Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik maak me ook niet druk over dat je anavar wilt gebruiken, en je zal tijdens het gebruik van de anavar niets verliezen, wat normaal is want je hebt ondersteuning, maar je zal het wel verliezen als je stopt met de anavar. Je gaat u intake met 3500 kcal verlagen, dat is voor sommige mensen al een intake voor te bulken , het zou toch logisch zijn dat je zorgt dat nu zoveel mogelijk massa blijft behouden, wat toch het opzet van de kuur was. Je zegt zelf dat je niet teveel vet bent bijgekomen , wat normaal is , want je moet clean bulken.

Van mij mag je doen wat je wilt snuff, geef enkel raad, maar ik denk echt als je het doet dat je veel gaat verliezen.
    U huidige intake moet behouden blijven zolang je dit gewicht hebt, dit is dus de fout dat vele maken in een kuur, heb het al tien keren gezegd, in een kuur moet je niet anders gaan doen dan zonder kuur, u intake moet hetzelfde blijven, wordt enkel aangepast als je meer massa krijgt

Grtz
    stil growing

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Heb je er wakker van gelegen? 06.00 uur
      Nee man hehehe, tis hier in Engeland een uur vroeger en moet altijd om 6 uur beginnen met werken. Dat betekent 7 uur nederlandse tijd. Ik ga altijd om 4.20u uit bed omdat ik mijn ontbijt klaarmaken moet en dat is best wel een opgave.
      Originally posted by snipke View Post
      Ik maak me ook niet druk over dat je anavar wilt gebruiken, en je zal tijdens het gebruik van de anavar niets verliezen, wat normaal is want je hebt ondersteuning, maar je zal het wel verliezen als je stopt met de anavar. Je gaat u intake met 3500 kcal verlagen, dat is voor sommige mensen al een intake voor te bulken , het zou toch logisch zijn dat je zorgt dat nu zoveel mogelijk massa blijft behouden, wat toch het opzet van de kuur was. Je zegt zelf dat je niet teveel vet bent bijgekomen , wat normaal is , want je moet clean bulken.

Van mij mag je doen wat je wilt snuff, geef enkel raad, maar ik denk echt als je het doet dat je veel gaat verliezen.
      U huidige intake moet behouden blijven zolang je dit gewicht hebt, dit is dus de fout dat vele maken in een kuur, heb het al tien keren gezegd, in een kuur moet je niet anders gaan doen dan zonder kuur, u intake moet hetzelfde blijven, wordt enkel aangepast als je meer massa krijgt

Grtz
      Ik luister altijd naar wat voor advies je mij geeft, omdat ik weet dat jij veel know how bezit. Daarom zal ik de anavar laten voor wat het is. De reden is quite simple, mijn BF neemt niet schrikbarend toe dus is er niet echt een reden om anavar te gaan gebruiken.
      Ik zal op mijn intake van 7500 kcal blijven, en eventueel verhogen naarmate ik meer massa aanzet.

Nog 1 vraag Snip, wat vind jij van het idee om toch de test met drie weken door te zetten?

Comment

• Hoelang zit je nu al aan de test, heb je het gevoel dat er meer in zit of een gevoel dat je vol zit, ja moeilijk uit te leggen zo.Maar ik deed zoiets altijd op gevoel

Grtz
        stil growing

Comment

• Anavar hoef je echt niet alleen te gaan nemen als je wilt afslanken. Persoonlijk kan ik wel wat beters verzinnen als je wilt afslanken. Anavar heb je meer aan als je al relatief laag in vet zit en wat meer hardheid wilt. Maar van wat ik begrijp geeft Masteron dan beter resultaat. Ondanks dat sommige zoals Genjuro en Generalix geilen op Anavar vind ik het een zwaar overschat oraaltje.

Als je het in huis hebt is het zonde om te laten staan. Zou het gewoon in je schema flikkeren en er nog wat extra gains uit de kuur proberen te halen.

Als je een snel metabolisme hebt, wat je als ecto wel hebt, dan hoef je inderdaad niet al te ver te zakken in kcal om af te vallen. Je kan het eventueel laten zakken in de laatste week of 3 en zo wat meer gevoeligheid voor voer creeeren. Dan kun je in de na-kuur weer net boven onderhoud eten. De eerste paar dagen vliegt je metabolisme iets omhoog zodat je eerder nog wat vet verliest terwijl je wel genoeg voer hebt om je gains merendeels te behouden. Maar goed dit is puur theorie. Heb zelf nog geen ervaring met na-kuur en behoud van gains. Maar heb wel ervaring met het tijdelijk verhogen van gevoeligheid e.d.

Ben benieuwd hoe dat te combineren. Want ik zit wel te cutten met een 1200-2000kcal eet patroon. Ga nu in de laatste 3 weken me kcal inname langzaam aan weer opschroeven zodat ik in de na-kuur op of beetje boven onderhoud zit tot eind mei. Dan zijn me wedstrijden weer voorbij en weer naturel verder cutten tot eind van de zomer. Met warm weer eten heb ik zo wie zo weinig zin in. Dan in het na-jaar beginnen met nieuwe kuur en shizzle.

Originally posted by snipke View Post
          Hoelang zit je nu al aan de test, heb je het gevoel dat er meer in zit of een gevoel dat je vol zit, ja moeilijk uit te leggen zo.Maar ik deed zoiets altijd op gevoel

Grtz
          Ben ook wel benieuwd wat je bedoeld met vol zitten. Heb persoonlijk pas het idee dat ik echt op gang ben vanaf week 12 en zit nu in week 17. Voor me gevoel wil ik nog wel door gaan, maar omdat het de eerste keer is mag ik de 20 weken helaas nog niet overschrijden. Lichaam moet wennen en al dat gedoe :P

Comment

• Originally posted by snipke View Post
            Hoelang zit je nu al aan de test, heb je het gevoel dat er meer in zit of een gevoel dat je vol zit, ja moeilijk uit te leggen zo.Maar ik deed zoiets altijd op gevoel

Grtz
            Ik eindig zondag met mijn 8e week.
            Ik doe dan nog 2 weken Test/Tren en daarna nog 4 weken Test.
            Ik weet niet Snip, is ook nieuw voor mij maar ik heb zo'n vermoeden dat ik met die 3 weken nog meer massa kan gaan pakken, dit is slechts een vermoeden dus kan het niet met zekerheid zeggen.

Comment

• 3 weken met ana zul je niet reuze veel extra massa pakken. maar alle grammen tellen mee

Comment

• Hier ff mijn schema van vandaag.
                Kon weer aardig knallen.
                Seated Row nu met wide grip uitgevoerd, gaat veel makkelijker, dus volgende week nog wijder pakken en gewicht verhogen.
                De standing high pulley ging weer klote al heb ik wel mijn best erop gedaan.
                Al met al toch weer drie mooie PR's.
                Volgende week ga ik ervoor zorgen dat ik 50kg curlbar curl met 10 reps afsluit, ben er bijna, dan kan ik eindelijk het gewicht gaan verhogen naar 55kg.
                Genoeg geouwehoert, hier mijn schema:

Back:

Cable Close Grip Pulldown 4x10:
                20x35kg
                85, 90, 95 (2xforced), 100x6reps kg PR

Cable Seated Row Wide Grip 4x10:
                100, 130, 160, 160 kg

Dumbbell Bent-over Row 4x12:
                32, 32, 32, 32 kg

Smith Machine Shrugs 5 sets:
                40x20reps, 80x15reps, 100x10reps, 120x8reps, 120x8reps kg

Dumbbell Rotation Shrugs 4x10:
                24, 24, 24, 24 kg

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
                35, 40, 45, 50x9reps kg PR

Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
                15, 20, 25x6reps, 20x12reps kg

Standing Dumbbell Curl 4x10:
                14, 16, 18, 20 kg PR

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  3 weken met ana zul je niet reuze veel extra massa pakken. maar alle grammen tellen mee
                  Huh???
                  Niet ana kerel, 500mg test per week voor 3 weken.

Comment

• ah verkeerd begrepen dan...

Comment

• @Fal : dat gevoel kan ik zo niet uitleggen, als jij het gevoel hebt dat je na week 17 nog verder kan gainen dan moet je verder doen, dat gevoel bedoel ik.
                      Je kan ook zo een gevoel hebben dat je precies niet meer bijkomt en dat je verzadigd bent, dan moet je stoppen. Als je meerdere kuren hebt gedaan zal je wel begrijpen wat ik bedoel. Ik persoonlijk ben voor lange kuren, zoals al gezegd, dan went je lichaam beter aan de massa en is het verlies ook minder.

@snuff : als je in u week 14 zit dan moet je beslissen of je verder doet, op gevoel bro, denk je nog te gainen doe dan verder,anders gewoon stoppen

Grtz
                      stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                        @Fal : dat gevoel kan ik zo niet uitleggen, als jij het gevoel hebt dat je na week 17 nog verder kan gainen dan moet je verder doen, dat gevoel bedoel ik.
                        Je kan ook zo een gevoel hebben dat je precies niet meer bijkomt en dat je verzadigd bent, dan moet je stoppen. Als je meerdere kuren hebt gedaan zal je wel begrijpen wat ik bedoel. Ik persoonlijk ben voor lange kuren, zoals al gezegd, dan went je lichaam beter aan de massa en is het verlies ook minder.

@snuff : als je in u week 14 zit dan moet je beslissen of je verder doet, op gevoel bro, denk je nog te gainen doe dan verder,anders gewoon stoppen

Grtz
                        D'accord, merci beaucoup mon ami Snipke.

Comment

• Mogge,
                          Was ik gisteren nog 112,4kg, ben ik vandaag weer wat minder,,,,helaas.
                          Stats:

Gewicht: 111,9kg
                          Taille: 98.5cm
                          Nek: 46.5cm
                          BF: 15%

Vergeleken met afgelopen zaterdag slechts 200 gram aangekomen. Ja, dat is wel wat anders dan die 3,8kg van vorige week. Maar ben nog steeds stijgende dus laten we het als iets positiefs zien, en mijn lichaam is die 112kg afgelopen week gepasseerd dus ik heb goede hoop dat het volgende week helemaal goed gaat komen.
                          Mijn taille-omtrek is zo goed als ongewijzigd, hij is net ietsjes meer dan 98cm en ook weer net niet, maar heb er 98,5cm van gemaakt.
                          Nek-omtrek is over de 46cm nu, m'n vriendin begint het nu echt niet leuk meer te vinden hehehehe, ze houdt namelijk niet van diknekken.
                          Ook zeer positief is mijn BF dat met 0,6% gezakt is en nu op een mooie 15% staat.
                          Ik heb nog 2 weken Test/Tren te gaan en 4 tot 7 weken Test-only, maar dat hangt af van hoe mijn gains verlopen.
                          Met een gewicht van 111,9kg heb ik nog 3,1kg te gaan om mijn kuur als geslaagd te beschouwen, maarja hoe meer hoe beter he.
                          We zullen zien wat de volgende weken gaan brengen.
                          Laterzzzz.

Comment

• gewicht zegt niets. is een moment opname.

Het boeit mij echt geen reet hoe zwaar ik ben. Enige waar ik naar kijk is de spiegel.

Comment

• Originally posted by punani View Post
                              gewicht zegt niets. is een moment opname.

Het boeit mij echt geen reet hoe zwaar ik ben. Enige waar ik naar kijk is de spiegel.
                              Groot gelijk. En hoeveel gewicht aan de barbel hangt is ook belangrijk hehe. Heb niet eens een weegschaal in huis en meet me om de paar maanden bij me ouders op hun schaal :P

Comment

• Originally posted by punani View Post
                                gewicht zegt niets. is een moment opname.

Ja maar een spiegel is maar dunnetjes.
                                Persoonlijk kijk ik liever in de spiegel naar mijn spiegelbeeld.
                                En gewicht is in mijn ogen toch wel een bepaald hulpmiddel om te zien of je vorderingen maakt of niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X