Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    Congrats met je PR. Nette row ook. Bij ons is die machine fullstack maar 100 kg.
    Hier ook maar dan leg ik er 2 dumbbells van 30kg bovenop.
    Originally posted by Revius View Post
    Nette PR's, vind wel dat de focus bij deze rug training erg op de lats ligt, waarbij de rhomboids bijna helemaal over het hoofd worden gezien.
    Ik bedacht me net ineens, heb je weleens een bent over row met de curlbar geprobeerd?
    Ik zal hier volgende week naar gaan kijken of het mogelijk is, volgens mij wel want heb anderen het al zien doen.
    Maar vind inderdaad dat je helemaal gelijk hebt, moet me meer op andere oefeningen gaan orienteren.

Comment

• Mogge allen.
      Op dit moment zitten er bijna 12 weken van de kuur op en ben ik sinds afgelopen zaterdag natuurlijk heel erg in mijn nopjes daar ik mijn doel verwezenlijkt heb. Maar zoals al eerder gezegd zit er ietsjes meer in en wil ik dit ook proberen uit te buiten. Op zich gaat dat goed ware het niet dat ik merk ook een aardig portie vet en vocht mee te pakken. Dit komt denk ik doordat er geen Trenbolone meer in mijn systeem zit, die vettoename en vochtretentie tot een bepaalde grens tegenhield. Nu ik alleen nog maar Test injecteer gaat deze verkeerde massa-toename veel sneller. Ik merk het vooral rond mijn taille, elke week een centimetertje erbij, ja dan gaat het rap.
      Dus heb ik besloten om mijn voedsel-intake te verlagen. Niet in 1 keer want dat zou alleen maar spiermassawinst kosten, maar heel erg rustig aan en dan praat ik over zo'n 250 calorieen per week, tot ik op ongeveer 5500-6000 kcal zit. Op dit moment zit ik op 7800 kcal.
      Daar ik al mijn voedselschema's van mijn kuur nog heb zal ik die weer gaan gebruiken, ik ga als het ware de trap weer af met intake, dus hoe ik het opschroefde, zo zal ik het ook weer laten zakken.
      Wanneer ik eind juni met mijn derde kuur start wil ik wel op een dusdanige intake zitten dat ik de mogelijkheid heb deze weer op te bouwen naarmate ik aankom. En 5500-6000 kcal is nog steeds boven mij onderhoud die op 5000 ligt. Ik zal met name het aantal koolhydraten en vetten laten zakken, eiwitten blijven vrij hoog.
      Allright, tis weer zaterdagmorgen, dus hier mijn stats:

Gewicht: 117,9 kg
      Taille: 102 cm
      Nek: 47,5 cm
      BF: 16,7 %

Vergeleken met afgelopen zaterdag ben ik 1,4kg aangekomen. Op zich goed zou je zeggen echter is mijn BF met 0,8% gestegen en dat is weer minder. Mijn taille is ook met 1cm toegenomen. Dat is de reden dat ik dus slowly mijn intake ga verlagen omdat ik nu het gevoel heb vet aan te komen zonder ook maar wat spier, nou ja misschien een beetje spier maar meer vet.
      We zullen zien wat volgende zaterdag gaat brengen, laten we hopen dat mijn BF een beetje gelijk blijft want ik heb nu nog maar een marge van 1,3% over en ik wil pertinent onder de 18% blijven anders ga ik geheid de cut in.

Met nog 2x test te zetten en 10 dagen tot laatste inject is mijn kuur natuurlijk allang geslaagd en ben ik nog steeds niet 100% zeker van mijn derde kuur-opzet, maar dat gaat helemaal goed komen hehehe.
      Laterzzzz.

Comment

• supernetjes hoor snuffie, jammer van al dat offtopic gelul maar goed blijft leuke log.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          supernetjes hoor snuffie, jammer van al dat offtopic gelul maar goed blijft leuke log.
          Thnx Quib, ja ik weet het maarja, denk dat het off-topic gedoe meestal niet tegen te gaan is daar ik zelf ook wel vaak begin. En we moeten natuurlijk ook een beetje leven in de brouwerij houden he anders wordt het maar een eenzijdige, eentonige en boring topic.

Comment

• Ja das waar maar soms is een bepaalde powerlifter een "beetje"irritant....

Comment

• ja want in mijn log is er nog nooit off-topic gegaan door snuff...wat irritant zeg [/sarcasme]

Comment

Ja das waar maar soms is een bepaalde powerlifter een "beetje"irritant....
                Hehehe, hm wie zou dat nou kunnen zijn?
                Gelukkig ben ik wat meer op de hoogte dan alle anderen die tegen hem 'opkijken'.
                En dat maakt mijn kijk daarop weer heel anders.

Comment

• ass kissers zijn fucking irritant. zeker als ze pm's sturen en verwachten dat ik automatisch antwoord ga geven. hun shit beantwoord ik op het forum niet, waarom dan wel per pm :S

wat wel weer ego strelend is als er gevraagd wordt "wanneer komt dat beest weer eens hier trainen" :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    ass kissers zijn fucking irritant. zeker als ze pm's sturen en verwachten dat ik automatisch antwoord ga geven. hun shit beantwoord ik op het forum niet, waarom dan wel per pm :S

wat wel weer ego strelend is als er gevraagd wordt "wanneer komt dat beest weer eens hier trainen" :P
                    Ht woord 'beest' hoeft niet positief te zijn.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Ht woord 'beest' hoeft niet positief te zijn.

Hehe precies wat ik dacht, maar fallus even over al je commentaar, jij bent toch ook al na een zeer korte periode gaan kuren, terwijl je een slecht hart hebt en volgens mij was je beslissing om te gaan powerliften gekomen na je zoveelste mislukte cutpoging en ben je je toen maar gaan richten op een sport die je wel gemakkelijk kon volhouden.

Maar goed je weet al dat ik je een flapdrol vind dus succes ermee.

Comment

Join the club Quib.

Comment

Tja sinds ik je een tijdverspilling vond en geen adviezen meer gaf en je op msn ook afkapte ben je inderdaad als een eikel bezig. Liever een flapdrol met een doel dan een loser die wat aanmoddert.

Ik wilde altijd sterker worden. Cutten en sterker worden gaat niet. Een gefaalde cut poging...kijk eens even in me profiel ventje. Ben toen aardig wat kwijt geraakt hoor. Maar op 13-14% vind ik het niet imposant qua massa. En als een bodybuilder elke week VVM en alles bijhouden was te veel gedoe en kon zo niet trainen. Dus toen maar kracht gericht gaan trainen. Get your facts straight

Kuren na een jaar of 2,5 is inderdaad wat kort. Maar so what. Ik ben geen 16-18 jarig pubertje met een doel van lik-me-vestje.

Wel vermoeiend om steeds onzin te moeten verdedigen. Als mensen nu eens wat zinnigs hadden te melden wat ook klopt...
                          Last edited by Falstyr; 27-03-2010, 11:50.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Liever een flapdrol en een loser die wat aanmoddert.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              zolang ik blijf presteren vind het allemaal best wat jullie me noemen.

Comment

• haha ik heb geen eens msn dus dat lijkt me sterk grapjas.
                                En of je met dat aanmodderen mij bedoelt, ik heb 10 jaar gekickbokst en gewoon gebokst alles voor gegeven en nooit van me schemas,dieeten etc. afgeweken, daarna lekker gaan BB en ook me doelen bereikt en behouden pas toen me kleine geboren werd heb ik andere prios gesteld, dus als je dat op mij betrekt heb je het goed mis.
                                Ik ben pas zo tegen jou gaan doen sinds je zon grote bek geeft tegen iedereen die anders denkt dan jou of niet in jou straatje passen, daarbij mep je elke week wel iemand neer etc. terwijl je ook een larp-dude bent komop man dat zijn kneusjes geen stoere gasten dus dream on.

En in je laatste zin zeg je het goed je bent steeds onzin aan het verdedigen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X