Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Ik zou weight gainers als shakes gaan toevoegen ipv whey shakes.
    Want?

Comment

• Steeds meer eiwitten verhogen heeft op moment ook weinig zin meer. En steeds meer noten toevoegen vond ik zelf ook niet meer geslaagd op den duur. Zat zelf te denken aan weight gainers. Zit van alles en is ook vloeibaar en je werkt zo een lading kcal weg als het moet.

Comment

Steeds meer eiwitten verhogen heeft op moment ook weinig zin meer. En steeds meer noten toevoegen vond ik zelf ook niet meer geslaagd op den duur. Zat zelf te denken aan weight gainers. Zit van alles en is ook vloeibaar en je werkt zo een lading kcal weg als het moet.
        Hm oke, maar er is 1 probleem.
        In vrijwel alle weight-gainers zit suiker, en laat ik dat nou even niet willen hebben.
        De whey en starch die ik gebruik zijn suikervrij.
        De overtollige eiwitten en vetten hebben misschien met de hoeveelheid die ik nuttig geen echte rol meer maar het zijn wel calorieen en omdat ik ook al aardig hoog in koolhydraten zit.

Comment

• op een bepaald punt zijn de hoeveelheid eiwitten zo hoog dat het eerder een gif is. vandaar dat ik het geen toegevoegde waarde meer hebben. Je ver over de 500gr eiwitten heen man...zelfs de pro's zitten niet zo hoog :O Dan is het wel verstandig om naar wat anders te kijken om toe te voegen.

Comment

op een bepaald punt zijn de hoeveelheid eiwitten zo hoog dat het eerder een gif is. vandaar dat ik het geen toegevoegde waarde meer hebben. Je ver over de 500gr eiwitten heen man...zelfs de pro's zitten niet zo hoog :O Dan is het wel verstandig om naar wat anders te kijken om toe te voegen.
            Is het ergens bewezen dan dat meer dan 500gr schadelijk is?
            Ben wel benieuwd.

Comment

• kan geen bron uit me blote kop vermelden, maar herinner een discussie hier op het forum met bronnen. Hierin werd vermeld vanaf wel punt de waarde per MMOL ofzo giftig was voor het lichaam. Maar je moest zoveel nemen per dag daar komen de meeste mensen niet aan dus nam de moeite niet om de details te onthouden, maar als ik zie hoeveel jij neemt zou het me niet verbazen als jij wel in die buurt kwam.

Comment

kan geen bron uit me blote kop vermelden, maar herinner een discussie hier op het forum met bronnen. Hierin werd vermeld vanaf wel punt de waarde per MMOL ofzo giftig was voor het lichaam. Maar je moest zoveel nemen per dag daar komen de meeste mensen niet aan dus nam de moeite niet om de details te onthouden, maar als ik zie hoeveel jij neemt zou het me niet verbazen als jij wel in die buurt kwam.
                En maakt het verschil tussen dierlijk en plantaardig wat uit?

Comment

op een bepaald punt zijn de hoeveelheid eiwitten zo hoog dat het eerder een gif is. vandaar dat ik het geen toegevoegde waarde meer hebben. Je ver over de 500gr eiwitten heen man...zelfs de pro's zitten niet zo hoog :O Dan is het wel verstandig om naar wat anders te kijken om toe te voegen.
                  Ik heb hier een boek van Ronnie coleman. 650 gram eiwitten. Er zijn wel pro's die nog hoger zitten dan 500 kcal.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    En maakt het verschil tussen dierlijk en plantaardig wat uit?
                    Zoals ik zei. details heb ik niet onthouden :P

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                      Ik heb hier een boek van Ronnie coleman. 650 gram eiwitten. Er zijn wel pro's die nog hoger zitten dan 500 kcal.
                      Thnx Ash, het kan dus wel.
                      Ik zal hier in ieder geval vanavond eens wat over opzoeken.
                      En je bedoelt natuurlijk:'die nog hoger zitten dan 500 gram'.

Comment

Thnx Ash, het kan dus wel.
                        Ik zal hier in ieder geval vanavond eens wat over opzoeken.
                        En je bedoelt natuurlijk:'die nog hoger zitten dan 500 gram'.

Si signore.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Is het ergens bewezen dan dat meer dan 500gr schadelijk is?
                          Ben wel benieuwd.
                          Het gaat er niet alleen om of het schadelijk of niet. Op den duur is je intake ook zo hoog geworden dat je er lichamelijk niets meer mee kan en het dus niet kan gebruiken. Bedoel, stel dat je een eiwit behoefte hebt van 100 gram (ik noem maar wat) en je eet er 200 om een overschot te creeren die nodig is bij het bouwen van spiermassa. Als jij dan 500 gram naar binnen gaat werken is dat veel meer dan je lichaam nodig heeft en kan het er verder nog vrij weinig mee. Meer eiwit betekent niet altijd per se meer opbouw van spiermassa. Al is het natuurlijk niet gek om te denken van wel.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                            Het gaat er niet alleen om of het schadelijk of niet. Op den duur is je intake ook zo hoog geworden dat je er lichamelijk niets meer mee kan en het dus niet kan gebruiken. Bedoel, stel dat je een eiwit behoefte hebt van 100 gram (ik noem maar wat) en je eet er 200 om een overschot te creeren die nodig is bij het bouwen van spiermassa. Als jij dan 500 gram naar binnen gaat werken is dat veel meer dan je lichaam nodig heeft en kan het er verder nog vrij weinig mee. Meer eiwit betekent niet altijd per se meer opbouw van spiermassa. Al is het natuurlijk niet gek om te denken van wel.
                            Dat weet ik kerel, tis enkel en alleen maar om aan de calorieen te komen.
                            Ik weet van mezelf dat ik echt hoog in de cals moet gaan zitten wil ik uberhaubt wat aankomen. Dit komt mede door mijn enorme snelle stofwisseling en door een druk leventje. Aangezien ik al vrij hoog in de koolhydraten zit schroef ik mijn eiwitten en vetten op. Tot op heden heeft dit niet tot drastische problemen geleid, dus zal ik er ook mee doorgaan. Er is volgens mij ook geen aantoonbar bewijs dat het slecht is voor de gezondheid.
                            Dacht dat Gen dat laatst ook zei dat er nog niemand kon aantonen dat het nare gevolgen kon hebben.
                            Tevens wil ik een verhouding KEV op 40/40/20 hebben, op dit moment zit ik met eiwitten slechts op een kleine 39% en vetten niet eens 18%.
                            Dit betekent dat het aantal koolhydraten nog steeds te hoog is.
                            Het probleem ligt hem ook meer in de hoeveelheid die ik tot me neem, dan zien de getallen er al meteen enorm uit.

Comment

• Er zijn er die zeggen dat meer dan 5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht de nieren kan schaden.
                              Is nooit echt bewezen.
                              Er zijn er die zeggen dat ze van te veel eiwit geel gaan zweten.
                              Is nooit bewezen.
                              Wel kan het zijn dat je naar eierkoek gaat stinken, eiwitverbranding.
                              Kun je oplossen door meer te drinken.
                              Alle cal die je niet gebruikt word opgeslagen, 1 gram eiwit is 4 cal.
                              Het is algemeen bekend dat als je hard wilt worden dat je de carbs moet verlagen en de proteine verhoogd.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                                Er zijn er die zeggen dat meer dan 5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht de nieren kan schaden.
                                Is nooit echt bewezen.
                                Er zijn er die zeggen dat ze van te veel eiwit geel gaan zweten.
                                Is nooit bewezen.
                                Wel kan het zijn dat je naar eierkoek gaat stinken, eiwitverbranding.
                                Kun je oplossen door meer te drinken.
                                Alle cal die je niet gebruikt word opgeslagen, 1 gram eiwit is 4 cal.
                                Het is algemeen bekend dat als je hard wilt worden dat je de carbs moet verlagen en de proteine verhoogd.
                                Eierkoek? Hahaha.
                                Je bedoelt ammonia, ja daar heb ik een tijdje geleden last van gehad maar is nu helemaal verdwenen.
                                Ik drink meer dan 2 liter water per dag, dan nog veel thee en in de morgen een kop koffie.
                                Ik ga vandaag in ieder geval kijken of ik iets kan vinden of het schadelijk is zoveel eiwitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X