Ik maak me ook niet druk over dat je anavar wilt gebruiken, en je zal tijdens het gebruik van de anavar niets verliezen, wat normaal is want je hebt ondersteuning, maar je zal het wel verliezen als je stopt met de anavar. Je gaat u intake met 3500 kcal verlagen, dat is voor sommige mensen al een intake voor te bulken , het zou toch logisch zijn dat je zorgt dat nu zoveel mogelijk massa blijft behouden, wat toch het opzet van de kuur was. Je zegt zelf dat je niet teveel vet bent bijgekomen , wat normaal is , want je moet clean bulken.
Van mij mag je doen wat je wilt snuff, geef enkel raad, maar ik denk echt als je het doet dat je veel gaat verliezen.
U huidige intake moet behouden blijven zolang je dit gewicht hebt, dit is dus de fout dat vele maken in een kuur, heb het al tien keren gezegd, in een kuur moet je niet anders gaan doen dan zonder kuur, u intake moet hetzelfde blijven, wordt enkel aangepast als je meer massa krijgt
Grtz
Van mij mag je doen wat je wilt snuff, geef enkel raad, maar ik denk echt als je het doet dat je veel gaat verliezen.
U huidige intake moet behouden blijven zolang je dit gewicht hebt, dit is dus de fout dat vele maken in een kuur, heb het al tien keren gezegd, in een kuur moet je niet anders gaan doen dan zonder kuur, u intake moet hetzelfde blijven, wordt enkel aangepast als je meer massa krijgt
Grtz
Comment