouders gewoon aan het verzuren zijn zonder enige training. Best irritant als je dan schouders moet gebruiken bij een oefening inderdaad

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Bij mij zijn de schouders vaak stroef. Dan rek ik ze op en hoor dan een knak. Vervolgens twee dagen een zeurend gevoel alsof me schouders gewoon aan het verzuren zijn zonder enige training. Best irritant als je dan schouders moet gebruiken bij een oefening inderdaad
      Dat kun je wel stellen bro.
      In mijn rechterarm heb ik al een paar weken een tinteling.

Comment

• heb die tintelingen in me onderarmen. soms tijdens trainingen erg pijnlijke steken ook

Comment

heb die tintelingen in me onderarmen. soms tijdens trainingen erg pijnlijke steken ook
          Hm, laten we hopen dat het niet iets ernstigs is.
          Dat na verloop van tijd onze armen geamputeerd moeten worden.

Comment

• Denk dat het te maken heeft met de toename in gewichten/volume dat verplaatst wordt en dat de bot dichtheid niet snel genoeg toeneemt. Vandaar de (groei)-pijntjes. Althans dat is mijn theorie :P

Comment

Denk dat het te maken heeft met de toename in gewichten/volume dat verplaatst wordt en dat de bot dichtheid niet snel genoeg toeneemt. Vandaar de (groei)-pijntjes. Althans dat is mijn theorie :P
              Dus dat gaat weer weg?

Comment

• Ik hoop het wel :P
                Heb het voornamelijk met bankdrukken gehad. Daarna een week 20reppers, een week 15reppers en toen 10reppers gedaan en een nieuw PR gezet. Daarna geen last meer gehad er van. Maar nu heb ik het met Hang Cleans wel weer. Het gewicht komt met redelijke vaart naar beneden donderen en dat is een aanslag op de onderarmen en ellebogen waar je U tegen zegt :S

Comment

• Net de 12e test/tren shot gezet, het ging weer van een leien dakje.
                  Nou Sch00mpie, je zult het niet willen geloven maar het is pijnloos, zeer simpel en voor je het weet zit het erin. Geen reden tot paniek of wat dan ook.
                  Je zult zien dat het een koud kunstje is.
                  Wil je nog meer weten over de juiste wijze van zetten kun je me altijd PM'en bro.

Comment

• Thanks gab

Ik ben al sinds kinds of aan, als de schijt voor spuiten. Heb het geluk (of mischien pech) dat ik eigelijk zelden tot nooit ziek ben. Dus heb al jaren geen bloed meer hoeven te laten prikken. Vroeger moesten ze me met 4 man vast houden. De doctor, 2 assistentes en mijn vader en kregen ze het niet voor mekaar. Ik heb tegen mezelf gezegt dat ik het ZELF ga doen. Als ik de ballen niet heb om het zelf te doen dan doe ik het NIET. Dus ook geen vriend, mijn moeder of mijn vriendin maar gewoon zelf. Maar ik ga mezelf niet al te gek maken en we zien wel hoe het loopt. Het komt allemaal goed, het is in ieder geval al een gerust stelling dat ik bij jullie terecht kan voor alle hint, tips en trucks.

Thanks!
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• pfft...dat is normaal. Volgens me ouders moest ik vroeger als kind ingeent worden en moesten ze me ook met 6 man vast houden. Nu is het gewoon prikken. Dingen veranderen. Net zoals voeding. Dingen die ik vroeger lekker vind ga ik nu van over me nek en vice versa.

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                        Thanks gab

Ik ben al sinds kinds of aan, als de schijt voor spuiten. Heb het geluk (of mischien pech) dat ik eigelijk zelden tot nooit ziek ben. Dus heb al jaren geen bloed meer hoeven te laten prikken. Vroeger moesten ze me met 4 man vast houden. De doctor, 2 assistentes en mijn vader en kregen ze het niet voor mekaar. Ik heb tegen mezelf gezegt dat ik het ZELF ga doen. Als ik de ballen niet heb om het zelf te doen dan doe ik het NIET. Dus ook geen vriend, mijn moeder of mijn vriendin maar gewoon zelf. Maar ik ga mezelf niet al te gek maken en we zien wel hoe het loopt. Het komt allemaal goed, het is in ieder geval al een gerust stelling dat ik bij jullie terecht kan voor alle hint, tips en trucks.

Thanks!
                        Weet je hoe ik me geestelijk voor de eerste keer voorbereidde?
                        Ik dacht gewoon dat ik naar het ziekenhuis moest voor een tetanus prik.
                        Ja, niet leuk maar het moest gewoon.
                        Maar weet je waar ik achter kwam?
                        Dat het gewoon geen ruk voorstelt, echt niet.
                        Ik had dat ook niet verwacht maar het is pijnloos, je voelt helemaal niks, nada, noppes.
                        Het probleem is dat je die barriere door moet, je gaat jezelf prikken en dat is vreemd, maar eenmaal dat gedaan zul je zien dat het een peuleschil is.
                        De eerste keer krijg je een enorme adrenaline-kick waar je dan een uurtje of 2 mee zoet bent hehehe.
                        Geloof me bro, het stelt echt geen ruk voor.

Ow ja, en eenmaal voor de eerste keer geinjecteerd voel je je pas een echte vent.
                        Voldaan, trots en klaar voor de volgende.
                        Last edited by Snuff-Sann; 11-02-2010, 19:33.

Comment

• Bang zijn voor naalden is meer bang voor het onbekende. Als ze eenmaal prikken merk je eigenlijk niet eens dat ie dr in zit. Zit gewoon achter je oren.
                          Bij as spuiten zou ik eerder bang zijn voor het goedje wat je in je reet spuit dan voor de naald zelf.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Dingen in me reet stoppen ben ik gewoon bang voor ongeacht of het een naald is of niet :S

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                              Bang zijn voor naalden is meer bang voor het onbekende. Als ze eenmaal prikken merk je eigenlijk niet eens dat ie dr in zit. Zit gewoon achter je oren.
                              Bij as spuiten zou ik eerder bang zijn voor het goedje wat je in je reet spuit dan voor de naald zelf.
                              Precies, het stelt gewoon niet echt wat voor, je moet wel weten wat je aan het doen bent natuurlijk, altijd steriel en nooit iets meer dan 1 keer gebruiken.
                              Originally posted by Falstyr View Post
                              Dingen in me reet stoppen ben ik gewoon bang voor ongeacht of het een naald is of niet :S
                              Hahaha, dacht toch echt dat er laatst nog een halterschijf je hol in ging.

Comment

• Hoe is het je met je blessure?
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X